Hoe wil je gevraagd worden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hoe wil je gevraagd worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 23:18

Hoi hoi!

Hoe zouden jullie ten huwelijk gevraagd willen worden?

Ik heb geen plannen hoor, maar ik vind dat het wel een speciaal moment moet zijn.

Wat is jullie ideale romantische aanzoek?
Met alle poespas erop en aan natuurlijk! :j

{:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-12-17 23:45, in het totaal 3 keer bewerkt

Selina

Re: Hoe wil je gevraagd worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 23:20

Hij te paard op de hei met fotograaf in de bosjes en dan een diamanten ring. Maar hij vindt me te veeleisend dus mag er langer op wachten -O-

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 23:25

Poeh dat os lastig. Geen idee eigenlijk. Ik lees dus even mee.

Al moet ik waarschijnlijk ook wachten. Van hem hoeft het niet zo nodig haha.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 23:38

Selina schreef:
Hij te paard op de hei met fotograaf in de bosjes en dan een diamanten ring. Maar hij vindt me te veeleisend dus mag er langer op wachten -O-

:') _O-
Geweldig die reactie.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:05

Niet! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:10

Selina schreef:

Dat vind ik niet veeleisend hoor! Wel heerlijk romantisch..

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:14

Op een moment dat NIEMAND verwacht (dus ik ook niet), ergens waar allerlei andere mensen zijn zodat die getuige zijn van een prachtig moment en dan het liefst een fotograaf die ongemerkt een paar foto's schiet. Hoe en wat kan me verder niet schelen, al zou ik t niet erg vinden als hij het heel romantisch maakt met kaarsen en veel rozen <3

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:17

Ik wil dolgraag gevraagd worden, de manier waarop maakt mij eigenlijk niet veel uit.

Helaas wacht ik al een lange tijd en gok dat ik nog net zolang kan blijven wachten.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:31

Als een complete verrassing, op een mooie plek, heel eerlijk, het liefste in de Efteling, voor symbolica, omdat dat de plek is waar we 3 jaar geleden samen zijn gekomen, en ik zou het tof vinden als dat de plek voor de volgenden stap zal zijn.

Trouwfoto’s wil ik ook echt in de Efteling, gezien ik daar wekelijks kom, en echt de mooiste plekjes ken.. damn.. IK WIL TROUWEN <3

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:32

Ergens waar niet teveel mensen bij zijn. Liefst geen. Ik zou het wel raar vinden als ie t thuis zou doen.. Want we maken wel eens grapjes of we nog met elkaar willen trouwen dus dat zou ik niet meteen serieus nemen. Maar bv op vakantie ofzo zou leuk zijn

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:36

Ik ben gevraagd op de beste manier die er voor ons is, die het beste bij ons past en die ik totaal niet zag aankomen!

Note: mijn verloofde is echt totaal geen romanticus!

Hier op Walcheren doen we aan ringsteken te paard en in de sjees. In de sjees doen we samen, in klederdracht, sinds dit jaar met eigen paard en zelf opgeknapte sjees.
Laatste wedstrijd van het seizoen, 16 september, laatste ronde voor de pauze hingen er ineens 2 ringen klaar i.p.v. 1.. een gewone en een kleintje er in, de verlovingsring!
Ik wist van niks, zelfs toen ik hem had gestoken snapte ik het nog niet...

Zie de link hieronder:
https://www.facebook.com/OmroepZeeland/ ... 653603712/

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 01:40

Hoe maakt mij niet uit. Of het nou gewoon thuis is op de bank of op een super romantische plek/manier...
Als hij het maar vraagt.

Mijn vriend kennende wil hij eerst mijn vader om mijn hand vragen en maakt hij er echt werk van. Dus ik ben benieuwd...

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 03:01

Ik heb geen idee - ben dan ook pas 19 :+ Wat voor mij vaststaat is dat ik absoluut liever niet tussen een groot onbekend publiek gevraagd wil worden. Iets saampies vind ik het ideale plaatje!

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 03:21

Het liefst gewoon ergens op een mooie plek in de natuur ZONDER mensen erbij. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als er allerlei mensen bij zijn.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:24

Niet. Als ik ooit ga samenwonen dan hoeft trouwen niet. Ik zie om mij heen alleen maar slechte huwelijken of huwelijken die stranden. Dan is het beter om gewoon niet getrouwd te zijn, dan kun je elkaar zo de deur wijzen en als even goede vrienden verder gaan. Er zijn zelfs mensen die 2-3 keer trouwen en telkens weer scheiden. Leer je het dan nooit denk ik?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:27

Valerie93 schreef:
Ik wil dolgraag gevraagd worden, de manier waarop maakt mij eigenlijk niet veel uit.

Helaas wacht ik al een lange tijd en gok dat ik nog net zolang kan blijven wachten.

Precies dit.

Maar mijn vriend zegt de laatste tijd steeds "binnenkort ga ik je vragen '. Eerst was het altijd " aaah juh komt wel eens"
Ben benieuwd :D nu 2 jaar en 1 maand samen

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:30

Maar hoe denken jullie er over om het zelf te vragen dan? Even uit nieuwsgierigheid

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:35

germie schreef:
Niet. Als ik ooit ga samenwonen dan hoeft trouwen niet. Ik zie om mij heen alleen maar slechte huwelijken of huwelijken die stranden. Dan is het beter om gewoon niet getrouwd te zijn, dan kun je elkaar zo de deur wijzen en als even goede vrienden verder gaan. Er zijn zelfs mensen die 2-3 keer trouwen en telkens weer scheiden. Leer je het dan nooit denk ik?

Ik denk dat mensen te snel trouwen en ook te snel opgeven...een relatie is en blijft een werkwoord en of je nu wel of niet getrouwd bent, je zult moeite voor elkaar moeten blijven doen. De doodsteek is volgens mij elkaar voor lief nemen.
Uiteraard zijn daar wel twee personen voor nodig..

Ik zou wel graag ooit een keer willen trouwen {maar dat mag ook na 10 jaar relatie} het is iets wat ik maar een keer in mijn leven wil doen dus ik wil wel 100% zeker zijn dat ik het met de goede doe. En de manier waarop..maakt eigenlijk niet veel uit, maar wil wel graag gevraagd worden. Ben toch wel wat conservatief daar in.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:36

maj0 schreef:
Maar hoe denken jullie er over om het zelf te vragen dan? Even uit nieuwsgierigheid

Zal ik nooit doen, vind dat ergens toch een beetje de omgekeerde wereld. {maar zoals ik al zei ben ik conservatief hier in}

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:47

Elisa2 schreef:
germie schreef:

Ik denk dat mensen te snel trouwen en ook te snel opgeven...een relatie is en blijft een werkwoord en of je nu wel of niet getrouwd bent, je zult moeite voor elkaar moeten blijven doen. De doodsteek is volgens mij elkaar voor lief nemen.
Uiteraard zijn daar wel twee personen voor nodig..

Ik zou wel graag ooit een keer willen trouwen {maar dat mag ook na 10 jaar relatie} het is iets wat ik maar een keer in mijn leven wil doen dus ik wil wel 100% zeker zijn dat ik het met de goede doe. En de manier waarop..maakt eigenlijk niet veel uit, maar wil wel graag gevraagd worden. Ben toch wel wat conservatief daar in.

Dat is het ook. Ik trek gewoon verkeerde mannen aan lijkt het. Mannen die vinden dat een relatie ook prima van 1 kant kan komen. En helaas dan hebben ze aan mij de verkeerde. Maar ik zie het ook om mij heen hoor. 10 maanden terug gescheiden, nu al weer samenwonend met een nieuwe. Dat kan niet goed gaan. En dan trouwen wegens een 'motje'. Ook dat zijn geen gelukkige huwelijken.
Als je al 10 jaar bij elkaar bent, dan kun je inderdaad over trouwen nadenken. Maar de huwelijken van elkaar nog geen jaar kennen en dan al trouwen zijn allemaal niet de gelukkige huwelijken valt mij op.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:49

Oké ik heb dan nog wel geen recht van spreken aangezien ik niet eens een vriend hebt. Maar dromen mag toch?

Ik ben zeer ouderwets dus ik vind dat de man het hoort te vragen. Daar wacht ik dan ook geduldig op. Ik zou wel graag willen trouwen, omdat ik het gewoon iets moois vind?
Ik vind het dan wel mooi als er echt werk van gemaakt is. Dat hoeft niet met de hele wereld er om heen maar wel een paar mensen die het weten en ik (alsjeblieft!) niet. En ik zou het mooi vinden als mijn(/zijn) dieren er in verwerkt zijn. Lekker Disney achtig :D

En goed. Uiteindelijk. Hoe t ook gaat; het zal toch wel iets moois zijn. Iemand die graag samen met jou wilt zijn :)

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:51

Ik had wel altijd een beeld voor me hoe ik ten huwelijk zouden worden gevraagd. Hij heeft het alleen wel helemaal overtroffen en heb niks door gehad.
Mijn beeld was ergens samen een romantische weekendje weg en dan op een mooie locatie gevraagd worden.

Ik ben uiteindelijk ten huwelijk gevraagd op de Dominicaanse republiek waar we op vakantie waren. We waren op excursie. Wit strand blauwe zee palmbomen er om heen. Daar ging meneer op zijn knieën ring had hij mee genomen. Onze vakantie vrienden waren er bij die hebben alles gefilmd. Er was ook een fotograaf bij. Heb echt tot het moment daar was niks door gehad. Toen we terug in het hotel waren stond de champagne klaar.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:52

Germie:Dat zie ik ook, mensen gaan gewoon veel te snel. Alles is leuk als je verliefd bent, maar wacht maar tot die schellen van je ogen vallen en je iemand echt leert kennen. Ook dan moet het nog leuk zijn..en moet je ook met de mindere kanten van je partner om kunnen gaan. Vaak zie je dan dat mensen elkaar willen veranderen..dat werkt niet, krijg je alleen maar extra frustraties van.

En mannen zijn laks over het algemeen vind ik wbt moeite blijven doen voor eigen partner.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:55

heidy_wilco schreef:
Het liefst gewoon ergens op een mooie plek in de natuur ZONDER mensen erbij. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als er allerlei mensen bij zijn.

Hier ook. Lekker rustig zodat het echt een moment van ons is zonder poespas.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:07

Ik heb mijn man gevraagd..
Lekker thuis met zijn favo maaltijd en kaarsjes aan.
Als ik op hem had moeten wachten dan was ik nog niet getrouwd :')