Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 13:57

Jester_ schreef:
Mijn vriend is weer 30 cm groter, ook niet altijd praktisch. Ik kan bijv niet bij zijn magnetron :+

_O- _O-
Mijn vriend is zo 20-25 cm groter dan ik, vind ik meer dan prima eigenlijk.

Wat een rare gast joh, Berdien. Langskomen op je werk? :oo

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:04

Berdien schreef:
Ailill schreef:
De zak -O-

Ik mag toch hopen dat je hem op z'n minst een beste zwieper met je handtas hebt gegeven?


Nee, mijn handtas is formaat hutkoffer dus dat zou teveel schade hebben gericht :')
Je bedoelt een schouder uit de kom?

Berdien

Berichten: 64543
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:05

Nou, ik werk in de buitendienst, als hypotheekadviseur. Voer gesprekken of bij mensen thuis, of op één van onze kantoren. Hij wilde dan dus een afspraak zodat ik dan zou ik bij hem langs komen. Heb maar even gezegd dat dat toch echt niet de bedoeling is :=

Nee schade aan hem, mijn schouders zijn mijn tas wel gewend :+

Jester_

Berichten: 12279
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:13

Ja hij heeft bijv een extra verhoogde keuken. Praktisch voor hem met zijn 198, voor mij met 169 niet :+ en soms met knuffelen is dat niet altijd handig maar ach. Zo is mijn appartemenje niet heel hoog en past hij er net in :+ zo stonden we laatst ook heel lief voor mijn spiegel te knuffelen, hij ziet alleen zichzelf niet want hijs te groot. Wie bedenkt het dan ook om 2 meter te zijn

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:24

soloro schreef:
Heb weer een openingszin waarbij ik niet weet hoe ik erop moet reageren XD ik ben zo niet goed in deze dingen.

Wat vinden jullie er trouwens van als iemand al 2 jaar werkt en nog bij de ouders thuis woont omdat het wel makkelijk is?

Ik heb nog 7 jaar thuis gewoond nadat ik ging werken.... ouders hadden een heel groot huis en ik had een heel appartement voor mezelf met alles erop en eraan op de bovenverdieping.
Zegt dus niets, vraag om de reden ;)

Zo ik ben even 5 dagen offline geweest en moest 15 pagina's bijlezen :') wel allemaal positieve verhalen zo te lezen!
Behalve die wappie van Yvanka 8)7
Nog niets van Daffofil gehoord, een man welke voetbaltraining afzegd, dat klinkt wel positief!
Fijn Robijn dat het nu officieel is!
En Ailill een redhead match 8-)

Hier nu 4 weken samen met mijn Tinderlover, gaat echt heel erg goed! Klikt echt op alle vlakken super!
Dit weekend is hij 2 dagen geweest, gezellig naar de italiaan geweest voor pizza , een netflix seriemarathon gedaan en mijn buren wakker gehouden := .
As woensdag komt hij weer langs *\o/* Hij heeft het ook al plannen over samen leuke dingen doen :+:
Dit is hem trouwens voor de nieuwsgierige aagjes onder ons :D
Afbeelding

Qua lengte heb ik mazzel lover is 1.85 en ik 1.70. Ik houd wel van groot, zeker omdat ik hakken draag!
Wil ze liever niet onder de 1.80 :o
Laatst bijgewerkt door Dani op 07-02-18 10:44, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Foto in overleg verwijderd.

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:26

listiglistje schreef:
soloro schreef:
Heb weer een openingszin waarbij ik niet weet hoe ik erop moet reageren XD ik ben zo niet goed in deze dingen.

Wat vinden jullie er trouwens van als iemand al 2 jaar werkt en nog bij de ouders thuis woont omdat het wel makkelijk is?

Ik heb nog 7 jaar thuis gewoond nadat ik ging werken.... ouders hadden een heel groot huis en ik had een heel appartement voor mezelf met alles erop en eraan op de bovenverdieping.
Zegt dus niets, vraag om de reden ;)


Zo ik ben even 5 dagen offline geweest en moest 15 pagina's bijlezen :') wel allemaal positieve verhalen zo te lezen!
Behalve die wappie van Yvanka 8)7
Nog niets van Daffofil gehoord, een man welke voetbaltraining afzegd, dat klinkt wel positief!
Fijn Robijn dat het nu officieel is!
En Ailill een redhead match 8-)

Hier nu 4 weken samen met mijn Tinderlover, gaat echt heel erg goed! Klikt echt op alle vlakken super!
Dit weekend is hij 2 dagen geweest, gezellig naar de italiaan geweest voor pizza , een netflix seriemarathon gedaan en mijn buren wakker gehouden := .
As woensdag komt hij weer langs *\o/* Hij heeft het ook al plannen over samen leuke dingen doen :+:
Dit is hem trouwens voor de nieuwsgierige aagjes onder ons :D
[ [url=m/XhArvC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Qua lengte heb ik mazzel lover is 1.85 (en 18 cm...lucky me) en ik 1.70. Ik houd wel van groot, zeker omdat ik hakken draag!
Wil ze liever niet onder de 1.80 :o


Ik kreeg letterlijk het antwoord dat het wel prima was bij hotel mama.. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar omdat je nog thuis woont omdat het "makkelijk" is is voor mij een afknapper. Kijk met een eigen bedrijf is het wat anders, werkloos ook. Maar als je gewoon al 2 jaar een vaste baan hebt en het prima vind bij hotel mama.. tsja hahaha.
Laatst bijgewerkt door Dani op 07-02-18 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit quote weggehaald.

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:28

oh ja dat is wel gemakzuchtig... op weg naar kansloos :7 nou ja als het om te sparen is kan ik het nog begrijpen....

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:32

Ach ja ik zit ook nog thuis, naar zo is het nou eenmaal gelopen. Zonder wat zekerheid ga ik gewoon niet verhuizen, financieel een te groot risico wat mij betreft. Financieel was thuis blijven ook praktisch aangezien ik nu gewoon 0,0 studieschuld heb. Is mij ook zeker wel wat waard.

En ja als je dan eerst geen werk kunt vinden en weer gaat studeren etc gaat het hard met de jaren :P

Eind april & begin mei eerst ff 2 weken in Leeuwarden wonen in ieder geval. Even op het huis van een maat passen terwijl hij op vakantie gaat met zijn gezin :+

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:42

De piemellengte van je vriend op internet zetten met zijn foto erbij? :') Weet niet of ik daar blij mee zou zijn als ik een piemel had. :D

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:44

Jildau schreef:
De piemellengte van je vriend op internet zetten met zijn foto erbij? :') Weet niet of ik daar blij mee zou zijn als ik een piemel had. :D
Oh dat staat er gewoon echt :wow:

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:44

Jildau schreef:
De piemellengte van je vriend op internet zetten met zijn foto erbij? :') Weet niet of ik daar blij mee zou zijn als ik een piemel had. :D

je hebt gelijk :o was als humor bedoeld...heb het weg gehaald :Y) soms flap ik er alles uit..... thats me

Ehhhmm soloro kan jij even mijn quote weghalen :+ :7
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 05-02-18 14:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Wendy15

Berichten: 11104
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:45

Ik denk in plaatjes en vind zo'n vreemd idee dat iemand met een liniaal zn pielie gaat zitten opmeten :') echt waarom ook
En waarom moeten andere mensen dat weten :')

Berdien

Berichten: 64543
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:46

OMG :') :=

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:48

Wendy15 schreef:
Ik denk in plaatjes en vind zo'n vreemd idee dat iemand met een liniaal zn pielie gaat zitten opmeten :') echt waarom ook
En waarom moeten andere mensen dat weten :')

Nou onder mannen zelf is lengte echt wel een dingetje :P

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:49

listiglistje schreef:
Wendy15 schreef:
Ik denk in plaatjes en vind zo'n vreemd idee dat iemand met een liniaal zn pielie gaat zitten opmeten :') echt waarom ook
En waarom moeten andere mensen dat weten :')

Nou onder mannen zelf is lengte echt wel een dingetje :P
True :j

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:50

Jester_ schreef:
Ja hij heeft bijv een extra verhoogde keuken. Praktisch voor hem met zijn 198, voor mij met 169 niet :+ en soms met knuffelen is dat niet altijd handig maar ach. Zo is mijn appartemenje niet heel hoog en past hij er net in :+ zo stonden we laatst ook heel lief voor mijn spiegel te knuffelen, hij ziet alleen zichzelf niet want hijs te groot. Wie bedenkt het dan ook om 2 meter te zijn


Ik had dat met de wasbak/ badkamermeubel, voelde mij daardoor bijna als 10 jarige. Op mijn teentjes :Y)

Haha dacht ook die cm zijn wellicht niet handig zo open en bloot O:) op een openbaar forum maar je hebt het al aangepast ;)

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:50

Ailill schreef:
listiglistje schreef:


Nou onder mannen zelf is lengte echt wel een dingetje :P
True :j

en ik heb way too many gay friends.... dus tja schaamteloosheid over dat soort onderwerpen ken ik niet :')

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:52

listiglistje schreef:
Ailill schreef:
True :j

en ik heb way too many gay friends.... dus tja schaamteloosheid over dat soort onderwerpen ken ik niet :')
Nou ja, je wil natuurlijk niet onderdoen bij de ander :P

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:54

Wendy15 schreef:
Ik denk in plaatjes en vind zo'n vreemd idee dat iemand met een liniaal zn pielie gaat zitten opmeten :') echt waarom ook
En waarom moeten andere mensen dat weten :')


Just shaking my head.

Volgens mij is het trouwens helemaal niet de bedoeling om hier foto's te plaatsen.

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:56

Ailill schreef:
listiglistje schreef:

en ik heb way too many gay friends.... dus tja schaamteloosheid over dat soort onderwerpen ken ik niet :')
Nou ja, je wil natuurlijk niet onderdoen bij de ander :P

:+

vanavond ga ik uit eten met mijn 2 gay BFF's...tja dan wordt echt alles besproken :')
en ja lover is daarvan op de hoogte en heeft daar geen problemen mee, ik moet zelfs verslag doen _O-

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:58

Lol, ik blijf er juist een beetje vandaan. Gays kunnen nog erger roddelen dan vrouwen :')

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:59

lieveli schreef:
Wendy15 schreef:
Ik denk in plaatjes en vind zo'n vreemd idee dat iemand met een liniaal zn pielie gaat zitten opmeten :') echt waarom ook
En waarom moeten andere mensen dat weten :')


Just shaking my head.

Volgens mij is het trouwens helemaal niet de bedoeling om hier foto's te plaatsen.

Dat vroeg ik mezelf eerst ook af, maar je mag wel foto's plaatsen op Bokt van je paard, hond, kat, vriend, jezelf, eten, auto whatever... dus waarom niet?
Na een maand is het wel iets meer als een match of date.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 15:00

Maar of je iets bespreekt in gezelschap óf openbaar op een forum zet vind ik nogal verschillen. Ik weet niet óf je het beseft maar dit is allemaal te googlen en je hebt geen account nodig om het te lezen.

En je hond, paard, kat hebben niet zo'n behoefte aan privacy als iemand waarmee het wel of niet iets is. Die tropische verrassing van je staat er ook nog en dat was 3 dagen later klaar.

_Reneee

Berichten: 5790
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 15:02

Oh ik zou het echt niet chill vinden als iemand foto's van mij op een forum zou gooien eerlijk gezegd. Vooral omdat het ook pas een date is :=

En welke idioot meet hem op inderdaad :') Dat deden mijn klasgenoten in de brugklas haha.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 15:02

Mijn vriend vind dat gewoon prima hoor. :')