Ik heb iets stoms gedaan
Normaal check ik altijd even via Google recensies ed over een website, maar nu niet.
De penning van mijn hond was kwijtgeraakt dus wilde snel een nieuwe hebben ivm oud&nieuw dat er aan kwam.
Op 25 december bestelde ik dus een nieuwe via de eerste site die ik tegenkwam via Google, zag er professioneel uit en er stond bij dat het binnen 24 uur verzonden zou worden. Ivm kerst ging ik er toch wel vanuit het dan op tijd binnen zou zijn voor oud en nieuw.
Na betalen netjes mail dat het ontvangen was en de bestelling zo snel mogelijk verzonden zou worden. 29 december dan eindelijk bericht van verzending. En toen.. stilte..
8 januari heb ik eens gemaild of er bekend was waar de verzending was en wanneer ik die kon verwachten.. maar geen reactie gehad. Een telefoon nummer kan ik niet vinden..
En toen gingen de alarmbellen rinkelen en dus gaan zoeken. De ene na de andere slechte ervaring kom ik tegen.. maar ook enkele (beduidend minder) goede ervaringen..
Wat nu ? Hoe kan ik mijn geld terug krijgen of op de een of andere manier in contact komen met dit bedrijf/de site?

Ik heb even wat verdere research gedaan.
Niet meer daar bestellen dus!