ING oranje spaarrekening

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

ING oranje spaarrekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:59

(Sorry als dit niet goed staat, weet niet zo goed waar het hoort.)

Hoi!

Ik ben benieuwd of iemand hier mij wat meer informatie kan geven over de Oranje Spaarrekening bij de ING.
Ik wil graag wat geld sparen voor het verjaardagscadeautje van mijn moeder en wil dat apart hebben van mijn gewone rekening.
Kan ik dan gewoon geld op die rekening zetten en het er tegen de tijd dat mijn moeder bijna jarig is het er weer afhalen?
Sorry als dit een domme vraag is maar ik zag in de app dat die rekening er is dus vroeg me af hoe dat precies werkt. :+

Ik ben trouwens nog geen 18.
Heb dus een jongerenbetaalrekening. ;)

Qerty

Re: ING oranje spaarrekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 19:00

Ja hoor.. je kunt gewoon ten alle tijden bijstorten en opnemen van die rekening.

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 19:01

Laatst bijgewerkt door Nico_lette op 11-01-18 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 19:34

Kan helaas je link niet openen Nicolette ivm werkzaamheden bij ING maar toch bedankt voor de info! Qerty ook bedankt. :)

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 19:41

Er klopte iets niet in de URL, doet ie het nu wel?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 19:50

Je kan meerdere Oranje spaarrekeningen openen. Je kan daar wanneer je maar wil geld op storten of terugstorten. Ik heb er meerdere met aan elk een doel: paard, auto, vakantie, onderhoud huis :D

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 07:56

Ik heb ook een oranje rekening en idd is het doel sparen heel makkelijk!
Kan dat niet ook met jouw rekening? Rechtsbovenin de app staat een plusje, daar kun je een doel mee aanmaken :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 08:07

Bij ING kun je inderdaad potjes koppelen aan je spaarrekening om het voor jezelf overzichtelijk te maken waar je geld allemaal voor bedoelt is :) en ja je kunt altijd het geld wat op die spaarrekening hebt staan er weer afhalen :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 12:10

Wij hadden ook een spaarrekening geopend bij de ING totdat we er achter kwamen dat het onmogelijk is om deze uit te lezen voor het boekhoudprogramma. In mijn ogen compleet belachelijk voor een gangbare functie en bij zo'n grote bank.
Maar als je die eis niet hebt, ja je kan gewoon geld erop zetten en eraf halen wanneer je wil :)