PostNL adres klopt niet?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CalipsoLover

PostNL adres klopt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-18 19:28

Ja grote paniek dus ik vraag het maar snel even hier.
Ik had gisteren een pakketje voor de vierde keer bij Hypostore bestelt dat vandaag (naar België) normaal zou moeten aankomen. Dat is dus niet gebeurd, ook geen briefje in de bus ofso. Ik keek dus snel even op de track and trace, en daar stond boven "3. onderweg" dat het adres niet klopte en teruggestuurd wordt. Ik heb nog eens gekeken maar het adres klopt wel degelijk. Aangezien het al na 17u is kan ik niet bellen, dus heb een mail gestuurd. De vraag is vooral hoe dit nu kan gebeuren? Aangezien ik al meerdere keren heb besteld en het adres echt wel degelijk klopt. Er stond wel vandaag een busje van postNL voor de deur maar de chauffeur is hier niet komen aanbellen.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Pepperrr

Re: PostNL adres klopt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:29

Wachten op reactie van de mail. Heb je overmorgen nog geen reactie zou ik even bellen :j

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

PocoGaucha

Re: PostNL adres klopt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:36

Kijk even of hij niet bij je postkantoor ligt. wij hebben dit ook wel eens gehad bij een klant uit belgie. daar stond ook dat het pakket zou terug komen. En toen is die de volgende dag bij een postkantoor afgeleverd.

braooop

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-18 19:56

Pepperrr schreef:
Wachten op reactie van de mail. Heb je overmorgen nog geen reactie zou ik even bellen :j

Ik ga morgenvroeg al eens bellen, aangezien het dan weekend is en ik vanaf maandag terug naar school moet hoop ik het morgen wel zeker te hebben.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie