Zijn er mensen die ervaring hebben met stijlstangen?
Ik heb al bijna zo'n 10 jaar een Chi stijltang. Super tevreden over en werkt nog perfect alleen ik kan de hitte niet instellen. Hij wordt automatisch 220 meen ik.
Ik zou er toch graag een willen die ik wat minder heet kan zetten, is toch wat minder schadelijk.
Iemand ervaring met chi of andere? En waar verkopen ze die behalve online
Beau_Myrthe
Geplaatst: 20-01-18 11:02
Ik heb de CHI G2 Stijltang. Met deze kun je zelf de temperatuur inschakelen. Ik wil nooit meer anders, het is echt een ontzettend fijn apparaat.
Als je nu ookal CHI hebt, vermoedelijk de Original, zal ik je zeker de G2 aanraden! Ik heb hem wel online gekocht bij haarspullen.nl hele goeie service nadat ik een defecte kreeg. De volgende dag lag er al een nieuwe op de mat.
Ik heb onwijs veel en dik haar. Mij raadde ze juist aan om op 220 graden te stijlen omdat hij anders qua temperatuur niet heet genoeg is en mijn haar niet kan stijlen.
Ik heb hem in de kapperswinkel gekocht, denk wel 9 of 10 jaar geleden. Op nr1 stond de CHI en nummer 2 de tang die ik heb. Kan de temperatuur inschakelen, maar zet hem eigenlijk altijd op 220.
Ik heb die van José Eber. Verkopen ze bij de bijenkorf. Zit levenslange garantie op & die wordt veel minder warm omdat het met triltechnologie werkt. Werkt net zo goed als de chi maar ervaar ik als minder schadelijk.
Deze, al jaren.. heb érg dik en veel haar en krul/beachwave maar net met een verkeerde wave zeg maar haha.. Chi silk erin en blijft lang goed zitten. (ok huidige weer schiet de krul er sneller in).