Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluisje88 schreef:Ik volg even. Ik heb ditzelfde. Alleen niet met pijn maar wel met emoties. Ik worstel inderdaad met dezelfde vragen. Vind het erg lastig om daarmee om te gaan
Leo schreef:Hier ook iemand die heel erg snel emoties en energie oppikt, ik word er ook heel erg vermoeid van, ik omschrijf het zelf als veel te veel voelen (ook als het geen gevoelens van mijzelf zijn). Ik probeer me er ook voor af te sluiten en zet mijn eigen energie laag in. Maar echt grip heb ik er nooit op kunnen krijgen. Bij mij stapelt het vooral heel erg en als ik niet zelf weet te ontladen dan barst het op een gegeven moment. Ik ben me ook niet altijd bewust van die stapeling, misschien mede omdat ik er altijd al last van heb gehad. Ik herken de stress bij mezelf ook pas laat.
Overigens zie ik het absoluut niet als iets paranormaals oid, gewoon gevoelig in het oppikken van energie en emoties.
Iris82 schreef:Leo schreef:Hier ook iemand die heel erg snel emoties en energie oppikt, ik word er ook heel erg vermoeid van, ik omschrijf het zelf als veel te veel voelen (ook als het geen gevoelens van mijzelf zijn). Ik probeer me er ook voor af te sluiten en zet mijn eigen energie laag in. Maar echt grip heb ik er nooit op kunnen krijgen. Bij mij stapelt het vooral heel erg en als ik niet zelf weet te ontladen dan barst het op een gegeven moment. Ik ben me ook niet altijd bewust van die stapeling, misschien mede omdat ik er altijd al last van heb gehad. Ik herken de stress bij mezelf ook pas laat.
Overigens zie ik het absoluut niet als iets paranormaals oid, gewoon gevoelig in het oppikken van energie en emoties.
Wauw, dit had ik kunnen schrijven.
Ik zie het ook niet als iets paranormaals, ben er wel inmiddels bewust van dat ik er wel in kan sturen alleen heb ik nog totaal geen idee hoe. Ik denk overigens wel dat het wel zaak is dat ik er wát mee doe, omdat het behoorlijk energieslurpend kan zijn.