Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Storm

Berichten: 20846
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 08:59

Ups en downs lees ik hier.

Die mooiert laat ik schieten. Gaat 'm niet worden. Klopt ook gewoon niet. Hij was het hele weekend in Antwerpen maar de afstand stond op 20 km terwijl dat minimaal 60 moet zijn. En nu staat zijn afstand zelfs uit. Geen goed gevoel toch.

Sure_lee

Berichten: 10393
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:05

Phoe wat een achterdochtigheid. Nu ga ik altijd uit van het goede in mensen.... met jouw ervaringen snap ik dat het misschien anders ligt.
Maar om nou uit te gaan van een afstand die tinder aangeeft..... volgens mij klopt dat ook niet altijd.
Heb je niet gewoon om een foto gevraagd uit Antwerpen?

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:06

Nou storm, als je zo graag wilt geloven dat t niet klopt, moet je er ook niet aan beginnen...
Een match van mij is nu ook op vliegvelden en grenzen aan het oversteken, die afstand staat nu ook uit.. kwestie van gewoon vragen kan ook he.. ;)

Eerlijk, ik had m links geswiped.. zo'n catfish vond ik het niet... :o

Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:07

Afstand op Tinder zegt zeker niet alles :n Al dat het enige is dan zou ik hem daar niet om laten schieten.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:12

Met zo’n achterdochtigheid kom je idd niet veel verder :=

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:34

Storm schreef:
Ups en downs lees ik hier.

Die mooiert laat ik schieten. Gaat 'm niet worden. Klopt ook gewoon niet. Hij was het hele weekend in Antwerpen maar de afstand stond op 20 km terwijl dat minimaal 60 moet zijn. En nu staat zijn afstand zelfs uit. Geen goed gevoel toch.


Als je dit gevoel hebt dan lekker laten gaan..
Dat je dit soort dingen al opvalt, zegt gewoon niet veel goeds. Meestal klopt zo een slecht voorgevoel ook en anders begin je nu toch al op -5, er zijn genoeg andere :).

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:57

Ik leef nog :P

Heerlijk van het weer aan het genieten en mijn vrije dagen, zonder Tinder. Besloten het toch wat meer real life te gaan zoeken, dus de komende weken op stap :')

Wel rottige verhalen hier, achterdocht snap ik wel :j

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 10:43

Ultimo en Yvanka, wat ontzettend vervelend! Maar als iemand afstand als excuus gaat gebruiken dan zal er toch niet genoeg interesse zijn -O- .

Storm, aan de ene kant jammer dat je er zo skeptisch over bent, misschien laat je nu wel iets heel leuks zitten. Maar aan de andere kant als je gevoel zo duidelijk NEE zegt zegt dat ook wel weer wat. Dus volg dat vooral!

Hier ook nog steeds 'okee' tussen fwb en mij. Zaterdag ging ik met dochter en vriendinnetje naar Scheveningen, toen ik hem sprak vond hij het ook wel leuk om mee te gaan met zijn dochter. We zijn gezellig met elkaar opgetrokken (mijn vriendin en hij kennen elkaar ook goed) en omdat de kinderen er bij zijn totaal geen toespelingen, wat natuurlijk ook beter is omdat we niets zijn van elkaar. Achteraf heb ik daar dan toch wel een beetje 'last' van. Ben ik mezelf weer teveel aan het kwellen hiermee :+ Ach goed, vanavond gaan we weer als vanouds samen sporten, eten en slapen en dan zien we wel weer hoe alles loopt. Merk ook wel dat het vuurtje bij mij langzaam aan het doven is, wordt soms alleen weer aangewakkerd. Denk de laatste tijd veel aan de toekomst en over de manier hoe ik mijn leven nu heb, zorgt ook wel voor wat slapeloze nachten. Is dit nou de quarterlife crisis? :')

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 10:50

Ailill schreef:
Besloten het toch wat meer real life te gaan zoeken,

waar dan???
Zijn er verzamelplekken??

Citaat:
dus de komende weken op stap :')

Goed bezig!! :j

Zelfs ik ga misschien weer daten .. :')

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:30

Linda_Fleur schreef:
Ben ik mezelf weer teveel aan het kwellen hiermee :+ Ach goed, vanavond gaan we weer als vanouds samen sporten, eten en slapen en dan zien we wel weer hoe alles loopt. Merk ook wel dat het vuurtje bij mij langzaam aan het doven is, wordt soms alleen weer aangewakkerd. Denk de laatste tijd veel aan de toekomst en over de manier hoe ik mijn leven nu heb, zorgt ook wel voor wat slapeloze nachten. Is dit nou de quarterlife crisis? :')


Dit stukje herken ik (helaas) maar al te goed. Uit ervaring kan ik je vertellen dat dat vuurtje aangewakkerd blijft worden. Ondanks dat het heel, heel langzaam uitdooft, omdat je steeds net niet krijgt wat je nodig hebt/wilt, is er heel weinig nodig om het weer op te laten laaien. Ik doe het mezelf al bijna 3 jaar aan en kan nog steeds geen afstand nemen. :o
Zou mooi zijn als ik iemand tegen kwam die 100x leuker was op alle fronten, dan was het niet zo lastig om weg te gaan, want ik wil hem als vriend niet kwijt.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:53

Jibbel schreef:
Zou mooi zijn als ik iemand tegen kwam die 100x leuker was op alle fronten, dan was het niet zo lastig om weg te gaan, want ik wil hem als vriend niet kwijt.

Ik vraag me oprecht af of je zo'n persoon tegen kunt komen als je met een "half been" in iets halfs staat waar je tijd, energie en ook in meer of mindere mate gevoel in stopt. Ik vraag me af of je dan 100% open kunt staan voor andere personen.
(Dat zal voor iedereen anders zijn natuurlijk)

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:00

Nou ik denk toch dat dat heel lastig wordt..
wat dat betreft ben ik wel blij dat mijn ex heel rigoreus was.. daardoor zijn we nu nog vrienden, en kunnen we beiden onze eigen dingen doen..
maar ik weet inderdaad niet of dat altijd zo werkt..

Ik heb ook wel eens een jaar of 5 a 6 in een fwb achtig iets gezeten.. zelfs dat houdt je dan tegen om iets voor jezelf te ontmoeten eigenlijk.. Maar goed, als dat voldoende is, maakt t verder ook niet uit natuurlijk..

Ik zit niet op huisje boompje beestje te wachten, en daar zijn er vast meer van :j

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:05

Dat herken ik idd ook, tijdens fwb had ik ook minder behoefte aan daten.. En als ik een leuke match had leek ik toch kieskeuriger ofzo..

Alja

Berichten: 25605
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:15

ik herken het idd ook
twee jaar is mijn relatie uit geweest maar we bleven elkaar wel zien, soms een maand niet maar soms ook weer meerdere keren in de week en toch sta je dan niet genoeg open voor een ander.

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:24

SplashIsLief schreef:
Jibbel schreef:
Zou mooi zijn als ik iemand tegen kwam die 100x leuker was op alle fronten, dan was het niet zo lastig om weg te gaan, want ik wil hem als vriend niet kwijt.

Ik vraag me oprecht af of je zo'n persoon tegen kunt komen als je met een "half been" in iets halfs staat waar je tijd, energie en ook in meer of mindere mate gevoel in stopt. Ik vraag me af of je dan 100% open kunt staan voor andere personen.
(Dat zal voor iedereen anders zijn natuurlijk)


Ik vraag het me ook af :j Maar ik kan nog geen afscheid nemen van mn scharrel..
En enerzijds wil ik wel graag wat opbouwen met iemand. Anderzijds heb ik echt totaal geen zin in die fase van elkaar leren kennen, kennismaken met familie, je eigen dingen aan moeten passen op een ander. Ik hink nog teveel tussen 'ik hou van mijn single leven' en 'ik mis iemand om mee samen te zijn'.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:32

Cer schreef:
Ailill schreef:
Besloten het toch wat meer real life te gaan zoeken,

waar dan???
Zijn er verzamelplekken??

Citaat:
dus de komende weken op stap :')

Goed bezig!! :j

Zelfs ik ga misschien weer daten .. :')
Denk gewoon in de kroeg, maar niet hier in het dorp. Denk toch wat meer richting de grotere steden. Heb i.i.g. wat stapavonden op de planning staan, net als wat festivals.

En anders geef ik de hoop op :')

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:33

Ailill schreef:
En anders geef ik de hoop op :')

neeeeeee joh....

ik heb je nog steeds niet geveegd...
If all else fails... :')

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:34

Alja schreef:
ik herken het idd ook
twee jaar is mijn relatie uit geweest maar we bleven elkaar wel zien, soms een maand niet maar soms ook weer meerdere keren in de week en toch sta je dan niet genoeg open voor een ander.
Dit klopt als ene bus, ik hobbelde ook nog een half jaar rond op zijn kantoor en daarnaast zagen we elkaar privé ook nog regelmatig. Dat houdt je absoluut tegen wat betreft andere mensen ontmoeten.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:35

Cer schreef:
Ailill schreef:
En anders geef ik de hoop op :')

neeeeeee joh....

ik heb je nog steeds niet geveegd...
If all else fails... :')
Mij geveegd?

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:35

Geswiped :')

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37256
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:36

Er zijn nog kaarten voor manana manana te krijgen. :+ Is bijna leuk verschillende soorten mensen die er komen. Kleine zusje van de zwarte cross maar dan sloooooow en relaxed en minder zuipende klompen. (Al is daar ook niks mis mee =:) )

Maar veel net niet hier nu :(:)

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:36

Relaxed schreef:
Geswiped :')

:') :j

T is erg warm.. daar komt t door denk.. -O- :')

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:41

Relaxed schreef:
Geswiped :')
Hahaha, hij komt binnen :P

Nah, ik ben geloof ik nog nooit een Bokker tegen gekomen. Of jawel, 1 maar daar mag ik niets over zeggen en de ander heeft mij nog niet geswiped, of de verkeerde kant op.

Ik begin steeds meer te denken dat het online daten echt niet werkt. Tuurlijk, theoretisch gezien kan het goed uitpakken. Echter is het voor heel veel mensen niet genoeg, inclusief mijzelf. Wie weet is er nog wel een leuker iemand, dat houdt je denk ik toch tegen om er echt voor te gaan.

Als ik dan naar elkaar in het echt ontmoeten kijk, dan is dat vaak direct bam en stap je er toch anders in. Of banketstaaf ik nu slap?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37256
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:43

Nee voor mij heb je daar gelijk in, op basis van een plaatje iemand moeten beoordelen zonder stem of gebaren en beweging te kunnen zien. En de energie van iemand te voelen. Te belangrijk.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:47

Ik denk dat het 1 het ander niet uitsluit..

Want ik snap de zin "voor heel veel mensen niet genoeg" niet goed..
Uiteindelijk ontmoet je elkaar toch?

En "wie weet is er nog wel een leuker iemand" hou je altijd.. maar als je zo denkt is een relatie sowieso niks.. :')

Als ik iemand in het wild tegenkom, dikke prima.. maar ik kom niet zo onwijs veel op plekken met veel mensen, en als dat wel zo is, vind ik ze stom...
Dus het online daten is voor mensen zoals ik een omgekeerde aanvulling.. althans, dat kan het zijn.
Vooralsnog is het gewoon tijdverdrijf, maar eej, moet kunnen :D

Aanvulling: op basis van een plaatje beoordelen is toch niet erg? je komt die persoon toch niet tegen in het echt.. Anders had je m al ontmoet..
En die energie voelen en gebaren zien kan volgen op een leuk gesprek wat je hebt..