Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:00

Verkracht ook echt _O- Ik heb me je te doen.

Kimmie, gewoon aanmaken. Zo spannend is het niet. Beetje foto’s kijken en als het bevalt wat je ziet, dan veeg je naar rechts.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 23:39

Kimmie25501 schreef:
Heey, mag ik me hier ook melden?
Ik zit erover te denken om Tinder aan te maken, maar ik durf niet zo goed :')
Misschien wordt ik wel heel enthousiast van jullie verhalen, want van Google wordt ik niks wijzer helaas haha


Weet je wat je moet doen?
Paar leuke fotos van jezelf plaatsen en voor derest niks en lekker heel de tijd kruisje drukken gewoon typetjes kijken voor de fun 8-)

Kimmie25501

Berichten: 7568
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 08:16

Dat zal ik vanmiddag dan maar gaan doen, ik ben benieuwd hahaha

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 08:28

Haha Berdien, hoe reageerde hij?

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 08:40

Gewoon installeren en gaan swipen!!

Berdien dat is wel hilarisch _O-

Kimmie25501

Berichten: 7568
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 10:15

Oeps, kom net tot de conclusie dat ik een jaartje te jong ben, dus mezelf maar even een jaartje ouder gemaakt :')

Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe hij reageerde Berdien!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 11:43

Kimmie, waar ben je bang voor om een account aan te maken? Dat je de liefde van je leven vind :+

Een tijdje geleden was Tinder en internetdaten misschien meer een taboe, want daar zouden alleen maar mensen zitten die wanhopig zijn. Denk dat het nu veel meer algemeen geaccepteerd is? 'Iedereen' doet het namelijk. In mijn Tindertijd zovaak bekenden tegengekomen en nooit een vervelende opmerking over gehad.

Kimmie25501

Berichten: 7568
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 11:45

Nee haha, ik ben best onzeker en ik ben bang dat ik ga dichtklappen. Eerst maar eens beginnen met swipen en chatten, dan zie ik later wel weer verder

SophievdV
Berichten: 14756
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:19

Kimmie zo is het ook :) Gewoon stap voor stap.

Tinder staat wel bekend als sex app. Dus hou daar wel rekening mee. Ik vraag altijd wat precies de bedoeling is. Want het is banketstaaf als je beiden andere verwachtingen hebt.

Kimmie25501

Berichten: 7568
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:40

Nee klopt, daar zal ik ook wel meteen duidelijk in zijn. Maar eerst maar eens goede foto’s van mezelf gaan zoeken. Ik sta altijd alleen op de foto met een paard :')

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:43

Oh daarover gesproken.. een match met een kerel, kaal, 196 hoog (eigenlijk heel mijn type niet maar goed).. dus een gesprek ..
tekstballon 1 was leuke match, mijn vraag (tekstballon 2) is waarom hij dacht dat het een leuke tekst was. Volgende dag tekstballon 3 met zijn uitleg, en daarop tekstballon 4 met mijn uitleg..

Eerstvolgende vraag van hem, de volgende avond.. "Waar woon jij?!? Ik zie 2km staan ?!?"

Ik vind dat nogal onbeleefd :') Toen hij daarna gelijk zei "bakkie doen?" werd het
na een grapje van mij over seriemoordenaars (ja ik ga echt niet spontaan s avonds laat een bakkie bij iemand doen die ik echt amper 'gesproken' heb een bijzonder onaardige chat (hij was echt mega beledigd over mijn seriemoordenaarsgrap) die ik binnen 5min opgeheven heb :')
En dan van die termen "hou het bij jezelf", "your words", "dat is jouw mening"... .. argh.. nare kerel..


#tijdverdrijf #ikhoudrvan

Sanned

Berichten: 1491
Geregistreerd: 20-11-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:56

Hoi! Ik kom hier even binnenvallen, hoop dat dat oké is :)
Ik stuitte op dit topic en dacht, misschien moet ik het toch ook eens gaan proberen. Had het tot nu toe niet gedaan omdat ik zo slecht ben in zo'n profiel opstellen :+ Maar nu de stoute schoenen aangetrokken en de app geïnstalleerd.

Doet ie het niet! >;)
Hij geeft telkens op het punt waar je je mailadres moet bevestigen een foutmelding en sluit dan af. Al van alles geprobeerd, opnieuw geïnstalleerd, telefoon opnieuw opgestart. Maar hij blijft op hetzelfde punt vastlopen... Blijkbaar is het me niet gegund :')

SophievdV
Berichten: 14756
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:30

Cer die vraag kreeg ik gisteren ook. Van een knappe man (op de foto althans) die vlakbij woont.

Vind dat niet zo erg.. merk wel dat het voor velen heel normaal is om thuis af te spreken.. Heb ik laatst ook gedaan en dat was prima. Niks raars of engs.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:34

Ja maar daar gaat het niet om, om het thuis afspreken..

het gaat om het feit dat je dat wil, nadat je zegge en schrijven 6 regels tekst uitgewisseld hebt.. Ik vind dat echt veel te snel..
EN het gaat erom dat je normaal een beetje kan beginnen met "hoi hoe is het" ipv
"Zo jij woont dichtbij!!! Kom hier!!"..

Maar misschien is dat mijn misplaatste gevoel van etiquette..

Buiten dat, ik was BLIJ toe dat ik niet afgesproken had, want hij sloeg binnen 3 seconden om naar zeer onaardig, toen het niet ging zoals hij wilde... Dan weet ik dat echt liever van tevoren dan wanneer ik bij iemand binnen sta..
Noem het niet eng, maar ik leg het af tegen een kerel van bijna 2 meter hoor... Ik vind het zeer onverstandig om dat te doen als je iemand niet kent.. (ook niet als je iemand een beetje kent, maar dat terzijde :') )

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:35

Ik spreek sowieso gewoon niet af thuis de eerste keer, als ze niet in een cafetje af willen spreken om wat te drinken weet je de bedoelingen al :)

SophievdV
Berichten: 14756
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:40

Yonker dat is dus niet zo.. niet bij allemaal. De jongen die ik trof probeerde helemaal niks. Ook de 2e keer niet :')

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:42

Maar waarom wil die dan thuis afspreken??? Waarom niet gewoon in een cafetje??
Misschien is het van sommige niet de bedoeling maar ik vind het raar dat ze dan niet gewoon ergens willen afspreken.....

Ik heb dus wel een keer heel spontaan iemand bij mij thuis uitgenodigd de eerste keer, of ja hij nodigde meer zichzelf uit en ik d8 laat ik eens een keer gek doen...
Nou ik heb hem mijn huis moeten uitwerken..... hij wou duidelijk meer terwijl ik van te voren aangaf dat die dat niet krijgt.... en maar proberen. Dus ik doe het maar gewoon niet meer :D
Als ze geen drankje voor me over hebben, dan niet :+

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:46

Bij mij thuis doe ik al helemaaaaal niet..daarvoor hoor ik net teveel verhalen over stalken en aggressiviteit.. :n

Ik vind dat als een man daar geen begrip voor hebt, dat je dat als vrouw niet wil, dat dat wel iets over hem zegt, en dan hoeft t van mij niet meer.. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:47

Ik doe ook niet aan thuis afspreken :n Lijkt me heel ongemakkelijk als er iemand in je huis zit en je voelt geen klik..

SophievdV
Berichten: 14756
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:48

Oh nee bij mij thuis ook liever niet.. dat is mijn veilige haven. En dat moet zo blijven.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:55

Ik heb wel vaker thuis afgesproken, nooit stalkers of rare gasten gehad :n
Alle mannen waren heel respectvol, hebben me daarna ook nooit lastig gevallen.
Maar moet zeggen dat ik mensen goed kan inschatten.
Als iemand perse thuis wil afspreken, dan heeft ie pech :+

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:35

Cer schreef:
Ja maar daar gaat het niet om, om het thuis afspreken..

het gaat om het feit dat je dat wil, nadat je zegge en schrijven 6 regels tekst uitgewisseld hebt.. Ik vind dat echt veel te snel..
EN het gaat erom dat je normaal een beetje kan beginnen met "hoi hoe is het" ipv
"Zo jij woont dichtbij!!! Kom hier!!"..

Maar misschien is dat mijn misplaatste gevoel van etiquette..

Buiten dat, ik was BLIJ toe dat ik niet afgesproken had, want hij sloeg binnen 3 seconden om naar zeer onaardig, toen het niet ging zoals hij wilde... Dan weet ik dat echt liever van tevoren dan wanneer ik bij iemand binnen sta..
Noem het niet eng, maar ik leg het af tegen een kerel van bijna 2 meter hoor... Ik vind het zeer onverstandig om dat te doen als je iemand niet kent.. (ook niet als je iemand een beetje kent, maar dat terzijde :') )


Dan is mijn gevoel van etiquette ook misplaatst Cer. Ik ben er ook niet van. Motormoestuin man deed daar ook niet moeilijk over. Sterker nog, nu maken we steeds serial killer woordgrapjes. :') Wie weet blijkt hij mijn clyde :P Enfin, weet niet wat er aan de hand is maar hebben jullie ook zoveel actie op de ap qua matches? Alsof iedereen er voor gast nu de zin schijnt!

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:50

Ja, heb ineens een stuk meer pratende matches. En dat terwijl ik eigenlijk overwoog om de app er even vanaf te gooien.
De man uit Waalwijk is wel een leuke kerel! Iig qua karakter. Qua uiterlijk ben ik er nog niet helemaal over uit, maar dat moeten we maar eens in het echt beoordelen.

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:56

Ik heb niet zoveel problemen met thuis afspreken, maar inderdaad niet na vijf regels. Sowieso de onzin die mannen uitkramen na vijf zinnen uitgewisseld te hebben. 'Ik heb zoooooveel zin om je *smerige 18+ tekst*'. :roll:

Vlam van vroeger en ik stonden elkaar wat aan te gapen overigens, daarna heb ik z'n vrouw een hand gegeven en hem drie zoenen. Later probeerde hij nog wel een gesprek aan te gaan maar ik had toen andere prioriteiten (lees: taart :') ) dus toen kwam ik daar ook mooi onderuit :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 15:14

Haha taart gaat altijd voor! :')

Ik zag dit weekend ook nog een crush uit mijn tienerjaren, toen mee gezoend en een date gehad.. Maar later had ie me nogal een naaistreek geleverd en dat vergeet ik niet, nooit :+ Heb hem dus vakkundig genegeerd terwijl hij me steeds aan zat te gapen :') Was ook vergeten dat ie best klein was, blijkbaar vond ik dat toen nog niet zo'n bezwaar :P