Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Berdien

Berichten: 64520
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 18:31

Spannend Nummus!

Ik ben weer bij scharrel, altijd fijn om iemand te hebben die voor je kookt. Straks samen BZV kijken :D

Hhilde

Berichten: 7441
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 19:23

Blue_flower schreef:
F_Orumster schreef:
Ik heb bewust gelet op onherkenbaarheid/geen namen etc, maar ik begrijp het wel hoor :)


Zou je zelf een foto van jezelf willen komen met een dergelijke tekst?

Nou, hij is al weg dus het lijkt me klaar :D


Nummus schreef:
Vanochtend vroeg er eentje mij of ik wat wilde drinken en aangezien we al 2 weken vrij prettig contact hebben wil ik wel eens testen of er vlindertjes kunnen komen als ik hem in het echt ontmoet. :) Dus dat wordt woensdagavond.

Maar ja we gaan het zien hoor... :')

Spannend en leuk :D

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 08:02

Heb de foto gemist zie ik :')

Was ook druk met van alles. Zaterdagavond feest in Drenthe. OMG! Voornamelijk boeren en boerinnen die ons steeds opzij duwden. Ik was nuchter omdat ik daarna met de auto naar huis moest en ik sowieso niet veel drink maar jemig de pemig, wat veel mensen in die tent :oo Muziek was wel dikke prima.

Hebben nog smakelijk staan lachen om mensen die over de drempel gleden. Beetje flauw misschien :')

Toen naar huis en 's ochtends ging mn telefoon.. 'Mag ik naar je toe komen?' Uiteraard mag dat :D Dus hele dag met een hele sexy man door gebracht. Hoe fijn is het om wakker geknuffeld te worden.. Ik vind dat echt hemels.

Btw, nu een jaar geleden zat ik in zak en as. Mijn relatie was alsnog plotseling over en ik maakte me ernstig zorgen over hoe dit nu moest. Kon ik mn paard wel houden? En waar moet ik gaan wonen?

Gelukkig is alles goed gekomen. Dat is wel heel fijn :) al kan ik me dat gevoel echt nog voor de geest halen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 08:54

Oh Sophie, waar had je dat feest? :')

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 09:17

Roden :+

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 09:19

Jaa, daar zijn wel boeren idd :+

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 09:46

Nou ik heb wel een paar tindermatchen. Ook wel leuke gasten maar ik voel hem nog niet haha. Geen zin nog in denk ik :=

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 10:14

Ja Roden is wel ernstig... mijn hele familie komt uit Emmen, die zijn niet zo erg. ;)

Hebben jullie trouwens ook vaak van dat soort reacties dat als je zegt van nou dit gaat hem toch niet worden, dat zo'n eikel dan kwaad wordt? Ben je meteen blij dat je er niet mee doorgegaan bent.

Serieus eens een keer "Dat zegt dan weer meer over jou dan over mij" te horen gekregen nadat ik iemand compleet zat was van zijn chat spam, en dat was op mijn eerste Tinder dag. :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 10:27

Ja ze kunnen er slecht tegen als je eerlijk bent.. Daarom zijn ze het zelf meestal ook niet :')

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:09

olla ik meld me ook weer :). Lang niet echt getinderd, maar toch weer een poging.

Eerste match, waar echt een gesprek uitkwam, zelf afgekapt..
Tweede match, vraagt me vrijdag op date, maar ik ben wat ziek dus gezegd dat vrijdag niet kon. App ik hem gister, dat ik als ik van mijn hoestje af ben, wel op date wil met hem.
Appt hij terug: Dat is fijn dat jij dat wilt..
Ik: als jij dat ook wil natuurlijk.
Hij: nee ik denk het niet..
De logica van een man, hij had er even geen behoefte aan...

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:13

Haha ja ik heb ook wel 2 gevalletjes gehad.

Met 1 heb ik wel heel lang contact gehad maar nooit een date gehad. Serieus gewoon ruzie gehad aan de telefoon. Nou ik ben iemand die nooit ruzie maakt. Maar ga wel in op van die onredelijke uitspaken als jij bent bla bla bla en waar dan geen zak van klopt. Hij zag er op de foto's heel leuk uit dus daarom denk ik zo lang blijven hangen in contact... ach het was leuk vermaak.

En mijn eerste tinder match gin gook niet goed. Hadden een date afgesproken. Maar toen verbeterde ik zijn nederlands een keer in de app en toen verd hij heeeeeel boos. Toen maar gezegd dat we die date maar moisten skippen.
Een week later was ik met vriendinnen in het dorp waar hij woonde en we zaten een beetje te geinen... Blokkade op whats app opgeheven en hem een berichtje gedaan of ik langs kon komen.... Hij blij.... stonden we daar met z'n 3 en.... zijn gezicht was priceless.
We mochten binnen komen en hebben even gezellig gekletst. Maar het was verder zo niet mijn type. Dus maar goed dat het geen 1 op 1 date was..

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:14

Nummus herkenbaar! Ik heb mannen gezien die de discussie aan wilden gaan over mijn gevoelens. Echt te bizar :') Ik maak zelf wel uit wat ik voel en wil.

Boerenfeesten... Da's gewoon niet mijn ding :+

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:34

Tja ik laat al mijn hele leven makkelijk over me heen lopen dus heb het allemaal nooit aangedurfd ook, maar nu heb ik echt zoiets van "Waaróm wordt dit een discussie? Ga weg joh..." Dus ik kan in ieder geval goed voor mezelf opkomen tegenwoordig.

Ik heb zowaar een beetje zin in de date ook nog!
Ga er gewoon niks van verwachten maar hij is in ieder geval aardig en netjes dus hoef niet al te bang te zijn. ;)

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:41

Goede instelling! Ik had ook nooit zin in dates maar bij mn huidige vriend ook gelijk vanaf het begin al!

Zit nu in Turkije zonder hem. Dan zie je wel hoe vaak je aan iemand denkt..
nooit zin naar huis te gaan maar na een week nu wel denk ik. :P
Hij heeft gisteren op FB gezet dat we iets hebben.

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:55

Wat leuk Mandy!

Ik was afgelopen weekend met mijn werk weg naar Turkije. Super tof natuurlijk!
Voor het eerst in 1,5 jaar tijd zonder mijn vriend geslapen. We hebben elkaar echt heel erg gemist. En dat terwijl ik voorheen echt nooit iets miste. Best wel een fijn gevoel.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:03

Haha leuk die mannen die je afscheept en het niet begrijpen. De oudere man waar ik mee had gedanst bleef me ook maar appen met woorden als lieverd en schatje. Alleen daarvan gingen mijn nekharen al overeind staan dus vriendelijk aangegeven dat het hierbij wel stopt en toen kreeg ik de volgende reactie: We moeten moeite maken en begrip hebben voor elkaar !!Dan komt het goed tussen ons !!Geef me een kans!

Sindsdien genegeerd en krijg elke dag een appje dat hij me een fijne dag wenst enzo :’) ben benieuwd hoe lang dit door gaat.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 20:18

Hahaha Mandy, ik weet al alles van je huidige ja... :P

Gatverdamme, lieverd en schatje kan ik dus echt niet tegen... misschien ooit een keer als ik heel klef met iemand ben.
Kun je 'm niet blokkeren?

Overigens moest ik wel net even uitleggen dat ik niet mag drinken... dus nu maar even afwachten of het feit dat ik antidepressiva (heel lage dosis hoor, ook niet echt voor iets ernstigs) slik een probleem blijkt te zijn. Als dat wel zo is alleen maar blij dat ik er niet aan begonnen ben.

Als ie niet over biertjes was begonnen had ie nog van niks geweten, maar ik kan daarin ook niet met smoesjes komen, dat past niet bij me. :)
Als het "langskomt" wil ik wel gewoon de waarheid vertellen, al is het maar in één zinnetje.

Hhilde

Berichten: 7441
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 20:38

Net zo eerlijk van je :j En als hij dan moeilijk gaat doen, dan is hij stom.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:44

Nou, zo zie ik het ook. En je wil niet weten hoeveel mensen dat soort spulletjes slikken dus och...

Maar nu is ie volgens mij vooral nieuwsgierig naar hoe het komt. :')

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:49

Meisje op vakantie dronk helemaal niet, en als iemand dan vroeg waarom zei ze standaard "Alle redenen die je kan bedenken om niet te drinken!" Gek genoeg nam iedereen er genoegen mee als je ze op liet noemen hoeveel redenen er zijn om niet te drinken :+

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:53

Yvankaxx schreef:
Meisje op vakantie dronk helemaal niet, en als iemand dan vroeg waarom zei ze standaard "Alle redenen die je kan bedenken om niet te drinken!" Gek genoeg nam iedereen er genoegen mee als je ze op liet noemen hoeveel redenen er zijn om niet te drinken :+

Ik blijf het raar vinden dat mensen vinden dat je je ‘moet verdedigen’ waarom je geen alcohol drinkt.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:56

Haha dat is een goeie! Ik vind het ook vervelend dat je je moet verdedigen, ook zonder medicatie was ik niet echt een hele erge drinker ofzo... :') Nogal een lichtgewicht zelfs.

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:04

Ik drink ook nauwelijks. Word er heel moe van en de kater is zo naar.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:07

Ik drink ook zelden, vind het vooral een nadeel dat je dan afhankelijk wordt van anderen of moet logeren ergens. Dan rijd ik dus gewoon liever.. :')

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:09

Ik vind vooral ook het hele sociale constructie geval om het wel of niet drinken heen héél vervelend als ik eerlijk ben. ;)
Mijn beste vriendin heeft dat snel geleerd, toen ze me een keer heel trots appte dat ze dronken was.

Want ik vind dat dus niet iets om cool te vinden. :')