Driftcursus/slipcursus gezocht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Driftcursus/slipcursus gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-19 15:03

Hoi!

Ik wil iemand een driftcursus (beetje stoerder dan een slipcursus, heb ik begrepen) cadeau geven. Budget is 100-150. Via Vakantieveilingen heb ik vaak zulke cursussen voorbij zien komen, maar ik ben bang dat deze cursussen wat 'crappy' zijn. Ook als ik google komen er meteen allemaal koopjes naar boven, waarbij ik hetzelfde probleem heb.

Natuurlijk is theorieles nodig maar ik zou het fijn vinden als de krijger van het cadeau zoveel mogelijk mag doen.

Wie heeft ooit een driftcursus gedaan (met goede ervaringen)? En zo ja, waar? Ben erg benieuwd! Voorkeur gaat voor mij naar de onderste helft van Nederland maar zo niet dan zal er wel wat te regelen zijn.

colette40
Berichten: 238
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: noord-holland

Re: Driftcursus/slipcursus gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:31

Je kan even op de site van circuit van zandvoort kijken,daar heb je linken naar verhuur auto s en cusussen.
Heb een drie daagse cursus gedaan,en driften was een onderdeel daarvan.
Leuk en leerzaam,deel theorie en praktijk.

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:41

De goedkope acties zijn vaak met drie man (vaak nog vreemden ook, als je als groepje gegarandeerd samen wilt kost dat weer extra) en een instructeur een dagdeel in een auto. Dat zou ik dus inderdaad niet doen, dan rijdt iedereen misschien een halfuurtje...
Bij het circuit kun je wel goed terecht inderdaad, die hebben echt talloze verschillende pakketten, je kunt het zo gek en duur maken als je zelf wilt.
Als het beter aan te rijden is dan Zandvoort vanaf waar je woont zou je ook bij Zolder of Spa kunnen kijken? Vanaf waar ik woon is Zolder bijvoorbeeld een fluteindje :P
Of die ook zulke dingen hebben weet ik niet hoor, maar je zou even kunnen googlen.