Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:49

Ik heb dat ook met een jongen waar ik nu mee praat, ik ken zijn zusje dus weet dat hij wel oké is enzo, maar ik heb het gevoel dat hij klein is als ik zijn foto's zie :+ Ik heb zelf mijn lengte erin staan dus ik hoop dan maar dat mannen me niet gaan liken als ze niet minstens even groot zijn..

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:54

Ja dat gevoel heb ik ook. En op nu te vragen joh hoe lang ben je eigenlijk is ook zo raar :')

Heb al gezegd dat ik erg druk ben en als hij mij graag wilt zien het weekend maar moet kijken of hij in de buurt uit gaat. Klinkt best erg maar ben nog midden in verhuizing, start deze week met nieuw sport- en voedingsschema, zieke hond thuis (keuze leven en dood) dus kan even geen man gebruiken die even gezellig wilt doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:54

Yvankaxx schreef:
Ik heb dat ook met een jongen waar ik nu mee praat, ik ken zijn zusje dus weet dat hij wel oké is enzo, maar ik heb het gevoel dat hij klein is als ik zijn foto's zie :+ Ik heb zelf mijn lengte erin staan dus ik hoop dan maar dat mannen me niet gaan liken als ze niet minstens even groot zijn..


Ze liken ook als ze kleiner zijn.. Ik heb t er ook altijd in staan, maar mannen kijken daar niet naar..

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37315
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:04

Ik hoor en lees het vaker maar wat is het probleem met een kleinere man? :o? Nu heb ik makkelijk praten met mijn 160 cm maar als iemand verder echt een toffe man is alleen mist hij in lengte de cm zouden jullie hem daarom laten schieten?

Ken voldoende kleinere leuke mannen (nou ja voor mij zijn ze groot maar voor veel vrouwen zouden ze klein zijn, tussen de 165 en 175) die inderdaad om die reden geen vriendin kunnen vinden.
Laatst bijgewerkt door karuna op 05-02-18 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:05

Nah gewoon vragen dames!! Ik doe dat ook :)
Ben zelf niet zo groot (1.70) en eigenlijk nooit dat iemand heel veel kleiner is :+ vind langere mannen ook wel aantrekkelijker maar kan prima leven met t feit als ze maar 1.75 zijn ofzo.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:06

Ik heb altijd "kleine mannen" gehad, die nu is bijna 1.90 :+
En eerlijk, ik vind hem wel leuker, maar of dat nu aan zijn lengte of aan hem als persoon hangt ... Ik gok dat als ie 1.50 was, ik het nog steeds leuk vond :+ (ben zelf maar een uppie die de 1,70 net niet haalt ;))

Berdien

Berichten: 64547
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:07

Ik vind kleiner gewoon niet aantrekkelijk. Kan iemand nog zo leuk, knap en charmant zijn, als hij 5cm korter is dan ik wordt het hem gewoon niet.

Ik vraag er ook zeker naar, voor ik op date ga met iemand en het staat niet in zijn profiel. Is succes nog niet altijd gegarandeerd, heb eens gehad dat iemand er over gelogen had. Kwam ik daar staan, was hij gewoon echt kleiner dan dat ik ben. Triest.

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:12

Hier is het niet echt een keus, ik val gewoon niet op kleine mannen, kan ze niet aantrekkelijk vinden en er niet verliefd op worden.

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:14

Ik heb altijd mannen die groter zijn dan ik met mijn 1.60 :')
Maar mannen die dan bijna 2 meter zijn daar heb ik dan wel een beetje moeite mee. Daar voel ik mij echt klein duimpje bij.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:16

Hier geen probleem, ben net onder de 1,60m en ben nog nooit een man tegen gekomen die even groot was of kleiner :))

Waarom zeg je niet gewoon eerlijk tegen je match wat je tegen houdt Gribaldi?

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:24

Ik heb lengte er ook in staan, ben 1.81 en vind kleinere mannen ook minder fijn. Valt wel al een hoop weg dan :)

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:26


Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:34

Mijn probleem met kleinere mannen is hetzelfde als Berdien. Ik word er niet anders van. :D Vind het niet aantrekkelijk dus dan houdt het op.

Ik vroeg op Tinder altijd gewoon hoe groot iemand is trouwens. Beetje tijd verdoen anders als blijkt dat hij niet boven de 1.85 is.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:45

Ik ga niks meer zeggen over voorkeur voor mannen wat betreft lengte en uiterlijk. Ik had een plaatje in mijn hoofd maar mijn laatste twee serieuzere dates lijken er absoluut niet op :') . Denk dat ik wel kan stellen dat ik meer op karakter, innerlijk en charmes val := Mijn 'vriend-niet-relatie' is volgens mij iets kleiner, dan wel even groot als ik en die daarvoor ook. Nadeel vind ik dat ik mezelf snel 'groot' voel, maar des te meer motivatie om niet aan te komen en te blijven sporten haha. Dat gevoel heb ik nu niet overigens.

Dilemma, mijn haar moet geverfd worden en 'vriend-niet-relatie' heeft heel lief aangeboden dat zijn moeder dat wel voor me wil doen (zij is kapster). Het lijkt me wel leuk om haar te ontmoeten maar anderzijds is het natuurlijk wel een beetje awkward omdat we officieel niets hebben (al vliegen de vlinders nog steeds aardig in het rond). Dus in dat opzicht zou het wel raar zijn, anderzijds gaat ze volgende week weer terug naar Sint Maarten. Stel dat we over een half jaar wel besluiten iets te willen heb ik de kans nu laten schieten om haar eens te ontmoeten...

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:49

Darah3 schreef:
Hier geen probleem, ben net onder de 1,60m en ben nog nooit een man tegen gekomen die even groot was of kleiner :))

Waarom zeg je niet gewoon eerlijk tegen je match wat je tegen houdt Gribaldi?



Dat weet hij maar hij blijft volhouden :')

En kleine mannen nee val er ook niet op, wil ook wel een keertje hakken aan en iemand die dan kleiner is nee gaat er bij mij niet in haha. Iets met een ideaalbeeld ofzo ;)

Leuk Linda, ik zou het gewoon doen als het goed voelt voor je :j

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 12:59

Ik ben zelf 1,80 (volgens m'n paspoort dan :+ ) dus ik like eigenlijk geen dames die langer dan dat zijn juist door hoe jullie hier ook op lengte gefocust zijn :')
Lette er eerder nooit op

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 13:14

Getver berdien, daar zou ik ook meteen klaar mee zijn. Ze moeten mijn comfortzone wel respecteren!

Grote mannen :+: maar het moet wel een beetje in proportie zijn. Ik ben zelf 1.74 maar op werkdagen plak ik er nog een cm of 10 aan vast. Liefst heb ik dan ook iemand die dan even lang of groter is maar echte liefde hangt niet af van een paar cm! Meestal <<)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 13:15

Ik zou het liefst ook onbeperkt hakken kunnen dragen maar vriendlief is 4 cm langer dan ik ben. Dus trek wat vaker mijn sneakers uit de kast merk ik :’)

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 13:20

SplashIsLief schreef:
Ik zag net dit; https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5AE54AE4
Ziet er uit als een leuke spontane vent :))


Ja dies leuk hè! Spijtig dat ie zo verweg is en eigenlijk ook wel wat oud :+

Mijn ex was een tweetal centimeters kleiner dan mij, vond het ergens wel jammer, maar als de rest wel leuk is dan is dat wel iets wat ik door de vingers kan zien. Ze moeten alleen niet een kop kleiner dan mij zijn ofzo. Maar ik vind het wel gewoon aantrekkelijk als een man vet groot is, al moet het dan niet zo'n spriet zijn ofzo.

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 13:28

Berdien schreef:
Ik vind kleiner gewoon niet aantrekkelijk. Kan iemand nog zo leuk, knap en charmant zijn, als hij 5cm korter is dan ik wordt het hem gewoon niet.

Ik vraag er ook zeker naar, voor ik op date ga met iemand en het staat niet in zijn profiel. Is succes nog niet altijd gegarandeerd, heb eens gehad dat iemand er over gelogen had. Kwam ik daar staan, was hij gewoon echt kleiner dan dat ik ben. Triest.
De zak -O-

Ik mag toch hopen dat je hem op z'n minst een beste zwieper met je handtas hebt gegeven?

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 13:31

SplashIsLief schreef:
Ik zag net dit; https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5AE54AE4
Ziet er uit als een leuke spontane vent :))


Oeh, die is leuk! Eigenlijk val ik op donker haar en blauwe ogen. Maar deze keur ik ook goed! Leeftijd is perfect, studie achtergrond ook, reisafstand fix ik wel. Wanneer kan ik daten? :):) :P

Hier ook voorkeur voor langere mannen. Wil gewoon een grotere vent waarbij ik in zn armen kan wegkruipen. Met mijn 1.78 is dat meestal geen probleem gelukkig. In mn profiel overigens niet mn lengte staan en ik selecteer er ook niet op met swipen.

Linda, als je het leuk vindt, zou ik haar gewoon ontmoeten. Je bent gewoon een vriendin, niet dé vriendin. Dus maak het niet te zwaar voor jezelf.

Bambi, leuk dat hij positief reageerde! Je hoeft niet meteen een relatie te starten toch? Misschien eens peilen of hij nog eens wil af spreken voor de gezelligheid? Kun je altijd zien waar het naartoe gaat.

Mandyy

Berichten: 30503
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 13:32


Berdien

Berichten: 64547
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 13:33

Ailill schreef:
Berdien schreef:
Ik vind kleiner gewoon niet aantrekkelijk. Kan iemand nog zo leuk, knap en charmant zijn, als hij 5cm korter is dan ik wordt het hem gewoon niet.

Ik vraag er ook zeker naar, voor ik op date ga met iemand en het staat niet in zijn profiel. Is succes nog niet altijd gegarandeerd, heb eens gehad dat iemand er over gelogen had. Kwam ik daar staan, was hij gewoon echt kleiner dan dat ik ben. Triest.
De zak -O-

Ik mag toch hopen dat je hem op z'n minst een beste zwieper met je handtas hebt gegeven?


Nee, mijn handtas is formaat hutkoffer dus dat zou teveel schade hebben gericht :')

Jester_

Berichten: 12279
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 13:33

Mijn vriend is weer 30 cm groter, ook niet altijd praktisch. Ik kan bijv niet bij zijn magnetron :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 13:55

Jester_ schreef:
Mijn vriend is weer 30 cm groter, ook niet altijd praktisch. Ik kan bijv niet bij zijn magnetron :+


Mijn ex is 2 meter en als hij bijvoorbeeld een spiegel ophing, vergat ie altijd dat niet iedereen zo lang is als hij :+ Dus ik zag er net mijn voorhoofd in en ben zelf al 1,80 :')