Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 19:35

Ahhwwww neeeeeeee :(:) -O-

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 19:45

Nooo wat klote resistance! What happened?

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:51

Hoe kan dat nou Resistance?! :(

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:36

Ik snap het zelf ook nog niet echt wat er gebeurde... hij ook niet. Inmiddels praten we weer.

Hij is dus ook aan de antidepressiva en we hadden het net eerst echt heel gezellig, maar toen we een dutje hadden gedaan kregen we opeens een diep gesprek over gevoelens, en toen zei hij van: ik weet niet of ik weinig voel omdat ik niet veel voor je voel of omdat ik überhaupt niets voel. Omdat hij momenteel nergens iets voor voelt, ook geen plezier in z'n werk en alles. Hij is als het ware leeg.

Maar ik reageerde daar wat "verdrietig" op, maar volgens mij zijn we allebei nogal dramaqueen dus dat blies op en toen ging het van gewoon gezellig elkaar zien naar een afscheidskus op m'n hoofd en dat hij de deur uit liep en mij achterliet.


Waarop ik appte dat hij een fout maakte en dat we het toch gewoon gezellig kunnen hebben, waar ik opeens weer een ja met een blij gezichtje terug kreeg, en van ons beide de constatering dat we wellicht allebei wat heftig reageerden maar wel weer al bevestigd dat we elkaar gezellig blijven zien?

Maar toch maat tot de gezamenlijke conclusie gekomen dat we hier allebei even een goed nachtje over moeten slapen omdat we dan weer helder na kunnen denken.




Ik begrijp er echt helemaal niets van. What the fiets just happened.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:47

Klinkt als mijn verhaal :o bij mij duurde het een paar maanden voordat ik erachter kwam.
Depressie is geen geintje, we zien elkaar nog af en toe en zijn gewoon vrienden.
Heel lastig om met zulke mensen wat op te bouwen,veel dalen en nergens zin in.

Leek ook te mooi om waar te zijn :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 08:35