Misbruik van ons huis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Misbruik van ons huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 12:12

Spoiler:
ik weet niet of dit topic hier goed staat, zo niet graag verplaatsen


Pfoe jeetje.. ik weet niet goed met welke reden ik dit topic open, ik denk om even van mij af te schrijven aangezien ik merk dat ik er heel erg mee zit en het me veel doet.
Vanaf donderdag zijn ik samen met mijn vriend en mijn familie op vakantie gegaan, met zijn allen gezellig een paar dagen weg tot en met zondag middag.
We hadden een oppas geregeld om in huis te komen, omdat we een jonge (en oudere) hond hebben en nog een boel andere dieren. De oppas zou blijven slapen omdat de honden bij ons boven slapen.
Wij kwamen zondag middag terug van de vakantie en op eerste oogopslag leek alles wel redelijk, niet goed schoongemaakt maar dat hadden we al wel verwacht (beide last van smetvrees dus het zou nooit schoon genoeg zijn :Y) )
Ik had die hele dag al een onderbuik gevoel dat er iets raars zou zijn.
Met binnenkomst een paar dingen opgevallen die we nog niet konden plaatsen, een hele hoop lege blikken redbull en lege flessen 7-up die wij niet in huis hadden gehaald.
Omdat het me die avond nog steeds niet lekker zat ben ik (misschien heel brutaal) de buitencamera gaan terugkijken, deze staat op de achtertuin gericht.

Daar deden we een schokkende ontdekking dat een vreemd meisje bij hem is blijven slapen de eerste nacht. Ze kwamen rond 12 uur snachts aan en de volgende dag om half 2 smiddags ging ze weer weg. Een meisje wat we nog nooit gezien hebben en wij niet kenden (aha.. dat verklaart die handafdrukken op de bedrand..)
Ook zijn er op 2 avonden meer mensen geweest als besproken voor zover we konden zien, er zijn die nacht ook fietsen door het huis heen gereden en de honden zijn tot 4 uur snachts wakker gebleven (dat verklaart waarom ze gisteren avond zo druk gaan voor we gingen slapen).
Die lege flessen en blikken kregen ineens ook een verklaring, die zijn gebruikt voor mixdrankjes gezien de vele drankvlekken op de tafel en de vensterbank.
Ook lag een een lange bruine haar in het bad die absoluut niet van mij geweest kan zijn sinds ik al meer dan een jaar kort zwart haar heb, en ik de badkamer spik en span had gemaakt voor vertrek. Ik weet niet wat er in dit bad is gebeurd en met welk meisje maar ik kan het wel raden. Ook vonden we sigaretten terwijl er in ons huis niet gerookt word. De honden hebben snachts niet geslapen waar ze hoorde te slapen, ze waren beneden gebleven en de jongste heeft de nachten in de bench doorgebracht terwijl dit zo duidelijk was besproken dat dat de reden is dat hij blijft slapen in ons huis. De jongste hond zit echt in een puberfase en heeft een duidelijke grens en regels nodig, die totaal niet toegepast zijn gezien zijn gedrag totaal veranderd is.
De honden zijn niet uitgelaten gezien ze alleen in de tuin zijn gelaten.
Zo zijn er nog meer puntjes (batterijen uit lades gepakt waar bankpassen in liggen, wii armbandjes die niet van ons zijn gevonden)
In goed vertrouwen hadden we kostbare (nieuwe) spullen in het zicht laten liggen, denk aan ipad ed, en die hebben al die vreemde mensen dus zien liggen.

Ik was hier op de een of andere manier zo erg van streek geraakt dat ik in huilen ben uitgebarsten en mij eigen vies voelde in mijn eigen huis.

Desbetreffende persoon inmiddels aangesproken, en die doet heel onverschillig, alsof het niet vreemd is dat je voor ons onbekende mensen in huis laat en zelfs laat slapen.
Nogmaals, ik weet niet wat ik met dit topic wil, maar het voelt wel goed dit neer te zetten.
Ik ben nog steeds best over de zeik en wil nooit meer op vakantie, dit heeft me echt diep geraakt. Het heeft het vertrouwen in de mensen/vrienden erg geschaad. Ik dacht dat we hem die verantwoordelijkheid konden geven maar heb mij goed vergist.
Bedankt voor het lezen van dit toch wel lange verhaal..
Laatst bijgewerkt door sanso op 08-01-18 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:16

O jeetje dat is niet wat je verwacht en behoorlijk asociaa.

pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:18

Sanso wat een verhaal. Het allerbelangrijkste voor mij om me zeer aan te storen is dat de afspraken niet na gekomen zijn als het om de honden gaat. Dan heb ik het over uitlaten en bepaalde regels toepassen.
Alle overige dingen die zwaar voor je voelen, kun je "oplossen" voor jezelf door je huis gewoon heel goed schoon te maken. Vervolgens hoop ik dat je de hele situatie kunt loslaten. Er is niets gestolen en ik verwacht dat er ook niet gestolen gaat worden, want dan hadden de mensen het al gedaan, niets afgebrand of andere onoverkomelijke zaken, "alleen" hebben ze je huis gebruikt zoals jij zelf het niet zou gebruiken. Niet leuk, maar niet onoverkomelijk. Probeer voor jezelf het niet zwaarder te maken dan het is, ook al begrijp ik heel goed dat dit voor jullie heel naar voelen. :(:)
En wat de toekomst betreft, er zijn genoeg mensen die wel jullie huis zullen bewonen zoals jullie zelf doen. Je hebt gewoon pech gehad.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 08-01-18 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:19

Oei ik zou ook flink over de zeik zijn...
Heb je vooraf duidelijke afspraken gemaakt over wat er wel en niet mag en wat je van de oppas verwacht?
En betaal je de oppas? Want in dit geval zou ik helemaal niets betalen, hij heeft niet voor je honden gezorgd (wat zijn taak was) en heeft van alles tegen de regels in gedaan... Ik had de oppas aan zijn oren naar binnen gesleurd om het hele huis schoon te maken of de rekening van een flinke schoonmaak gestuurd := . Fietsen door andermans huis, binnenshuis roken en feestjes houden, dat doe je toch niet... ;(
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-01-18 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:19

Heftig zeg, ik begrijp je heel goed! Hoe kom je aan deze jongen? Heb je m al betaald voor zijn 'diensten'?

Edit; ik zou m helemaal niet betalen en maar even zeggen dat ie terugkomt met zijn visite om het huis schoon te maken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-01-18 12:24, in het totaal 2 keer bewerkt

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:20

is dit via een bedrijf gegaan of hoe kende je deze persoon?

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:20

Die gast heeft gewoon een feestje gehad.... Geen idee wat zijn leeftijd of achtergrond is. Maar het gebeurt vaker als je opgroeit en een keer een 'huis voor jezelf' hebt zegmaar :o

Absoluut ongepast, brutaal en schandalig dat dit jouw huis betrof dat je in goed vertrouwen met de huisdieren in zijn handen hebt gelaten.

Ik zou dit zeker ook uitspreken, en deze jongen komt er dus niet meer in. Mocht hij familie van je zijn hooguit als visite.

Verder de dweil even goed door je huis en verder met je leven. Je kan hier achteraf toch niks meer mee doen. Hooguit in de toekomst je oppas anders selecteren.

Foaly

Berichten: 4859
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:22

Ik zou ook idd de oppas niet (of gedeeltelijk) betalen, het huis een grote beurt geven en daarna diep ademhalen. Je spullen zijn er nog, er is niets kapot en de honden leven nog... Ik snap dat het niet fijn is, maar probeer het toch niet zwaarder te maken dan het is. Enneh, volgende keer weer lekker op vakantie gaan, maar dan een andere oppas zoeken :D

Paloedie

Berichten: 992
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Deventer/Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:24

Sociaal en netjes dat diegene zich niet aan de afspraken heeft gehouden... Nee, zeker niet. En dat hij (in ieder geval zoals je het schrijft) een feestje geeft gegeven in jullie huis, ook niet.

Hoe oud is degene die op het huis paste en hoe is zijn eigen woonsituatie?

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:24

Ik snap dat het niet leuk is, maar zover over de zeik raken dat je nooit meer op vakantie wil lijkt mij ook een beetje overdreven. Neem de honden de volgende keer mee of breng ze naar een pension, dan weet je in ieder geval dat dit niet nog eens voorkomt. Je kunt er nu toch niets meer aan doen, gedane zaken etc, maar deze persoon in het vervolg dus niet nog eens vragen.

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:25

Ik heb dit ook eens mee gemaakt, werd zelfs wiet gerookt in het huis toen we weg waren..
Sterker nog.. 1 van de katten waar ze oppast bleek een gebroken poot te hebben met grote winkelhaak wond, waar ze natuurlijk niks van af wist.
En nog veel meer gebeurt toen..


Sindsdien ga ik gewoon niet meer weg. Durf geen andere mensen meer in mijn huis te hebben als ik er niet ben.. laat staan voor mijn dieren te zorgen

Edit: ze heeft niks betaling of dergelijke gekregen daarna. En het was een bekende
Geen contact meer mee gehad
Laatst bijgewerkt door rayoow op 08-01-18 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:27

Kende je de oppas niet voordat hij in het huis verbleef?
Had je niet beter dan wel een bekende/familie lid/vriend/collega kunnen vragen om op te passen?

Wat een drama zeg :n Ik zou hier ook zo'n rotgevoel van krijgen, bah!

Ik zou doen wat Foaly ook al zegt, gedeeltelijk betalen, huis poetsen en diep in en uitademen en hier een (vervelende) les uithalen.
Ik zou ook niet weten wat je nog meer zou kunnen doen.

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:29

Oh nee, ik kan me voorstellen dat dat absoluut niet fijn voelt! Dat is zo'n grove inbreuk op je privacy en vertrouwen.. Het maakt het ook nog erger dat de oppas doet alsof het normaal is.. wat is/was je relatie met de oppas?

Nachtlampje

Berichten: 4518
Geregistreerd: 22-09-10
Woonplaats: Nijmegen omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:29

Bah, wat naar dat zoiets zo is gelopen. Voor oud en nieuw hebben wij via een Facebookgroep ook mensen in ons huis gehad. Dat is gelukkig heel goed gegaan, iedereen blij en de diertjes goed verzorgd!
Ik denk dat het gewoon heel erg pech is dat je zo'n asociale snotneus in je huis hebt gehad. Van tevoren had je geen ongemakkelijk gevoel bij hem?

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:32

Dat is heel vervelend!

Volgende keer zou ik de honden naar een pension brengen of bij een oppas in huis. In een andere omgeving kunnen honden beter met een ander ritme+regels omgaan en zullen ze thuis weer gewoon in jouw ritme vallen.

Zo heb ik hier een hond die thuis niet naar boven mag, maar bij mij weet dat ze gerust op bed mag slapen met de andere honden. Eenmaal thuis bij haar baasjes gaat ze echt niet naar boven, maar ligt ze weer in haar bench.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Misbruik van ons huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:34

Jeetje wat een aso zeg... ik zou diegene echt uitfoeteren en die hoeft niet weer op te passen. Ik ben ook erg gesteld op mijn eigen meubels en dingetjes. Zou ook nooit iemand in mijn bed laten slapen. :o :n

Stampeltje
Berichten: 388
Geregistreerd: 18-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:39

Wat een pech zeg! Gelukkig waren jullie maat een paar dagen weg en geen weken. Snap je nare gevoel maar zal wel proberen diep adem te halen en het los te laten. Maak alles weer lekker schoon en die gozer vragen jullie nooit meer voor oppas.

Je vind voor de toekomst echt wel weer een oplossing. Niet iedereen doet zo. Een vriendin van mij paste vroeger op mijn katten en bleef dan logeren. Dan nodigde ze ook andere vriendinnen uit. Ze heeft toen weleens iets geleend (en niet verteld) waar ik zelf heel zuinig mee ben maar dit was ook niet kapot oid. Daarnaast heb ik ook andere vriendinnen die vroeger op een huis en huisdieren pasten. Dan spraken we daar af maar deden echt geen gekke dingen hoor. Kan mij van één oppashuis wel herinneren dat ik met die vriendin mee was gegaan omdat ze graag even kennis met mij wilde maken omdat die vriendin dus had verteld dat ik sowieso langs zou komen. Was dus in overleg gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:40

Oké, het is dat jij schrijft over een jongen en ik zie dat je in NB woont anders zou ik denken dat het dezelfde persoon was als die in het huis van mijn beste vriendin heeft gezeten.

Zij ging 3 week op vakantie, zonder hond, naar een land waar honden gegeten worden dus nee niet een heel goed idee, ze wou graag zo min mogelijk gesleep met de hond dus zocht 1 persoon die in hun huis kon zitten met de hond. Dit werd uiteindelijk een kennis van hun tevens collega van haar vriend die wel vaker opgepast had en ze al jaren kennen. Die moest uit haar kamer en nog 2 maand overbruggen hier in Groningen voor ze naar Utrecht zou. Zij is door hun in huis genomen, ze hadden een extra kamer hebben weken geklust om dat klaar te maken en zo heeft zij in totaal 2 maand (gratis en voor niks) bij hun gewoond puur zodat ze op de hond kon passen die 3 week.
Hier gaat het dus ook nog om een getraumatiseerde hond met een boek aan gebruiksaanwijzing waar je dus mee om moet kunnen gaan, zij kon dat heel goed zolang mijn vriendin en haar vriend thuis waren. Tot ze weg waren. Blijkbaar heeft het meisje psychische problemen en zet ze een ontzettend masker op bij andere mensen maar komt ze werkelijk meer overeen met de duivel terwijl ze een engeltje lijkt voor mensen die haar denken te kennen.
Bij terug komst troffen ze haar dan ook niet aan ze was "studeren" en de hond was bij een andere oppas. Het huis was ranzig, afwas was vies terug gezet in de kasten, banken zaten onder de vlekken, drankvlekken en ga zo maar door, overal vlekken, lege drankflessen, sigaretten/joints en ga zo maar door. Als klap op de vuurpijl is m'n beste vriendin haar mok kapot en duur beddengoed gestolen allemaal door haar (zonder geld achter te laten), eenmaal terug kwam de oppas maar niet weer. Mijn vriendin kwam bij mij, gewoon om bij te praten, de hond had al 2 dagen bijna non stop zitten "huilen" zo blij was ie dat ze terug waren. Dus ik kon mijn mond niet houden, ik heb de oppas namelijk een keer gevraagd om een boek van m'n beste vriendin, die lag altijd gewoon in de woonkamer op een tafeltje en wou ik even een recept uit halen, ik vroeg dus of zij wist of die ergens lag, ze wist het niet en begon zonder twijfel alle kasten en lades open te trekken op zoek. Ik stond zo perplex dat ik niks kon uitbrengen en wist natuurlijk de afgesproken regels etc ook niet. Ik heb mijn vriendin gewoon verteld wat ik heb gezien, wat het van kwaad tot erger heeft gemaakt. Alleen de kasten open trekken kon al niet, maar ook was haar vriend meerdere keren blijven slapen wat niet de bedoeling was, en hebben 2 vriendinnen van haar 2 week daar ook "gewoond" en die zelfde vriendinnen (die mijn beste vriendin dus niet kent) hebben ook meerdere malen alleen in mijn vriendin haar huis gezeten omdat de oppas moest werken, hond dus bij vreemden. Alles dus tegen de afspraken in.
Dat is nog een klein deel van het verhaal maar m'n vriendin kan ook de helft van alle jaren training bijna opnieuw gaan doen zo veel heeft deze "oppas" kapot gemaakt. Mijn vriendin was dus 2 dagen terug van een geweldige rondreis, doodmoe met een reuze jetlag en kon eerst alles regelen, haar vriend is met de oppas om tafel gegaan en ze kon gelijk de sleutel inleveren ze moest alleen nog spullen ophalen maar ook dat kon alleen bij de vriend, mijn beste vriendin heeft haar per direct verbannen en zegt ook ik moet haar niet tegen komen. Stapje voor stapje kwam er zelfs nog meer naar voren, de hond heeft alsnog zeker de helft van de 3 week bij andere oppassen gezeten, meer dan afgesproken. En ga zo maar door, oppas is geweest spullen op te halen, heeft mij nog net niet verrot gescholden via de app omdat ik haar "verlinkt" had (ik kende de afspraken niet heb puur verteld wat mijn indruk was, als ik wist dat ik er zoveel mee zou aanrichten had ik nog wel even gewacht met vertellen). Dus m'n beste vriendin is eerst 3 weken aan het schrobben en alles aan het wassen geweest omdat die zich ook vies voelde in haar eigen huis en is daarna ingestort en ontzettend ziek geworden voor nog eens 2/3 week lang omdat alles er in een klap uit kwam.

Niet het leukste verhaal, maar wel vergelijkbaar met die van jou, het enige wat ik hiermee wil zeggen is de volgende keer bedenk alsjeblieft heel goed bij wie je je hond(en) laat, dan kan je nog beter hebben dat ze van de ene naar de andere oppas hoppen dan dit soort situaties.
Mijn vriendin is ook erg beschadigd hierdoor en snapt oprecht ook niet wat zij heeft misdaan dat ze zoiets verdiend heeft. Ik moet zeggen dat niemand in haar/onze omgeving het snapt. Sommige dingen moet je ook niet willen snappen denk ik, sommige mensen zijn gewoon niet te begrijpen en moet je ver op afstand houden, dat zou ik jou dus ook aanraden..

Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:40

Vervelende situatie inderdaad. Snap dat je boos bent omdat er niet aan de afspraken is voldaan.
Zoals je al zegt zul je zelf waarschijnlijk wel meer zien qua viezigheid ivm smetvrees, dat maakt het voor jezelf moeilijker.

Wat betreft mensen uitnodigen en feestjes; als je dit vooraf duidelijk hebt verboden dan is het logisch dat je boos bent. Anders zou ik me proberen er niet te druk over te maken.
Inderdaad de volgende keer een andere oppas regelen.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:43

Voor mij weer een bevestiging om nooit een oppas in huis te halen voor langere tijd! Bah !!
Ik moet er niet aan denken om mijn geliefde dieren aan iemand toe te vertrouwen en er daarna achter te komen dat ze niet de zorg hebben gekregen die ze nodig hebben.

Hoe kende je die oppas? En hoe oud was hij?
Ik zou de honden de volgende keer meenemen op vakantie, ik ga al jaren niet meer zonder mijn hond weg omdat ik hem ook ooit naar een pension bracht, en nadien een totaal geflipte hond mee heb terug gekregen.
Echt NOOIT meer dus dat een ander op hem ( en nu de pup ) past.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:47

Okee, vreemde mensen en feestje in je huis is vervelend. Niet de afspraak. Dat zou iedereen vervelend vinden.

Mare er zijn wel een paar dingetjes in je tekst waar je een beetje ver mee gaat. Als iemand in jou huis slaapt en leeft zijn er nu eenmaal dingen anders. Dat kan dus betekenen dat er een haartje achterblijft in een bad of een handafdruk. Iemand kan moeilijk een week lang niet zich wassen of nergens aankomen. En tja, soms zijn mensen op andere tijden wakker dan jij bent.
Wanneer ik ergens oppas vul ik ook de koelkast en keuken met mijn spullen en dan blijven er soms ook verpakkingen over. En ja, de meeste mensen vinden het geen probleem als je eens een la opentrekt en iets leent. (Heus er zijn er die dat wel vervelend vinden, maar dat is er misschien 2 in een jaar)

Punt is dat een huis uitlenen aan een vakantieoppas altijd heel persoonlijk is. Er is altijd een zekere inbreuk van privacy. Als het alleen die feestjes is die je dwars zitten, okee. Maar als al die andere dingen je ook dwars zitten... Dan kun je misschien beter de honden mee nemen op vakantie.

(En goed, ik relatieveer heel veel dingen. Ik slaap ongeveer 7 maanden per jaar in huizen van andere mensen. Je wil niet weten wat me allemaal gebeurd...)

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 12:52

Wat een reacties! Dat doet me goed. Ook al is het heel naar te lezen dat ik niet de enige ben
Hij is al jaren een vriend van de familie, 21 jaar oud en woont thuis bij zijn moeder.
Over het nooit meer op vakantie gaan; wij (ik en vriendlief) zijn graag thuis met zijn tweetjes en de dieren. We gaan niet graag op vakantie maar mijn ouders wouden graag nog met het hele gezin een keer weg.

Qua betaling zouden wij alleen eten en drinken voor hem regelen en dit is ook gebeurd. Verder zou hij niks krijgen en als hij dat zou krijgen kreeg hij dat nu zeker niet meer!
De honden gedroegen zich vanochtend al wat meer normaal, hoop dat er snel weer het oude ritme terug komt. Er is overigens ook geblowt.
Ook zijn er kussens kapot gebeten door de honden, waarschijnlijk door verveling.
En even voor de duidelijkheid, een feestje is niet erg, mits in overleg en respectvol, echter zijn we er nu achter dat hij s*ks heeft gehad met twee verschillende (onbekende) meisjes in het huis.
Laatst bijgewerkt door sanso op 08-01-18 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

anjali
Berichten: 15095
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:54

Een echte nachtmerrie. Maar troost je dat er niets onoverkomelijks is gebeurd je dieren leven nog en er is niets gestolen.

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Misbruik van ons huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:59

Pfoe, wat heb ik het dan altijd getroffen met mijn vakantie oppassen die het huis altijd schoner opleverden dan ik het achterliet.

Schoonmaken, drinken en wat vrienden over de vloer vind ik nog tot daar aan toe, maar niet goed met de dieren omgaan kan echt niet. Hopelijk trekken je honden snel bij.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:01

Iew. Ik kocht een nieuw matras. :r :')

Ik heb zelf ook twee keer opgepast, diegene had 4 paarden aan huis (een bevriende bokker). En ik moest gewoon 8 uur werken en dan ook nog eens mesten enzo. Had echt geen energie om ook nog feestjes te geven. _O- Maar zou niet in mij op komen om er een rotzooi van te maken. :n