Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 14:02

Zwaktebod, u weet niet wat u mist :')

Oh die uitdaging ga ik graag aan!

listiglistje

Berichten: 14405
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 14:03

Hahaha oud... leeftijd maakt mij niet uit, als ze maar er goed en verzorgd uitzien en niet bekrompen of uitgeleefd zijn :P (en geen jonge kinderen)

Broertje van ex is 39 en Wijntjesman/oude bekende is zelfs een paar jaar ouder dan mij! (Detail: Hij heeft mijn vaders oude baan en wij komen uit hetzelfde dorp :+ )

Ja te druk, eigenlijk geen tijd voor een vent :Y) En mijn FWB heb ik toch voor mijn behoeften :D

Oohhh CER googlen :') :') :') zo fout...

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 14:17

Nou ja leeftijd maakt mij ook niet uit... maar boven de 40 is het weinig soeps, kan er niks van maken.. het is ook bijna allemaal kaal..

Vandaar een TVtje van 35 :j
Maar de meneer (zoals we m nu maar noemen.. Ja, ik app met een meneer ipv met een kerel, gast, gozer oid :') ) ziet er volgens mij best okee uit :j

@LF: ja ik ben niet op zoek naar een relatie.. die tijd is voorbij.. maar fysiek een beetje vermaakt worden kan geen kwaad :) het is 2018, why not :P

listiglistje

Berichten: 14405
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 14:54

Dat hele kleffe of standaard huisje boompje beestje relatie lijkt mij ook niets,
maar een leuke LAT lijkt mij wel wat! Maar dan met genoeg tijd voor mezelf :Y)

Kaal ben ik trouwens ook niet van of het moet een hele stoere vent zijn met stoere kop.
Maar de vorige had haar tot zijn kont en die van nu haar tot zijn schouders :D dus val op lang(er) haar...
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 25-06-18 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:00

Weet je wat het denk ik is met kale mensen, het hangt d'r vanaf wanneer je ze leert kennen. Mijn laatste ex werd ook steeds kaler, daar gingen al die mooie haren :(

Echter ken ik ook enkele mannen en die waren op het moment van kennismaking al kaal. Dan staat het toch anders, heb je er meer een 'kaal' beeld bij. Of zo :')

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:07

Ik kan kale mannen best waarderen.... maar ligt er aan of het ze staat of niet. Maarja dat is met een bos haar ook :Y)
Inhammen vind ik wel echt lelijk := Scheer dan gewoon maar alles weg. :+

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:22

Tuurlijk zijn er kale mannen waar ik geen nee tegen zeg!! Maar die zitten over het algemeen niet op Tinder ... -O-

Haar tot over de schouders kan ik ook niet waarderen eigenlijk :') Gewoon een normale coupe die past bij wie je bent.. ja als je een 80's rocker was en denkt dat je dat nog bent, dan tuurlijk de lange perm.. maar ik heb daar niks mee :P

Ja een LAT heb ik ook gehad, prima inderdaad :j
Ik hoorde op het nieuws dat er nu meer mensen dan ooit alleen wonen, dus de matches zouden er moeten kunnen zijn in principe :D

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:28

Cer, haha lekker doen waar je zin in hebt inderdaad :D

Hier ook een sucker voor lange(re) haren :') . Fwb heeft niet heel lang maar momenteel wel vlechtjes (rasta) en spierbundel lang (altijd in knot). Maar nou vind ik sinds mijn fwb mannen met een tintje ineens woest aantrekkelijk. Of misschien daarvoor al toen ik met de buitenlanddate aan het daten was, maar die was niet heel getint (wel zwarte haren). Ik had dit een jaar geleden echt nooit van mezelf gedacht, toen ik nog in een relatie zat met een rasechte Hollander, maar blanke mannen doen me momenteel niet zo veel meer hihi.

Ik vind veel borsthaar/lichaamshaar echt vreselijk.... Maar baardjes zijn echt <3

listiglistje

Berichten: 14405
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:36

Mijn ex ook dreads tot aan zijn bips (wel mooie verzorgde dreads), hij was overigens niet de eerste met een kleurtje, heb ook diverse pinda's,Molukker en een Italiaan gedate.
Maar val ook op witscheten hoor, blond, donker, rood :D gaat meer om de uitstraling en inhoud.

Maar ik kijk nu idd vaker naar een tintje dan vroeger :j meestal zien ze er wat jonger uit en beter gebouwd

Borsthaar/Lichaamshaar en Baardhaar hoeft van mij niet :o

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37252
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 16:38

Hihi ik ben dus precies tegenovergesteld. Word niet warm of koud van iets anders dan wit. Tintjes geven mij een brrr reactie. Haar op het hoofd hoe korter hoe beter, (niks zo fijn als tondeuse korte stekels) afwezigheid ervan geen enkel probleem., bij langer haar denk ik, mmm tondeuse eroverheen als ze slapen }:) .verdere gezichtsbeharing nee dank je, lichaamshaar graag. *\o/* borsthaar om doorheen te wroeten.

Alja

Berichten: 25603
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 16:45

Idd karuna niks lekkerders dan borsthaar :)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 17:08

Ik houd van harig en breed. Mijn man heeft lang zwart haar tot zn kont, baard en blauwe ogen. Nomsss. Viking! Mannen zonder baarden vind ik wijven.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 18:04

karuna schreef:
Hihi ik ben dus precies tegenovergesteld. Word niet warm of koud van iets anders dan wit. Tintjes geven mij een brrr reactie. Haar op het hoofd hoe korter hoe beter, (niks zo fijn als tondeuse korte stekels) afwezigheid ervan geen enkel probleem., bij langer haar denk ik, mmm tondeuse eroverheen als ze slapen }:) .verdere gezichtsbeharing nee dank je, lichaamshaar graag. *\o/* borsthaar om doorheen te wroeten.
Haha, hier nog 1. Maar wat is wit? Qua serieuze zaken/relaties kom ik steeds uit op lichtgevend wit, maar als ik iemand echt een mooi uiterlijk vind hebben is het vaak een tintje/halfbloed. Nog nooit met iemand gezoend die bruine ogen had, best erg eigenlijk.

En dan beharing, qua man dan, lol: Het hoe hariger hoe beter. Overal, als het maar netjes op de schouders stop en niet richting rug gaat. Vrouwen is dan weer iets anders: Kaal :')

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:35

Omg een man met hevig lichaamshaar vind ik niet zo mooi. En echt lang haar vind ik viezig. Vaak ziet het er vettig uit.. zelden een man gezien die echt mooi verzorgd lang haar heeft.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37252
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:37

Iets meer kleur dan scandinavisch/engels/aries wit vind ik fysiek gewoonweg onaantrekkelijk. Krijg er de kriebels van en geen fijne. :') nu vind ik weinig mannen echt fysiek knap. :+ Maar als ik kijk aan bekende mannen ,, donker haar hele kort, kleur ogen onbelangrijk. Bv Bear Grylls (korter haar zou wenselijk zijn), Vigo Mortison, Pierce Brosnan (maar graag korter haar dan hihi), Jason Statham de jonge Sean Connery :)) Valt de vergelijking op _O- stoer, breder, zichzelf kunnen redden ook. Gespierd maar niet te enz.

Eigenlijk type viking maar dan met kort haar en geen baard :P

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:46

SophievdV schreef:
Omg een man met hevig lichaamshaar vind ik niet zo mooi. En echt lang haar vind ik viezig. Vaak ziet het er vettig uit.. zelden een man gezien die echt mooi verzorgd lang haar heeft.


Absoluut mijn man. <3 Ook mooi dik.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 20:20

Heerlijk al die verschillende voorkeuren, fijn zitten we niet allemaal in elkaars vaarwater te vissen :+

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37252
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 20:20

Ik vis niet dus dat scheelt hihi

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 20:47

lieveli schreef:
SophievdV schreef:
Omg een man met hevig lichaamshaar vind ik niet zo mooi. En echt lang haar vind ik viezig. Vaak ziet het er vettig uit.. zelden een man gezien die echt mooi verzorgd lang haar heeft.


Absoluut mijn man. <3 Ook mooi dik.


Dik? Het haar of de man?

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 20:48

Beide _O- _O-

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 20:55

Haha nou.. Ik haak af bij dikke mannen :')

Mijn fijne vrijdagavond krijgt als het goed is een vervolg :D

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:00

Sophie vertel! Je moet me ook nog pb'en haha

Ik val ook niet op dikkig, vind het wel fijn als een man een goede bos haar op zijn hoofd heeft :j

Ik mis Fles, iemand wat van fles gehoord?

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:00

Haha, goed bezig!

Hier gewoon al maanden sexloos :wow:

Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:09

Ik wil graag een mannelijke man, niet zo’n haarloos metromanfiguur. Geen bossen rughaar := maar wat borsthaar en een baardje... :9

Ik zie zondag mijn date weer :D Appen nog steeds elke dag, heel gezellig en leuk.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:10

Jij ging toch heel goed ailill?