En ik ben zo blij dat Klaaz er redelijk goed mee om kan gaan, pfff!Hoe gaat het nu bij jullie?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En ik ben zo blij dat Klaaz er redelijk goed mee om kan gaan, pfff!
Alleen tijdens de jaarwisseling is het wat spanning en stress, maar door op tijd maatregelen te nemen kan ik de stress verminderen. Gelukkig wordt er hier niet zo heel veel afgestoken, het is puur het siervuurwerk dat ze eng vinden, dat wordt gelukkig alleen tussen 12:00 en 01:00 afgestoken, dus het is even een uurtje doorbijten en dan zijn ze er weer een jaar vanaf
Nynkster schreef:Nou ik erger me kapot![]()
Kinderen 2 huizen hiernaast steken de hele dag vuurwerk af in de tuin. Zon 20 meter van mijn pony’s dus. Die waren gisteren helemaal over de zeik. Toen ze ook nog van die matjes met 100 knallen af gingen steken had ik bijna de politie gebeld![]()
Nu zijn ze ook weer bezig. Pony’s durven niet eens rustig hun voer op te eten en hangen steeds bijna in de draden. Laat ze vannacht binnen met de deuren dicht maar vind het irritant dat ze niet nog een paar dagen kunnen wachten.....
speurneusc schreef:Nynkster schreef:Nou ik erger me kapot![]()
Kinderen 2 huizen hiernaast steken de hele dag vuurwerk af in de tuin. Zon 20 meter van mijn pony’s dus. Die waren gisteren helemaal over de zeik. Toen ze ook nog van die matjes met 100 knallen af gingen steken had ik bijna de politie gebeld![]()
Nu zijn ze ook weer bezig. Pony’s durven niet eens rustig hun voer op te eten en hangen steeds bijna in de draden. Laat ze vannacht binnen met de deuren dicht maar vind het irritant dat ze niet nog een paar dagen kunnen wachten.....
waarom bijna???? is het niet genoeg dat er al voor oud en nieuw meerdere honden zelfs pups en paarden het slachtoffer zijn van dat k*t spul straks gaat er weer voor enkele miljoenen de lucht in want het gaat weer goed met de economie en dat is te merken aan de voorverkoop van het vuurwerk....jippie..
van mij mogen ze het afschaffen en op straffe van zware straffen wanneer er buiten dat half uurtje tijdens oud en nieuw door professioneel vuurwerk, afgestoken wordt door particulieren en drie dubbel straffen wanneer ze onder de 21 zijn ook nog eens.
maar als het morgen weer zo gaat sta ik daar direct voor de deur
Snap dat echt niet, heb je als ouder zoveel moeite en geld gestopt in een kind en dan laat je hem zichzelf gewoon opblazen met oud en nieuw.. Kwestie van geluk of ie een ledemaat verliest of niet. Maar ze maken gewoon weer een nieuwe ofzo?
Lepeltje schreef:Al die kleine kinderen ook met dat zware vuurwerk..Snap dat echt niet, heb je als ouder zoveel moeite en geld gestopt in een kind en dan laat je hem zichzelf gewoon opblazen met oud en nieuw.. Kwestie van geluk of ie een ledemaat verliest of niet. Maar ze maken gewoon weer een nieuwe ofzo?
als ze voor je auto springen.

dus daar geen problemen. Echter mijn vriendin haar hond is doodsbang, dus die blijft dit jaar bij mij en hopelijk hebben mijn honden goede invloed. Ze blijft hier wel vaker slapen dus is het gewent gelukkig Tancreda4 schreef:Ik kan er niet aan wennen. Ik schrik mij constant een ongeluk. En elk groepje op straat kijk ik argwanend (en waarschijnlijk met een val dood blik) aan want overal zie ik etterbakken en vuurwerk afstekers in... Ben blij als het over is. Paarden staan nog buiten en dat vind ik ook wel erg spannend altijd....