Nu een half jaar later toch maar terug naar de Hunkemoller want de bh past nu niet meer zo lekker als eerst. In de winkel, mevrouw trekt haar meetlintje strak om me heen en zegt abrupt, “Nee, ik kan je hier niet verder helpen. Wij verkopen niks in 60.”
...huh? Ik vroeg nog of ze het zeker wist, ja ik had een 60. Dus ik vroeg waar ze dat dan wél verkopen, “Dat weet ik niet. Die moet je waarschijnlijk op maat laten maken.”
Dus nou ja, ik kreeg een succeswens en mocht verder gaan zoeken naar een 60F. Nu hoop ik dus eigenlijk stiekem dat hier meer Bokkers ronddwalen met zo’n rot maat, die wel weten waar ik het vandaan moet halen.
Of misschien nog andere Bokkers die willen klagen
heb 55i volgens meeting gisteren... neem nu vaak 70f en neem band in. Nu al meerdere malen gehad in zaken als hunkemoller of Victoria secret, dar ze mij zo opmeten dat ik hun maar "pas"
ik heb dr ook een hekel aan en ga daarom heel soms en koop dan voor een paar honderd euro

Die maat zit inderdaad prima als ik ook het juiste model erbij neem. Had altijd in mijn hoofd dat je met een F cup toch wel flinke joekels hebt, maar dat hoeft dus niet zo te zijn. Ik bedoel ik heb best flinke borsten hoor, maar niet zodanig dat ik zelf denk "jeetje die heeft een flinke bos hout voor de deur"