Speeches that will change your life.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Deoiridh

Speeches that will change your life.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-17 21:17

Ben eigenlijk wel benieuwt of hier mensen zijn die een speech, filmpje, ted talk, (boek, film, serie, essay, krantenartikel?, fragment hiervan?) etc. in gedachten hebben die echt een invloed heeft gehad op je leven. Iets dat je altijd bij zal blijven of iets heeft verandert in je leven.

Zal zelf aftrappen met de volgende:
Best Speech You Will Ever Hear - Gary Yourofsky
Overal vindbaar op youtube en zeker een aanrader!

Iemand meer?
(Geen idee of dit goed staat, excuus)

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 01:09

Ben benieuwd naar de speech uit de startpost, ga die morgen eens bekijken!

Voor mijzelf moet ik meteen denken aan de fragmenten van Jip uit ‘Over mijn lijk’ van een aantal jaar geleden. Zijn levenshouding (zoals op tv overkwam) vond ik zo inspirerend. Ik zat toen middenin de puberteit en heb daar toen echt wel wat wijze lessen uit kunnen trekken waar ik nog steeds dankbaar voor ben.

https://oml.bnnvara.nl/omler/jip
http://factsheets.bnn.nl/data/doc/jip_dagboek.pdf

Hutcherson

Re: Speeches that will change your life.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 01:12

Ik heb ooit een speech gehoord over het 'golden circle' idee over hoe je een product kunt verkopen aan het publiek. Dit heeft mijn opleiding en onderneming beinvloed en de manier waarop ik mijn dienst aanbied. Mensen willen niet wat jij hebt, mensen willen wat jij gelooft en waar jij voor staat.

boeflover

Re: Speeches that will change your life.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 16:04

Ik heb vorig jaar Leo Bormans over Geluk horen spreken en die speech is wel heel erg blijven hangen en tevens aan de slag gegaan met een gelukkiger leven. Zeer inspirerend persoon :)