Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe baan, alleen heb ik dus geen idee wat er bij mij past. Ik zit zelf nu in de beveiligingsbranche (Schiphol) en werk erg onregelmatig, iets wat ik niet erg vind maar ook niet gezond is om te blijven doen.
Nu ben ik dus op zoek naar een goede beroepskeuzetest waar ik wel echt wat aan kan hebben. Wellicht komen er nog beroepen uit waar ik zelf niet aan denk? Heb al wat gratis testjes gedaan, maar ik weet niet..

Hoe hebben jullie iets gevonden wat bij jou past?
Ik ben geen moeilijk persoon, wil graag nieuwe dingen leren/mij verder ontwikkelen en werk ook net zo lief in de weekenden en op feestdagen. Ik ben erg servicegericht en het lijkt mij ook wel wat om administratief aan de slag te gaan. Wat anderen misschien saaie klusjes vinden (ordners op alfabet ordenen etc.), vind ik echt prima om te doen.
Ik werk prima zelfstandig, maar ben ook zeker een teamplayer. Wat mij trouwens ook leuk lijkt is spullen of mensen vervoeren. Eigenlijk lijkt het mij wel leuk om een duizendpoot te zijn in een klein bedrijf, waarbij ik dus van alles kan doen

Enige harde eisen die ik wel echt heb: Ik wil graag fulltime aan de slag en graag een vaste aanstelling. Ik wil in de buurt van mijn huidige woonplaats (Roelofarendsveen) werkzaam zijn.
Misschien weten jullie wel iets voor mij?
Of ben je bereid nog een opleiding te doen in een ander vakgebied?