Sinds enige tijd zie ik overal op bokt zwart/grijze plaatjes verschijnen met:
'Please update your account to enable 3rd party hosting' Dit zijn afbeeldingen van photobucket.
Na wat onderzoek begreep ik dat je sinds kort moet betalen wanneer je via photobucket je afbeeldingen om andere sites / fora wilt laten zien. Oke, prima, duidelijk, gaan we niet doen
Omdat ook in de twee topics in mijn onderschrift de plaatjes op zwart gingen en ik dit toch wel zonde vond, wou ik de afbeeldingen gaan vervangen en was ik van plan een mod te vragen of ik de openingspost aan mocht passen. Maar eerst wou ik de afbeeldingen opnieuw verzamelen in een mapje.. Ik kwam erachter dat als ik mezelf een PB vanuit de openingspost zou sturen alle linkjes zichtbaar werden, toen ikh hier op klikte kwam ik uit op de photobucket site en kon ik de betreffende foto's zien. Toen ik ze eenmaal allemaal in een mapje op mijn computer had verzameld en ik het topic opnieuw aanklikte.. waren alle afbeeldingen ineens weer zichtbaar
ook als ik het vanaf mij tablet of telefoon probeer. Dus ik dacht.. dat doen we bij het andere topic ook even..
Maar daar gaat het grapje niet door en krijg ik meteen weer de zwart/ grijze afbeelding van Photobucket als ik op het linkje klik.Wanneer ik op Bokt zoek naar Photobucket zie ik bij sommige mensen de foto's prachtig geplaatst staan.. en bij andere zie ik de betreffende zwart/ grijze plaatjes met foutmeldingen...
Ik snap er niks meer van
Iemand??(Edit, in het bovenste topic uit mijn onderschrift zie je de foutmelding plaatjes staan, in het onderste zie je (ik in iedergeval
) de originele foto's weer staan).