Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 21:57

Yonker schreef:
Net alsof je alleen seks kan hebben als je blijft slapen :')
Huh?

Meen je dit nou?!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37296
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 21:58

:')
Maar 23 zou geen leeftijd moeten zijn dat ze er moeite mee hebben. Eventueel zou je kunnen terugvragen hoe oud zij waren toen zij iets deden samen, geen idee of je jonge of oude ouders hebt :P

SophievdV
Berichten: 14755
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 21:59

Misschien hebben ze er sowieso moeite mee. Niet gezien je leeftijd maar gezien de activiteiten. Kan natuurlijk.

Alja

Berichten: 25637
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:00

Maar aan de andere kant; ze woont nog bij haar ouders thuis en heeft zich dan toch ook aan de regels te houden die daar gelden toch?

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:00

karuna schreef:
:')
Maar 23 zou geen leeftijd moeten zijn dat ze er moeite mee hebben. Eventueel zou je kunnen terugvragen hoe oud zij waren toen zij iets deden samen, geen idee of je jonge of oude ouders hebt :P
Held :')

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:02

Alja schreef:
Maar aan de andere kant; ze woont nog bij haar ouders thuis en heeft zich dan toch ook aan de regels te houden die daar gelden toch?
Ik mag toch hopen dat er niet ergens een lijstje hangt met hoe laat ze thuis moet zijn en dat soort zaken. Goed ze is en blijft het kind van, maar inmiddels woont ze daar als volwassen persoon. Van beide kanten dus volwassen opstellen, lijkt me logisch.

Wellicht dat ouders het zelf ook nog gezellig hebben in de slaapkamer (of ergens anders, hoor ik net) :P

thirteenn

Berichten: 2084
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:02

karuna schreef:
:')
Maar 23 zou geen leeftijd moeten zijn dat ze er moeite mee hebben. Eventueel zou je kunnen terugvragen hoe oud zij waren toen zij iets deden samen, geen idee of je jonge of oude ouders hebt :P

Ik geloof niet dat ik dat zou willen weten :+

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:06

Ik vind het ook wel een beetje overdreven als het alleen om het idee van seks hebben gaat (want dat kan inderdaad niet overdag :+ ). Misschien hebben ze er geen probleem mee als jullie officieel een stel zijn?

Ik wordt daarin wel heel vrij gelaten, mijn moeder vertrouwd er wel op dat ik geen dingen tegen mijn zin doe en dat mijn gevoel over mensen klopt ed.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37296
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:08

Tsja mijn ouders waren er open over altijd, geen taboes :j op dat gebied. Niet dat ik het wilde weten maar er werd bij ons openlijk over gesproken ook tijdens de warme hap. Ik besprak wel niks met ze erover in detail (ook hier niet :') ) maar was wel altijd zo. We hebben liever dat je hier op je slaapkamer aanrommelt dan buiten in een auto oid en het veilig doet.

Maar kan best dat ouders er geen antwoord op willen geven hihi maar wel even nadenken o ja wij waren toen zo oud.

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:18

Gefeliciteerd, Goof!

kimberly1995
Berichten: 2425
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:19

Nou idd. Moet toch gewoon kunnen op die leeftijd...

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:27

Bambi1995 schreef:
Ik ben 23 :D Ze willen blijkbaar niet dat ik seks heb >;)


Mijn ouders kochten toen ik op mijn 14e een nieuw bed nodig had een twijfelaar. Onder het mom tegen de verkoper dat er in de toekomst vast wel iemand bij kwam slapen want zo'n bed gaat wel 20 jaar mee :oo Ik was toen echt nog helemaal niet met jongens bezig en schaamde mij kapot!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37296
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:29

Ah wel lieve gedachte toch maar tsja dergelijke opmerking is als puber wel erg genant ja

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 00:45

Ik heb ze even verteld dat ik zelf wel bepaal wat ik doe nu ik al een tijdje volwassen ben. Ik ben volwassen genoeg om te weten dat je het veilig moet doen. Zelf lagen ze voor hun 23ste al in bed met iemand hoor.

lovelyfiefy

Berichten: 5111
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 05:54

Alja schreef:
Maar aan de andere kant; ze woont nog bij haar ouders thuis en heeft zich dan toch ook aan de regels te houden die daar gelden toch?


ik mag ook hopen dat dit geldt voor dingen in huis ?
ze gaat nu bij iemand anders slapen, ze neemt hem niet mee naar haar eigen huis toch?
Dan zou ik het eventueel nog kunnen begrijpen dat ze zeggen dat ze dat niet willen
(wellicht willen ze hem eerst gewoon leren kennen voor dat hij meteen blijft slapen :P )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110745
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 06:32

Over genant gesproken: Toen ik voor het eerst ongesteld werd ging mijn moeder vol trots bij de piepkleine dorpsbakker aan iedereen vertellen dat ik mijn menstruatie had. Daarom bestelde ze ook een knalrode aardbeienvlaai.
Op weg naar huis werd ik links en rechts gefeliciteerd met het bereiken van mijn 'vrouwelijke hoogtepunt', inclusief door mijn crush :') Dat is ook nooit meer iets geworden trouwens haha.
Het viel me nog mee dat het niet in het dorpskrantje vermeld stond.

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 07:03

Ik mocht op mijn 14e bij mijn eerste vriend blijven slapen. We waren toen al 6 maanden samen, dus mijn ouders en zijn ouders vonden ons serieus genoeg. Mijn ouders zijn gelovig, maar die begrepen ook dat ze het toch niet konden tegenhouden. :)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 07:54

Cayenne :')

linoleum

Berichten: 6491
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 08:34

O god cayenne, ik krijg nu nog plaatsvervangende schaamte voor je!

Bambi, fijn dat je het tegen je ouders hebt gezegd!

Toen ik op mijn 15e mijn eerste vriendje kreeg, heeft m’n moeder me aan de pil gezet. Die was zo slim om te bedenken dat mij iets verbieden juist overechts werkt en dus maar beter kon zorgen dat er geen nare gevolgen aan zaten :+

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 08:47

Cayenne omg wat erg :')


Kan me wel voorstellen dat je ouders willen weten waar je bent en met wie, als ze die gast niet kennen.
Mijn moeder was altijd heel relaxed daar in, zolang ik maar zei waar ik heen was. Mijn pa krijgt nu nog steeds weinig te horen over de mannen die ik date. De laatste keer nodigde hij mijn toenmalige date ineens uit op een familiefeest _O- die date dacht meteen dat we een relatie hadden..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 09:05

Ooh, Cayenne.. :oo dat is zo niet tof op die leeftijd.

Bambi, lastig he, ouders die hun 'kleine meisje' niet zo goed kunnen loslaten en tegen de geote boze buitenwereld willen beschermen..hoe gaat t nu met je date?

Ik had ook weer wat. Had een match, leek me op zich prima kerel, maar was laat op de avond, dus ging eerst maar eens slapen. Blijkbaar had hij een berichtje gestuurd, maar ik ben de volgende dag gaan werken, krijg geen meldingen van tinder, dus 's avonds de app pas weer geopend. Blijkbaar was ik niet vlot genoeg met reageren, want ik had na zn eerste berichtjes een stuk of 5 berichten met vraagtekens erin, verspreid over de dag. := Zou iemand zelf niet snappen hoe dat overkomt? Iig niks voor mij. Heb er ook geen moeite meer in gestoken om nog te reageren. :wave:

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 09:07

Toen ik nog thuis woonde date ik niet veel, was toen vooral paardenmeisje en wat ik deed gebeurde tijdens het uitgaan en vertelde ik niks over.. 1x gedate met een jongen en die kende mijn vader dan weer en dat vond mijn vader meteen maar helemaal niks :') Hij was niet goed voor mij :+

Jibbel, vreselijk zulke ongeduldige en onzekere types :roll:

Berdien

Berichten: 64534
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 09:34

Oh Jibbel, vreselijk dat soort types. Ik had er van de week ook eentje, als ik niet binnen een kwartier reageerde stuurde hij van die lachende smileys. Zó irritant. En hij wilde direct dezelfde dag nog afspreken. Nou... nee?

Twijfeldate wil zaterdag weer afspreken, maar ik heb er niet zoveel zin/vertrouwen meer in :o

Tallie1979
Berichten: 22759
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 09:35

Jibbel schreef:
Ik had ook weer wat. Had een match, leek me op zich prima kerel, maar was laat op de avond, dus ging eerst maar eens slapen. Blijkbaar had hij een berichtje gestuurd, maar ik ben de volgende dag gaan werken, krijg geen meldingen van tinder, dus 's avonds de app pas weer geopend. Blijkbaar was ik niet vlot genoeg met reageren, want ik had na zn eerste berichtjes een stuk of 5 berichten met vraagtekens erin, verspreid over de dag. := Zou iemand zelf niet snappen hoe dat overkomt? Iig niks voor mij. Heb er ook geen moeite meer in gestoken om nog te reageren. :wave:



OMG, wat een triest figuur joh!!! :') :')

Daar zou ik dus ook direct klaar mee zijn, hahahaha

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16248
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 11:29

Gefeliciteerd Goof!

En Cayenne, ik zou echt door de grond gezakt zijn :’)

Na een tijdje niet echt getinderd te hebben vanwege wat omstandigheden ben ik een hele leuke gozer tegengekomen. Qua uiterlijk niet echt mijn type maar hij is zoo grappig! Komt wel helemaal uit Friesland dus dat is wel een nadeel. Meer dan 100km uit elkaar.
Nu hebben we vanmiddag afgesproken voor een date in Utrecht. Ben zo zenuwachtig haha :P . Het enigste waar ik bang voor ben is dat hij kleiner is dan ik ben. Wij zijn beide 180cm. Ik knap echt heel erg af als hij kleiner dan ik zou zijn :o