Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 23:34

HAHA NOU :') ik vind het wel een heerlijke naam!

De liefde van een vrouw gaat door haar hond <3

Schuur_

Berichten: 4881
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 23:45

En door de maag dus gaan we bikken bij de food trucks. Moet alleen wel iets elegant kiezen. Denk dat sap uit een wrap zuigen niet de beste keuze gaat zijn :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 23:54

Nomnomnomnomnom.

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 00:12

Schuur, ik denk dat nu even niks moet zeggen. Ik krijg bepaalde beelden op mijn netvlies :=

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 01:49

Schuur_ schreef:
En door de maag dus gaan we bikken bij de food trucks. Moet alleen wel iets elegant kiezen. Denk dat sap uit een wrap zuigen niet de beste keuze gaat zijn :')


Dat ligt aan de intentie van de date <<) :Y)

Ik ben net terug van het vuurwerk festival in Scheveningen. Niemand kon mee dus aan match voorgesteld of die soms zin had en die vond het een fantastisch plan. Was prachtig en gezellige kerel.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 06:51

Rytir schreef:
Schuur_ schreef:
En door de maag dus gaan we bikken bij de food trucks. Moet alleen wel iets elegant kiezen. Denk dat sap uit een wrap zuigen niet de beste keuze gaat zijn :')


Dat ligt aan de intentie van de date <<) :Y)

Ik ben net terug van het vuurwerk festival in Scheveningen. Niemand kon mee dus aan match voorgesteld of die soms zin had en die vond het een fantastisch plan. Was prachtig en gezellige kerel.



Kijk dat vind ik heel leuk! Super gezellig, ik hou wel van zulke spontane dingen.

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 08:51

Toch jammer dat we hier geen foto's mogen posten, ik ben wel benieuwd naar mooie militairen haha!
Veel plezier Schuur!

Klinkt goed Rytir, leuk!

Berdien heeft het ook gezellig, top!

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:04

Als een jongen met relatie je de hele avond geappt heeft via social media, valt dat ook onder vriendschap? :P :+

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:11

Bambi1995 schreef:
Als een jongen met relatie je de hele avond geappt heeft via social media, valt dat ook onder vriendschap? :P :+

Waarom zou het niet onder vriendschap vallen? :+

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:12

Bambi1995 schreef:
Als een jongen met relatie je de hele avond geappt heeft via social media, valt dat ook onder vriendschap? :P :+

Verbeeld je geen dingen die er niet zijn...

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:14

jup oke doei :D Ik heb al geen verwachtingen meer maar verder ga ik nog wel met hem om.

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:15

Bambi1995 schreef:
Als een jongen met relatie je de hele avond geappt heeft via social media, valt dat ook onder vriendschap? :P :+



Jij wil overal iets in zien... (zoals Alja ook al zegt).
Het ligt nogal aan de aard van de berichtjes, maak jezelf nou niet gek.

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:17

Ik zou mezelf beschermen
Volgens mij had je toch al eerder gedate en geslapen met een jongen die net uit een relatie kwam waar jij hele hoge verwachtingen van had maar die jongen toch minder?
Vaak is er toch wel tijd nodig om een relatie te verwerken.

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:18

Ik denk dat ik dit topic maar ontvolg, ik kan het toch nooit goed doen.

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:21

Je betrekt alles veel te persoonlijk.
Alja probeert je te behouden van een weer teleurstelling omdat je je vastbijt in signalen die je denkt te krijgen van een jongen die gewoon in een relatie zit.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 12:22

Bambi1995 schreef:
Ik denk dat ik dit topic maar ontvolg, ik kan het toch nooit goed doen.


Ik krijg een beetje een "aandacht-vragen" gevoel van je berichten. Eerder ook al dat bericht dat je altijd stomme reacties krijgt enzo.

Wat wil je horen? Ga maar achter een onbereikbare vent aan? Probeer maar of je de relatie van een bezette vent kunt slopen? Er zijn maar weinig mensen die daarachter staan en dat normaal vinden dus die reacties zul je waarschijnlijk niet krijgen.

Je krijgt hier reacties dat je het niet moet doen en die zul je blijven krijgen en dat heeft niks te maken met "het nooit goed doen".

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 12:42

Ik ken voldoende mannen en vrouwen die appen met mensen mannen en vrouwen op vriendschaps basis ja. Maar helaas ken ik er ook die de trouw niet zo nauw nemen en dat doen.

De vraag die jejezelf zou moeten stellen. Stel hij bedoelt het wel zo, wil je iets met een jongen die duidelijk geen problemen heeft met flirten en aanrommelen als hij al een vriendin heeft. Want kans is aanwezig dat dat dus ook dan gaat gebeuren als jij die vriendin bent. Los van peuteren aan een relatie. Dat is mij overkomen, niet grappig, in dit geval had de dame ook nog drie jaar daarvoor aangekondigd tegen me ik wil je vent hebben maar hij is nog bezet. -:(- _-:( dat wil je iemand niet aandoen

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 12:50

Zoals je er aan komt, kom je er ook weer vanaf. Ik zou alleen al daarom niks met een bezette man aan willen gaan.

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 13:15

Als hij al zijn relatie verbreekt voor je. De kans is groter dat jij zijn side candy bent. En als ie de relatie verbreekt ook een losse periode in duikt.

Bambi, we zeggen het vooral om te voorkomen dat jij je hart breekt op kerels die het omkijken nog niet waard zijn.

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 13:19

Precies! Al bedoelt hij er wel wat mee, zo'n vent wil je dan toch niet? Doet hij straks weer hetzelfde!

Wat jammer van je date Sophie! Maar goed om het dan gelijk af te kappen idd.

Superleuk Rytir! Spontane dingen zijn tof.

Ik hoop date morgenmiddag nog ff te zien. :D Hij is nu weg, en ik vanaf ma tm do weer voor werk. Maar het voelt allemaal goed. ;) Echt anders dan anders.

Zinzi_jewel

Berichten: 8803
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 21:29

SophievdV schreef:
Dat dacht ik ook haha! Maar ineens was het vaag en bij het voorstellen van een nieuwe afspraak kon hij niks afspreken bla bla bla.

Nou. Dan ben ik heel snel genezen. Mijn ex kon dat ook heel goed. Mooie praatjes en weinig goede daden. Dat soort mannen gun ik een ander ;)

Edit: bovendien voorzie ik enorme problemen met de kinderen. Want als dit al ingewikkeld is, hoe moet het dan als de kinderen in beeld komen en het dus minder vrijblijvend wordt? Dat gaat nooit goed komen. En daar ga ik dus nooit meer aan beginnen. Ik wil een vent met lef!



Precies dat en die zijn best dun gezaaid .

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 17:44

Swah, wT leuk dat het zo goed gaat!

En Bambi, trek het je niet persoonlijk aan, het is een waarschuwing. Vele van ons zijn wel eens in jouw positie geweest en weten dat zoiets nooit goed loopt. Blijf gewoon gezellig meekletsen hier.

Hier gaat het niet helemaal lekker. Meneer Clooney had een paar weken terug ineens al het contact verbroken. Geen reden, niks. En nu neemt hij ineens weer contact op. Hij zei dat hij het even niet meer wist. Ik merk dat ik nog een zwak voor hem heb, maar ik ben ook best boos. Ondertussen heb ik nog wat lijntjes lopen, waar ik bij 1 echt wel een goed gevoel heb. Maar die heb ik nog niet ontmoet in het echt. En 1 andere die inmiddels verliefd is op me, maar ik weet het niet... Zucht. Ik maak er een potje van...

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 18:58

Ja voelt goed, hij komt zo weer hier! :) Eigenlijk niet passend bij hem topic want hem ken ik juist weer uit het wild haha.

Ik herken het wel Storm. Ik leef al jarenlang zo haha. Waar ben je zelf naar op zoek, een fijne relatie of meer wat fun en gezelligheid?

Oh en zulke twijfelaars als Clooney moet je links laten liggen hoor. Alleen maar ellende! Maar da's makkelijk praten van de zijlijn.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:11

Lees sinds een tijdje met jullie, omdat ik dat leuk vind, nouja, en omdat het kan. Vind het alleen een beetje jammer dat sommige mensen andere mensen zo gemakkelijk af kunnen serveren. Nu Bambi weer. Situatie is niet handig. Maar hey, dat is het leven in een notendop... Het is heel gemakkelijk om dmv dooddoeners dit geval af te doen als niet slim, je moet daar mee ophouden je leest er dingen in die er niet zijn. De mensen die dat zeggen weten dat al dan niet uit eigen ervaring, maar Bambi heeft ook het recht om die ervaring op te doen. Wij weten ook helemaal niet hoe de relatie is van de jongen die ze leuk vind en zijn vriendin. Misschien gaat de bitch wel vreemd, met de hele buurt, of niet en vinden die twee elkaar al een tijdje helemaal niet meer zo leuk gewoon. Misschien ook niet, alleen god en zij samen weten dat. En hoe dat verhaal zich uitspeelt weet ook niemand. Bambi heeft gevoelens, prachtig iets, lekker koesteren meisje. Niks is voor niks. Word of een teleurstelling, waar je veel van kunt leren, of misschien wel een heerlijke relatie. Heb het idee dat ze het vooral afwachtend aan zit te kijken en niet actief aan landjepik zit te doen, prima toch? You never know how a cow catches a haze!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:18

Ze is niet van gemalen poppenstront hoor, niet zo moeilijk doen.