Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sure_lee

Berichten: 10440
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:25

Ik wil ook graag een pb! :D

Berdien

Berichten: 64578
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:27

Ik moet altijd wel lachen om de grootse verhalen van jou Resistance :D :D Maar fijn dat het nu zo goed gaat!

Wij gaan volgende week een lang weekend naar Dublin en ik heb er zoveel zin in :):)

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:59

Stelletje aasgieren hier :+

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:55

Sure_lee schreef:
Ik wil ook graag een pb! :D

ik ook *\o/*

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33887
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:07

Pb!!!

Ik ben 1.83 en aardig breed.. dus wil een man waar ik tegen aan kan kruipen. Vind het gewoon heel fijn om me klein en mini te voelen. :=

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:11

Waarom zou je de date van een volslagen onbekende willen zien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:15

MarlindeRooz schreef:
Pb!!!

Ik ben 1.83 en aardig breed.. dus wil een man waar ik tegen aan kan kruipen. Vind het gewoon heel fijn om me klein en mini te voelen. :=



Snap ik heel goed hoor. :j Vind dat zelf ook het fijnst. :j

kimberly1995
Berichten: 2427
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 23:10

Resistance schreef:
MarlindeRooz schreef:
Pb!!!

Ik ben 1.83 en aardig breed.. dus wil een man waar ik tegen aan kan kruipen. Vind het gewoon heel fijn om me klein en mini te voelen. :=



Snap ik heel goed hoor. :j Vind dat zelf ook het fijnst. :j


Heb ik ook! Alleen ben ik 1m64 en hij 1m89. Mijn ex was 1m82 en daar voelde ik me veel minder prettig bij, terwijl hij ook gewoon lang was. Ik voel me graag echt de vrouw.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 23:24

Jaaaa ik wil ook een pb!

Maar vrij bekend dus?

En ik voel me ook graag de vrouw. Dus een hele lange maar ontzettend magere lat zou dat misschien ook niet voor elkaar kunnen krijgen, omdat al mijn ledematen dan dus dikker zijn dan de zijne (ben best gespierd en dus ook flinke dijen voor een maatje 38). Maar ja goed. Uiteindelijk is het toch 't totaalplaatje.

capopjekop

Berichten: 30701
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 23:50

Herkenbaar gevoel. Ik ben de smalste niet en 170. Ik val op grotere mannen en nooit verwacht dat ik op iemand kan vallen die kleiner is. Maar mijn eerste date via badoo was ongeveer even groot en met hakken aan stak ik boven hem uit. toch was ik wel gek op hem. Niks geworden uiteindelijk wat ik toen wel jammer vond.

Mijn vriend is 1.85 en heeft sowieso wel een mannelijk en gespierd lichaam. Die gooit met mij als hij wil :') dus dat zit wel goed met me vrouwelijk voelen

Ik wil ook pb :D ik ken jullie niet maar door hier mee te kletsen voelt dat niet zo. Altijd leuk om er een gezicht bij te hebben vind ik

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 00:40

Relaxed schreef:
Waarom zou je de date van een volslagen onbekende willen zien :')


Ik ben een nieuwsgierig aagje!

Eulogy
Berichten: 5752
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 01:09

Ik ben 1.64m en dacht altijd dat lengte en zo me niet uit zou maken (m'n ex was "maar" 1.75m?), maar m'n huidige vriend is een brede rugbyspeler van 1.95m ( :') ) en ik wil nooit meer anders. Snap het dus inderdaad wel, het is geen vereiste maar fijn is het wel :D Ook wel omdat ik zelf relatief gespierd ben (ik powerlift).

Ik was trouwens bijna niet met hem op date gegaan omdat ik dat te lang vond :')

Resistance's date is leuk trouwens!

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 08:32

Grappig, ik ben1.63 en voor mij maakt het echt niet uit als iemand niet lang is. Ik vind zelfs 1.90m wel lang genoeg (te lang), daarboven vind ik het verschil te groot worden dus echt lange mannen swipe ik al weg.
Heb ook een vriendje gehad die 1,68 was :D

Bullebeest
Berichten: 3250
Geregistreerd: 08-09-10

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 08:41

Ik wil ook wel een pb.

Hier mijn vriend net een cm kleiner. Ook nooit gedacht, maar klaarblijkelijk zijn we een topmatch. Soms vinden we het beiden wel eens jammer. Daarnaast is ie ook nog eens een paar jaar jonger. Ex 10 jaar ouder naar nu bijna 4 jaar jonger hahaha

Sure_lee

Berichten: 10440
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 08:44

Foto's van resistance gekregen.
Ik vind het een lekker snoepje hoor haha!
En herken hem niet. Zou niet weten waarvan ik hem zou moeten kennen. Hij heeft een leuke open uitstraling. Daar hou ik van.
Dus lekker van genieten meis.

Heb in mijn nog date fase ook pb's gestuurd met foto omdat ik helemaal onder de indruk was.
Dus ik snap het van beide kanten.

En mijn vriend is voor mij nog steeds een 10. Tuurlijk zijn er dingetjes. Maar als het het vergelijk met mijn ex... die ook zeker wel goed was... Vind ik dat ik toch echt een 10 te pakken heb nu hoor.
En die laat ik lekker niet meer gaan!

Veel plezier Berdien!

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 09:15

Toen ik nog op dating apps zat probeerde ik ook altijd een beetje in te schatten vanaf de foto of hij groter dan ik oogde. Als ik in real life een fantastische kerel was tegen gekomen die even groot was had ik 'm niet laten lopen hoor maar online is het toch een beetje een vleeskeuring :') En eerlijk is vals, mijn voorkeur is groter dan ik. Bij mijn vriend haperde de app dus kon ik zijn bio niet lezen, bleek ie bij de eerste date boven de twee meter...

Mijn tante zei toen ze hem ontmoette met kerst; deze moet je maar houden rytir, jij komt met steeds grotere mannen aan en dit is wel groot zat :D Nog steeds heel happy met mijn stoere vikingman en vraag mij ook steeds af waaraan ik zo'n leuk exemplaar heb verdiend. De situatie eromheen is wel wat ingewikkeld (ex en kindje) maar die neem ik maar voor lief al weet ik dat juist die situatie vast voor uitdagingen gaat zorgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 09:32

Tanya schreef:
Grappig, ik ben1.63 en voor mij maakt het echt niet uit als iemand niet lang is. Ik vind zelfs 1.90m wel lang genoeg (te lang), daarboven vind ik het verschil te groot worden dus echt lange mannen swipe ik al weg.
Heb ook een vriendje gehad die 1,68 was :D



Dit heb ik ook ja (ook 1.63). Ik vind te lang niet prettig. Past gewoon ook niet bij me. Die van nu is 1.80 en breed, sluit heel mooi aan. :j Langer hoeft van mij niet echt.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 11:59

Te lang zou ik niet weten, maar als ie "net iets langer dan ik" is vind ik 't al best joh. :')
De eerste date van Tinder in september was ook eigenlijk net iets kleiner dan ik maar best een leukerd dus ach, als het had geklikt was dat geen probleem geweest.

Olympia

Berichten: 55605
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 12:03

Ik wil dat snoepje ook zien :))

En vorig jaar gedate met iemand die even lang was. Mijn date van nu is minstens een kop groter en vind dat toch fijner ofzo... als je staat te knuffelen mijn hoofd onder zijn hoofd. Ja vind ik toch veeeeeeel fijner :+:

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 12:12

Jaa vooral met knuffelen is een langere vriend echt fijn. Ik ben net 1.70 ongeveer, en mijn vriend 1.93. Ideale knuffel hoogte.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 12:27

Ik had een keer iemand van 2.08, maar die was te lang, maar meer omdat hij echt wiebelbenen erdoor had, niet mooi in verhouding meer.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 12:57

Haha net zo'n pasgeboren giraffe dus... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 12:59

Nummus schreef:
Haha net zo'n pasgeboren giraffe dus... :')



:') _O-

Exitium

Berichten: 7179
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 13:04

_O-

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 13:39

Nummus schreef:
Haha net zo'n pasgeboren giraffe dus... :')


Tja, die jongen kan toch ook niks aan zn lengte doen. Je hoeft er niet mee te daten, maar zo'n opmerking als deze is imo niet heel netjes. :o