Of hij hier moet of bij MWS, geen idee
Ik ben toe aan iets nieuws, wil iets anders met mijn haar maar ik weet echt niet wat! Uiteraard wil ik het aan mijn kapster vragen maar zij is onlangs naar een andere salon verhuisd en heb haar nog niet kunnen vragen waar ze nu zit..

Dus kom maar op met jullie ideeën, tips, adviezen en voorbeelden!
Ik heb ontzettend lang en dik, krullend haar. Heb het ooit in lagen gehad maar had toen echt een oubollig kapsel, stond echt in een driehoek en ik was er zo niet blij mee! Mijn haar was toen een stuk korter maar sindsdien ben ik bezig de lagen eruit te halen, en jullie raden het al.. inmiddels zijn na jaren die lagen eruit geknipt, mijn haar is lang, en nu wil ik wat anders haha.
Waar ik heel erg bang voor ben is dat ik het totaal niet leuk vind als ik er bijvoorbeeld een heel stuk af haal, of weer in lagen knip..
Ik heb er over na gedacht mijn haar te doneren maar ik ben bang dat ik het dan veel te kort vind en ik spijt krijg.
Ik heb een bolle kop en wil niet dat mijn haar dit nog erger gaat maken. Door de krullen ben ik bang dat als ik het te kort knip ik weer een ontploft kapsel krijg dus ik weet echt niet wat ik er mee zou willen doen!
Momenteel kan ik het eigenlijk alleen in een knot of vlecht dragen. Los moet ik veel moeite doen om het niet te laten pluizen en het er gewoon leuk uit te laten zien. Met los haar werken mag niet dus zit het standaard in knot of vlecht. Ik zou het heerlijk vinden eens een simpele staart in te kunnen of gewoon iets makkelijks in plaats van de frustraties die het me soms oplevert.
Veel mensen zeggen; meid, wat een prachtig haar! Nooit afknippen hoor! Het is ook prachtig, als het mee werkt en na heel veel moeite, maar ben toe aan iets nieuws!
Voor de beeldvorming een aantal (oudere) foto's van mijn haar.

(Deze is recent, van kerst, maar staat het er niet helemaal op
)
Dus, hier nog mensen met goede ideeën?