Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Is het jou een half miljoen waard om je moeder mogelijk ongelukkig tr maken?
Ik had mijn mond gehouden en haar laten genieten van de tijd die ze nog heeft met hem.
quera schreef:Mensen die hier over kindsdeel beginnen dit is pas van toepassing als de beste man pas is overleden. De man heeft recht op het volledige nalatenschap. Tenzij anders is vastgelegd
quera schreef:Mensen die hier over kindsdeel beginnen dit is pas van toepassing als de beste man pas is overleden. De man heeft recht op het volledige nalatenschap. Tenzij anders is vastgelegd
Eviii_x schreef:Pfoe wat een ontzettende lastige situatie....
Kan je niet met je moeder praten en voorstellen of het niet beter is om het geld wat meer te verdelen ipv alles naar 1 persoon? Weet niet of je nog broers of zussen hebt, maar dat ook een deel naar jullie gaat?
Mocht er niet op gereageerd worden misschien aangeven dat je je toch een beetje zorgen maakt omdat er wat is voorgevallen en het dan op een rustige manier vertellen. Dat is wat ik heb gehoord en wat jij er mee doet mag je zelf weten manier...?
Ketaki schreef:Wiske2 schreef:Krijg jij je kindsdeel? Of heeft hij haar zo gek gekregen om jou te schrappen uit het testament?
mijn vader heeft mij dit van het weekend nog uitgelegd.
ongeacht of je uit het testament geschrapt wordt, je blijft altijd nog je kindsdeel houden.
wat er ook gebeurd![]()
Wiske2 schreef:Krijg jij je kindsdeel? Of heeft hij haar zo gek gekregen om jou te schrappen uit het testament?
Anoniem schreef:quera schreef:Mensen die hier over kindsdeel beginnen dit is pas van toepassing als de beste man pas is overleden. De man heeft recht op het volledige nalatenschap. Tenzij anders is vastgelegd
Dan bestaat er nog iets als Wilsrecht. Het betreft een stiefouder.
Het lijkt me voor TS verstandig om dit bij iemand die er beroepsmatig mee te maken heeft na te vragen.
Wiske2 schreef:Krijg jij je kindsdeel? Of heeft hij haar zo gek gekregen om jou te schrappen uit het testament?