Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:53

Oh nee niet perse nu naar mij hoor _O- Meer naar Ierland in het algemeen :+ Maar misschien ook wel een beetje naar mij.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 22:01

Nogmaals, zou romantisch zijn, wat is zijn Facebook, dat zal ik eens gaan hinten O:)

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 22:02

Laughing is the best medicine in the world. But is you're laughing without any reason, you might need medicine *\%/*

Afbeelding

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 22:06

Yvanka, haha en je broer weet van niks?

Patrick, ik ben benieuwd of je daarna nog goede tips voor ons hebt.

Met spierbundelman heb ik niet alleen gesport hoor, 2 van de 3 keer sporten hebben we daarna wat uurtjes gelegen in het park en aan het water. Volgens mij zijn we beide erg van het fysieke (en daarmee bedoel ik knuffels/kriebels/massages :+ ) en mindere praters. We praten genoeg en maken ook grapjes maar zijn ook vaak lang stil. Ik ga nu een beetje met de flow en die zoen komt vast nog wel, als het lukt geef ik volgende keer nog wel een subtiele hint.
Morgen avond gaan we in ieder geval samen iets leuks doen (denk poolen) dus meer tijd om te praten haha.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 22:15

Nou, ik heb net een testje gedaan: bindingsangst/verlatingsangst/perfecte binding, van die website.

Uitslag was: 33%/33%/34% _O- _O- _O-

Klinkt goed, als het voor jullie beiden zo werkt, dan zou ik er lekker zo mee doorgaan. Al voel ik wel dat er morgen een zoen aankomt, lol :P

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 23:07

Ll zit mij echt af te vragen; wat zit er onder je caprese? Leuke bikini trouwens!

Leuk berdien! Nog steeds naar je zin op vakantie? Fotoooos!

Aillil; vind dat soort dingen altijd zo vaag en shady! Maar mocht je er goede dingen uit halen dan zou het fijn zijn als je ze deelt want stiekem ook nieuwsgierig :D

Linda_fleur; links, rechts midden echt! <<)

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 23:30

Ben benieuwd wat je van die webinar vindt Ailill!

Ahh wat leuk Berdien :+: hoe is je vakantie?

Lekker middagje LL!

Klonkt leuk met je spierbundel Linda en idd wat Rytir zegt, links recht midden :))

Hier tweede nachtje zonder date. Liefst had ik nu samen geslapen.
Is heel fijn met hem, makkelijk, duidelijk. Maak me niet eens deuk over lange termijn :)

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 23:50

Linda_Fleur schreef:
Yvanka, haha en je broer weet van niks?

Patrick, ik ben benieuwd of je daarna nog goede tips voor ons hebt.

Met spierbundelman heb ik niet alleen gesport hoor, 2 van de 3 keer sporten hebben we daarna wat uurtjes gelegen in het park en aan het water. Volgens mij zijn we beide erg van het fysieke (en daarmee bedoel ik knuffels/kriebels/massages :+ ) en mindere praters. We praten genoeg en maken ook grapjes maar zijn ook vaak lang stil. Ik ga nu een beetje met de flow en die zoen komt vast nog wel, als het lukt geef ik volgende keer nog wel een subtiele hint.
Morgen avond gaan we in ieder geval samen iets leuks doen (denk poolen) dus meer tijd om te praten haha.


Volgens mij weet hij enkel dat ik hem tegen was gekomen op Tinder, want ik had hem een screenshot gestuurd met de vraag of hij hem kende. Verder hebben we het nergens over gehad. Jongen heeft zich ook kostelijk vermaakt op het werk vanavond omdat broerlief het nog over mij en de paarden had (en dat ik geen tijd had voor een vriend _O- )

Klinkt goed darah! Hoe vaak hem je hem nu gezien?

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 06:46

Drie zoenen op de wang hebben we nooit gedaan, bij onze eerste ontmoeting kreeg ik al een knuffel. Zou wel heel awkward worden als ik daar ineens mee begin :+ . Denk dat ik hem gewoon even zwoel moet aankijken en dan een kus op zijn mond moet planten, dan zien wat er gebeurd hahaha.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 07:34

Ja dat lijkt me ook awkward Linda _O-

Date was gisteren gezellig..... maar ik wil meer dan gezellig _O- dus heb hem later gevraagd wat die van me vind en hij zei dat die me een leuke meid vind maar niet denkt dat er een relatie klik is. Oké daar kan ik me wel in vinden. Maar daarna zei hij dat die nog kan komen en me nog graag wil zien. Ik weet niet, de bal ligt wel beetje bij hem nu. Zal wel zien hoe t loopt.

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 07:41

Yvankaxx schreef:
Volgens mij weet hij enkel dat ik hem tegen was gekomen op Tinder, want ik had hem een screenshot gestuurd met de vraag of hij hem kende. Verder hebben we het nergens over gehad. Jongen heeft zich ook kostelijk vermaakt op het werk vanavond omdat broerlief het nog over mij en de paarden had (en dat ik geen tijd had voor een vriend _O- )


Kan je hem nu een keer 'niks' vertellen.. :+

Leuk om te zien dat iedereen lekker aan het daten is :D

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 07:49

Nou LF, en wanneer ga je ervoor?? :D
Ik vind het wel een apart verhaal hoor... :')

LL, lekker bezig!!

Ailill.. een heel seminar?? Jij hebt er zin an :D
Ik heb de vragen wel gelezen, beantwoord maar niet geteld..
13 keer nee, maar sommige vragen begreep ik niet :')
Bv: "Ik zou gelukkiger zijn in een relatie" -> Makkelijk want Nee
Maar "Ik ben niet zo goed in liefdesdingen" , nou daar ben ik best goed in, dus is het antwoord dan "Ja, daar ben ik wel goed in" of "Nee, ik ben wel goed in liefdesdingen" :')
En dat had ik met een aantal ..

Berdien. wat leuk! Wanneer heb je weer een afspraak? Hoe lang ben je nog weg?

Mijn ex gaf me vorige week nog een goeie insight in zijn denkwijze.. zijn excuus om het uit te maken was "het is nooit een relatie geweest dus je had het moeten weten", en dat stak mij nogal. Hij had nl in het begin ooit eens gevraagd of ik het erg vond dat hij een ander ging daten.. dus ik zei toen "nou, liever niet" en toen had hïj gezegd "okee, dan kies ik voor ons".. in mijn optiek begon hij op dat moment onze relatie.
Afgelopen week kwam dat moment ter sprake omdat ik vroeg of hij dat voor zijn nieuwe vriendin ook zou doen. Nee dat zou hij niet doen. Toen vroeg ik "waarom deed je dat toen bij mij wel".. "omdat ik toen dacht dat er misschien meer in kon zitten" (maw: híj dacht wel degelijk dat het een soort relatie kon worden"). Dat was het laatste beetje bevestiging dat ik nodig had om me echt te realiseren dat hij alleen in zijn eigen straatje kan denken.. Toen ik het zei was het uiteraard niet waar en had ik het verkeerd begrepen..

De 3xis scheepsrechtkerel is direct overgegaan naar whatsapp, dus met een beetje geluk heb ik een leuke date volgend weekend..als het 30 graden is, is dat altijd leuk :D

En de date van vanavond is verzet naar zaterdag en ik lees net dat zaterdag ook niet lukt :') #lekkerbezig

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 07:55

Ailill schreef:
Ik moet iets bekennen :o

Morgenavond om 20:00 uur volg ik een (online) webinar: van Single naar Samen *\%/* *\%/* *\%/*


Ha, nice! Ik volg m ook! :) zijn altijd best aardig die webinars. Alleen merk ik dat ik er daarna vrij weinig mee doe in de praktijk. Maar..men zegt dat als je je iets beseft, dat de eerste stap is naar verandering.

Berdien leuk dat je nog steeds leuk app contact hebt! Zou grappig zijn om dan in ierland te meeten. :)

Darah, top dat je je niet druk maakt!

Hahaha, yvanka, grappig dat je broer vanalles over je zegt en er niks vanaf weet. Zou hij geen link leggen omdat je had gevraagd of hij hem kende?

Cer, je moet de vragen volgens mij zo lezen: ja, deze stelling is op mij van toepassing, of nee deze stelling is niet op mij van toepassing.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 08:05

Cer, ja apart is het wel. Ik trek altijd die rare mannen aan blijkt maar weer 8)7 .

Word tijd dat ik spierbundelman vanavond weer zie, sinds gesprek met fwb trek ik alles weer in twijfel. Hoe kan gevoel zo een loopje met je nemen... -O- . Er zijn ook wel wat dingen waardoor ik twijfel (oa die kus :') ).

Gister belde fwb me nog heel zakelijk op. Hij moest mn vriendin hebben (die dus bij mij woont nu) maar ze nam haar telefoon niet op, ik dacht nou lekker gaat het op deze tour. Een half uur later belde hij me weer: Ja sorry ik was je eten aan het opeten (had ik hem meegegeven eergisteren) en ik had er helemaal niks over gezegd, dus kreeg een bedankje en vervolgens een half uurtje gekletst. Hij is wel duidelijk aangeslagen, bevestigt wel dat mijn gevoel niet helemaal mis was maar het doet me ook wel wat.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 08:06

Ja LF, het duurt even maar uiteindelijk ben je beter af met meer afstand van FWB.. want dit is geen FWB meer... althans, niet van jou uit.. En van hem uit, ook hij doet wat hem het beste past zonder rekening te houden met jou.. althans, zo lijkt het..

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 09:03

LF door zetten hoor! FWB zorgt er niet voor dat je gelukkig wordt en dat verdien je wel.

Ik probeer ook door te gaan, al moet ik zeggen dat het voelt alsof ik weer uit het dal klim. Hoewel ik dat steeds denk te voelen :') Ik vind het toch steeds weer heerlijk om alleen te zijn. Heb nu een fijn weekend voor de boeg met mn jongens en volgende week.... feest in Assen! Bammmm! Oh en dinsdag naar de keuring van het KWPN in Boijl in functie als ringmeester. Vind ik ieder jaar weer geweldig leuk. Dus ik kom de dagen wel weer door.

Storm hoe staat het nu bij jou?

Aillil: leuke foto en stoer van die webinair. Geef je ons een tipje van de sluier?

Er was iemand aan het speeddaten.. Weet je al meer over de matches?


Zo. Ik ga boodschappen doen en mn merrie trainen :D

Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 09:46

Mijn vakantie is geweldig, thanks for asking. Dit is nu mijn uitzicht:
Afbeelding
Helaas gaan we vandaag weer verder. Date heeft het nu al over ‘samen naar Ierland’ :)) _O-

Ik ben hier tot 30 juni Cer, dan vlieg ik weer terug. En daarna spreken we denk ik af.

Lastig hoor LF... aan de ene kant FWB die het er toch wel moeilijk mee heeft (maar zelf ook niet meer wilde!) en dan de spierbundelman die niet zoent..

Online testen doe ik niet aan :D

Jammer van je date Yonker, zou het inderdaad bij hem laten nu. Als hij wel meer wil, weet hij je vast wel te vinden!

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 10:28

Jibbel date houd zich van de domme en doet of hij nergens vanaf weet, dus als het goed is heeft hij niks door :+ Ik heb zelf ook niks meer erover verteld dus ik denk dat hij van niks weet!

LF lastige situatie, maar ik ben het eens met de rest :j

Yonker, jammer dat die vonk op dat gebied er niet is! Ik zou ook het aan hem overlaten nu :j

Geweldige ongeving Berdien <3

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 11:50

Yvanka: ik heb hem nu 4x gezien (4 dagen achter elkaar :') )

Linda: Hmm dat is dan best awkward idd om ineens met 3 zoenen te beginnen. Knuffel en dan een kus dan maar O:) ben heel benieuwd!
En ben het met de anderen eens wat FWB betreft! Misschien moeilijk om nu los te komen van hem, maar je verdient iemand die 100% voor jou gaat en waar je gelukkig mee bent.

Yonker: jammer dat hij nog geen klik voelt! Voelde jij er wel meer bij?

Cer: Huh ik snap de gedachtegang van je ex niet, heel apart :')
Leuk als je volgend weekend date hebt! En jammer dat je date van vanavond niet doorgaat :(

Goed dat je uit het dal aan het klimmen bent Sophie! En fijn dat je veel afleiding hebt met leuke dingen :D

Wauw super mooi Berdien <3 zie je dat ook zitten met je date?

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:01

Berdien: wat een amazing view! :D

Darah: ja we gaan gewoon door haha! Het enige wat ik nu wel mis is een man die mij kan helpen met het ophangen van mijn lamp. En morgen wil ik graag shoppen voor mn huis en ook daar zitten weer dingen bij waarvoor ik dan moet boren in de muur.. maar even kijken hoe ik dat op ga lossen whaha!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:03

Owwww wauw Berdien wat een uitzicht <3

Cer jou ex is echt raar _O-

Uhm ik denk er wel hetzelfde over als mijn date, dat we geen hoogte krijgen van elkaar is natuurlijk totaal niet handig. Maar ik zie een derde date wel zitten, mits dat vanuit zijn kant komt.... Maar heb het vermoeden dat, dat wel goed komt. Ik wacht gewoon af, maar ik tinder wel gewoon vrolijk door :+

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:08

Ik vind het nog steeds bewonderingswaardig hoe mensen het voor elkaar krijgen de juiste persoon naar rechts te swipen waar ze irl ook echt chemie mee hebben. Mij is dat tot dusver gewoon nog niet gelukt. Of dan kwam het wel heel erg in de buurt, maar miste ik het laatste stukje. En ik weet gewoon van mezelf dat dat laatste stukje er wel bij moet zitten :P

Ach he... ik denk sowieso dat mijn droomman niet in Friesland woont of het moet import zijn :') Niks tegen de Friezen hoor, maar als je uit een piepklein dorpje komt en daar echt bent geboren en getogen en graag blijft wonen, dan past dat gewoon niet bij mij als persoon. Ik ga op den duur maar wat graag terug naar de grote stad namelijk en daar bedoel ik Leeuwarden dus niet mee.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:19

Sophie volgens mij komt mijn date (en de vorige) uit jouw dorp _O-

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:21

Uit mijn dorp? Holwerd?

EDIT: ze hebben hier dit weekend dorpsfeest, dus gisteravond is er een paal in mijn tuin gezet. Daar worden dan vlaggetjes aan gehangen en een lampion. Super leuk! Het waait nu alleen kneiterhard dus ik hang het spul morgen pas op haha!

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:28

Ja _O-