Gerecht van Syrische buurvrouw gekregen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 19:45

Oh wat leuk zeg! En lekker, want Syriërs kunnen echt goed koken!
Als wij bij Syrische vrienden gaan eten, zorgen we dat we veel honger hebben want ze stoppen je echt helemaal vol :D

Speirs

Berichten: 1683
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Gerecht van Syrische buurvrouw gekregen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:26

Zeg dat wel, LinSa!
Die overheerlijke rolletjes van rijst met vlees en kruiden, gerold in olijfbladeren. Geen idee hoe het heet maar oooh wat is dat heerlijk.

Ik moet toch eens zorgen dat ik bevriend raak met iemand die dat maakt :D ik bak met alle liefde een taart terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:29

Oh wat super leuk en lief! <3
Ik wil ook zo’n buurvrouw! Lijkt me ook leuk om allerlei typisch Nederlandse gerechten terug te geven. Lekkere arretjescake, tompoucen, kozakken of iets dergelijks :D

daantjuhhh

Berichten: 26874
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Gerecht van Syrische buurvrouw gekregen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-18 20:46

Nou ik kan een gekookt ei nog aan laten branden. Dus ben heel slecht in koken. Ik heb de kinderen allebei een kleurboek, potloden en stickers gegeven.

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:49

Speirs schreef:
Zeg dat wel, LinSa!
Die overheerlijke rolletjes van rijst met vlees en kruiden, gerold in olijfbladeren. Geen idee hoe het heet maar oooh wat is dat heerlijk.

Ik moet toch eens zorgen dat ik bevriend raak met iemand die dat maakt :D ik bak met alle liefde een taart terug.


Er zitten overal Syrische statushouders, dus meld je aan bij een project om die mensen te helpen en wegwijs te maken.
Ze zijn nogal gul en geven over het algemeen graag eten weg, is ook mijn ervaring :P

Goof

Berichten: 28822
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Gerecht van Syrische buurvrouw gekregen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 10:28

Wow dat ziet er ook weer heerlijk uit! Wat lief dat je aan die kinderen hebt gedacht, die waren vast ook blij.

o0eefje0o

Berichten: 4698
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Sprundel

Re: Gerecht van Syrische buurvrouw gekregen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 14:12

Ohw lekker wat ben je verwent ik ga van de week ook bij een Syrische gezin op bezoek heb uit voorzorg niet gezegd wanneer ik ga anders kan ik rollend na huis.... dan gaan ze de nacht al beginnen met bakken

Popstra
Berichten: 13778
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Gerecht van Syrische buurvrouw gekregen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 18:02

Ontzettend leuk! Ik neem aan het De bedoeling is je alles op eet!? Die mensen zijn zelf heel gastvrij. Wie weet wat voor mooie vriendschap hier uit ontstaat.