Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En ik hou bvb wel erg van een mooie bos bloemen, ik zou een beetje oplettend zijn als ze het heeft over dingen die ze leuk/mooi vindt
Het hoeft niks groots te zijn, het is belangrijker dat je iets kiest waarmee je laat zien dat je haar kent en dat je goed naar haar luistert als ze dingen vertelt
Of iets voor haar hond als ze die heeft? Annet_Dottie schreef:nova_zodiax schreef:Ik weet niet wat je budget is, maar je kan vaak al voor 15/20 euro een sieraad laten maken van honden haar. Misschien een leuk idee omdat jullie elkaar via het wandelen met de hond kennen ??
Het is een ontzettende korthaar dus daar ga ik geen haar vanaf kunnen krijgen hahawel leuk bedacht!
SavannahNx schreef:Ik heb eens een doosje gekocht van 1 á 2 euro, en daar 50 gekleurde briefjes in gedaan met wat ik allemaaleuk vond aan die persoon. Zoals bijvoorbeld ....... je glimlach. En dan kan je het doosje leuk versieren met een foto van jullie samen, en wat leuke dingetjes erbij of erop en dan kan ze er elke dag 1 uitpakken waardoor ze de aankomende 50 dagen een complimentje van je krijgt! Super creatief en orgineel. Je kan zo’n doosje van hout gewoon bij action, wibra, xenos enzovoorts halen. Gewoon celefaan erom heen doen met een leuke strik en tadaaa!
8nnemiek schreef:esje01 schreef:Welnes hoeft niet duur te zijn.
Probeer eens mee te bieden op vakantieveilingen
Heb ik al een aantal maal voor maar 5 euro kaartjes gescoord
Dat ja![]()
Ik heb ook al wat koopjes gevonden op vakantieveilingen
Suzanne F. schreef:Ik lees dat je haar kent vanaf mei dus een maand of 8. Je hebt al meerdere malen een doos Merci gekocht en boterkoek gebakken en al 2 x een kaart gegeven.
In een normale vriendschap hoef je niet constant met bedankjes en bevestiging te komen, dan is dit natuurlijk en ongedwongen en vrijblijvend. Ik krijg meer het gevoel dat dit een hulpverlenende vriendschap is en geen gelijkwaardige vriendschap. Ik kan het ook mis hebben maar ik denk wel dat je uit moet kijken dat je niet overdrijft met bedanken.
Goof schreef:Suzanne F. schreef:Ik lees dat je haar kent vanaf mei dus een maand of 8. Je hebt al meerdere malen een doos Merci gekocht en boterkoek gebakken en al 2 x een kaart gegeven.
In een normale vriendschap hoef je niet constant met bedankjes en bevestiging te komen, dan is dit natuurlijk en ongedwongen en vrijblijvend. Ik krijg meer het gevoel dat dit een hulpverlenende vriendschap is en geen gelijkwaardige vriendschap. Ik kan het ook mis hebben maar ik denk wel dat je uit moet kijken dat je niet overdrijft met bedanken.
Eens!
Als ik die andere persoon zou zijn zou ik me behoorlijk ongemakkelijk voelen als ik constant bedankjes kreeg. Ik zou het dan ook niet meer zien als iets gelijkwaardigs waar ik ook plezier uit haal, maar als een wekelijks terugkerende taak.
Als jullie contact zo goed is weet zij heus wel dat jij opbloeit en blij bent met haar.
Ik ben ook niet goed met bedankjes en ik weet dat ik het "beter doe" met bv berichtjes en appjes omdat ik dan niet die druk voel van hoe ik moet reageren.