Paniek, waar is mijn geld?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Paniek, waar is mijn geld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 19:11

Hey!
Ik zit nu echt even in me maag met iets en zit al 32 minuten (!!!!) met ING aan de telefoon (alarmlijn zelfs) en ze nemen maar niet op. Ik wilde geld vanaf mijn spaarrekening naar mijn normale doen om even snel wat te gaan eten maar mijn geld word wel van de spaarrekening afgeschreven maar niet naar mijn gewone rekening gezet. Mijn vriend heeft toen geld overgemaakt en komt ook niet aan. Hij zit ook bij ING en zijn app werkt wel. Hebben meer mensen dit eens gehad en wat kan ik doen? Heb al 40 keer mijn app opnieuw opgestart en heb ook al 3 keer mijn telefoon aan en uit gedaan. Niks werkt. ING neemt niet op..

Ik ben echt een beetje in paniek want heb dus meerdere keren geld van mijn spaarrekening naar mijn normale overgemaakt en dus wel afgeschreven van de spaar maar hij komt maar niet aan op mijn normale. Dus heb nu al 60 euro wat ergens in de lucht zweeft en wat ik dus niet heb.

Help!!

MoniqueT

Re: Paniek, waar is mijn geld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:12

Er is een storing bij ING, de hele dag al. Misschien even wachten tot die voorbij is?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:12

Weet je zeker dat je je goede rekeningnummer hebt gebruikt? Misschien dat er wat vertraging in zit?
Heb je al opnieuw ingelogd?

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:13

ING heeft storing..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:13

ING heeft een grote landelijke storing. Op dit moment. Ben er zelf werkzaam en hoorde net van een collega dat vrijwel niks werkt op dit moment.

Even rustig afwachten. Je geld komt wel op de juiste plek terecht.

De storing is overigens pas sinds n uur of 17.00 niet al de hele dag. Ik was tot 16.30 nog op kantoor en toen waren er nog geen grote problemen :)
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 29-12-17 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 19:13

MoniqueT schreef:
Er is een storing bij ING, de hele dag al. Misschien even wachten tot die voorbij is?

Mijn vriend heeft vanmiddag 50 euro overgemaakt en dat lukte gewoon. Thuis heb ik dat even op mijn spaar gezet en ineens nu kan ik het er niet meer afhalen..

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:14

Rustig rustig, het geld is echt niet ineens foetsie weg. Zoals die gene hierboven zei er storing, gewoon rustig afwachten

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:14

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 19:14

Eleionomae schreef:
ING heeft een grote landelijke storing. Op dit moment. Ben er zelf werkzaam en hoorde net van een collega dat vrijwel niks werkt op dit moment.

Oke, alleen daar heb ik helaas nu niks aan.. Zit ookal 32 aan de telefoon. Heb ze nu maar weggeklikt want werd een beetje gestoord van de mevrouw “een ogenblik geduld alstublieft”.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:15

Ik dacht dat het zou gaan om duizenden euro's, maar dat valt wel mee.

ING heeft iig een storing, er worden weinig tot geen transacties verwerkt.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 19:15

Snap ik maar waarom kan mijn vriend dan wel gewoon geld overmaken naar mij, en van zijn spaar naar normale rekening? Dat vond ik dus zo apart.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 19:16

Okee nou thanks allemaal voor de supersnelle reacties! Ik ga afwachten.. alleen wel lastig op dit moment. Dank allemaal!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:16

SavannahNx schreef:
Eleionomae schreef:

Oke, alleen daar heb ik helaas nu niks aan.. Zit ookal 32 aan de telefoon. Heb ze nu maar weggeklikt want werd een beetje gestoord van de mevrouw “een ogenblik geduld alstublieft”.

Klopt. Iedereen belt en savonds is er helaas minder personeel aanwezig waardoor de wachtrijen oplopen.. normaliter hoef je niet zo lang te wachten.

Hoop dat de storing snel voorbij is. Hou het wel even in de gaten via mn collega's en hou je hier wel even op de hoogte :)
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 29-12-17 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:16

Tja. Als er een storing bij whatsapp is heeft de ene daar ook geen last van en de ander wel. Relax. Je geld is heus niet zomaar weg. Leen even wat contant van iemand anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:18

Wow bel je hier nu serieus de alarmlijn voor? := Ik zou het gewoon even afwachten, zeker als er storing is.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:19

WoW ik dacht ook dat het om duizenden euro’s ging :')

Het waarom hoeft niet uitgelegd te worden toch? Jij lijdt onder de storing hij niet..

Kalm aan, je geld is echt niet ineens ergens anders naar overgemaakt, je zal hoogstwaarschijnlijk wat langer moeten wachten :j

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 19:19

amado7 schreef:
Tja. Als er een storing bij whatsapp is heeft de ene daar ook geen last van en de ander wel. Relax. Je geld is heus niet zomaar weg. Leen even wat contant van iemand anders.

Ik was alleen in Amsterdam. Dus dat gaat helaas niet op. Ben nu weer wat gerustgesteld. Dacht dat het alleen mij trof omdat mijn vriend wel gewoon kon dus vandaar maar nu snap ik het.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 19:20

Anthea schreef:
Wow bel je hier nu serieus de alarmlijn voor? := Ik zou het gewoon even afwachten, zeker als er storing is.

de klantenservice duurde 30+ min dus dacht de alarmlijn is vast sneller maar helaas ook niet

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 19:20

_sharonnn schreef:
WoW ik dacht ook dat het om duizenden euro’s ging :')

Het waarom hoeft niet uitgelegd te worden toch? Jij lijdt onder de storing hij niet..

Kalm aan, je geld is echt niet ineens ergens anders naar overgemaakt, je zal hoogstwaarschijnlijk wat langer moeten wachten :j

Yes ik weet het nu dank allemaal.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 19:21

Dankjewel eleiomomae graag! Bedankt allemaal nogmaals!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:45

De grootste problemen zouden inmiddels opgelost moeten zijn. Je geld zou dus als het er niet al weer is binnen niet al te lange tijd weer op de juiste rekening moeten staan :)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 19:55

Eleionomae schreef:
De grootste problemen zouden inmiddels opgelost moeten zijn. Je geld zou dus als het er niet al weer is binnen niet al te lange tijd weer op de juiste rekening moeten staan :)

Nog niet bij mij dus ik wacht af..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:03

Iedereen doet er makkelijk over maar stel je voor dat je een lege tank hebt en er staat niks op je rekening en je kan niet van je spaarrekening overschrijven.. :/

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:07

wou zeggen.. 60 euro klinkt misschien weinig maar kan ontzettend veel zijn als je helemaal alleen bent en verder niets meer hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:09

Of als je student bent ofzo!