Ik heb namelijk ineens een negatieve associatie met mijn appartement. Nouja, helemaal ineens is het niet. Afgelopen donderdag kwam ik om 23.00 thuis om er achter te komen dat ze de voordeur van het complex hadden vervangen en uiteraard waren ze mij dat even vergeten te vertellen... Leuk
Ik kon op dat tijdstip nog even de baby van de buren wakker maken om mijn eigen appartement in te kunnen.En sindsdien zit ik gewoon niet meer lekker. Constant als ik thuis ben heb ik een gevoel van onrust. Alsof er ieder moment iets kan gaan gebeuren.
Ik ben net anderhalf uur gaan wandelen omdat ik gek werd van mijn hoofd dat volledig over liep en toen ik me weer goed voelde en besloot terug te gaan viel iedere stap me zwaarder. Nu ben ik weer thuis en ik wil gewoon vluchten!
Zo stom. Ik ben specifiek hier gaan wonen ondanks dat het wat duur was omdat ik direct een thuisgevoel kreeg toen ik binnen kwam, maar nu? Helemaal weg.. Ik voel me rot en vind het maar niks zo. Tegelijkertijd wil ik hier ook helemaal niet weg. Het is ideaal! 10 minuten lopen van mijn werk, bushalte voor de deur en de tram en metro ook op 10 minuten wandelafstand. Bovendien heb ik ontzettend mooi uitzicht op de bergen en hoef ik zelfs met -10 niet te stoken omdat het zichzelf warm houd.
Iemand hier ervaring mee? Kan het weer gaan voelen als mijn plekje of is het beter om mijn spullen te pakken?
Ik hoor graag jullie verhalen en tips!
. In jouw geval heb ik niet het idee dat de echte oorzaak in en rondom jouw appartement ligt. In zou dus echt niet je spullen pakken, maar eerst tot rust komen en eens gaan nadenken wat je nu allemaal precies dwars zit.
En over 2 weekjes ga ik een lang weekend weg met een vriendin. Dat zal me ook goed doen