Meer mensen in hun uppie nu? Kerstdagen

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

karuna
Drukke kabouter

Meer mensen in hun uppie nu? Kerstdagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-17 18:55

Ik vraag me af, meer mensen in hun uppie nu met kerst of nu op dit moment?

Twee jaar geleden eerste kerst alleen na scheiding met honden erbij. Vorig jaar was ik op winstersport vakantie en zat ik nu aan 6 gangen diner met een goede vriend.

Dit jaar weer anders. Vakantie was de bedoeling maar ivm werk van goede vriend ging dat niet. Mijn paps zit vandaag en morgen bij mensen die zie ik dan helaas weer niet.

Goede vriend zit nu ergens waar ie liever niet zo zitten maar helaas sociale verplichtingen. Honden zitten bij ex. Zit nu dus in mijn uppie tot vanavond en morgen vanaf de middag weer. Eten staat nu op. Simpel visburger aardappelen spinazie en sorbetijs toe. Tegelijk lego bouwen. Frozen de meezingversie op tv makkelijke kleren aan. Als lego klaar is kan ik of aan de puzzel of kleuren. Maar vermaak me best. :j

Wie nog meer

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man, STROOIGOED

Splut

Re: Meer mensen in hun uppie nu? Kerstdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 18:59

Hier nog iemand alleen met de kerstdagen..
Vanmorgen het eerste deel van Harry Potter aan gezet, met het idee te kijken hoe ver ik met de films kom.
Tussendoor ben ik vanmiddag in m'n uppie nog even uit gaan waaien op het strand.

Ik heb voor vandaag rijst op het menu, met sperziebonen, zelfgemaakte champignon ragout en cashewnoten.

Momenteel staat deel 3 van Harry Potter al weer aan en ga zo nog lekker een stuk brownie pakken die ik eerder al gebakken heb!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-17 19:03

Klinkt best relaxt. Morgen de paddestoelen die voor vandaag stonden. Alleen met wat geen idee :+ . Zit niet in eigen huis. Hondsitten nu. De standaard voorraad is hier wat beperkter en kom er net achter dat de uien op zijn. :P paddestoelen met rijst of pasta maar geen idee wat ik erbij doe dan.

MTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:07

Hier ook alleen, vind het wel fijn zo zonder de sociale verplichtingen haha. Lekker stokbrood met salades, ijs toe Netflix als mijn beste vriend .
Uiteraard wel gewoon lekker bij paardlief geweest vandaag.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:10

Hier ook alleen vind het verschrikkelijk . Tv doet het niet .

Koh-I-Noor , mooie diamant,zijn glans zal nooit verloren gaan, hij schittert voor altijd in mijn hart.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:11

Stukje kipfilet in stukjes en een potje boontjes ofzo. Lekker makkelijk. En een lekker buitenritje maken als je dat kunt

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:12

Hier ook! Vandaag gewoon gewerkt overdag en vanavond op de bank met Netflix. Net wel carpaccio gegeten met een broodje hamburger. Straks lekker Netflix aan. Lekker rustig douchen en dan makkelijke kleren. Ik vermaak mij wel vanavond!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:13

Als iemand in de buurt van alphen alleen is (en zich alleen voelt)....

Appeltaart staat in de oven.. Over een uurtje is hij klaar.. :)

<3 Wiebe & Sneakers <3

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:15

Hier ook alleen. Met hond.
Was niet de bedoeling.
Beetje gemengde gevoelens over.
Maar er gewoon het beste van maken

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:16

Oeh appeltaart!
Dat moet ik van de week ook nog maar eens gaan maken, goed idee haha

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:16

Hier ook alleen. Vanochtend heerlijk gepuzzeld aan mijn uitdagende puzzel. Nu in huis aan het opruimen. Ben in april verhuisd en het is nog steeds niet af qua inrichting.... Nu maar eens wat dingen opruimen/inrichten/etc. Heerlijk de hele dag al de radio aan. Dikke prima.
Morgenavond gourmetten bij vriendin en haar familie.... Overdag verder met opruimen denk ik.....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-17 19:17

Zit aan andere kant van het land met hond van een ander. Kan niet weg en weet niet of ik hier mensen kan uitnodigen hihi

Catori klinkt niet fijn

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:18

Ik ben bewust alleen..
Kerst is totaal niet mijn ding, dus vind het alleen maar heerlijk dat ik hier lekker met mn dekentje op de bank kan zitten

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:26

Hier ook alleen. Vanochtend lekker uitgeslapen. Toen op gemakje naar stal en lekker buitenritje gemaakt. Daarna thuis aan het opruimen geweest en nu zappend op de bank met kat op schoot.

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:27

Ik zit ook bewust alleen, en net als Annwfyn is kerst ook niet mijn ding, en ook ik zit al lekker met mijn dekentje op de bank met de tv aan.
Wel ga ik morgenavond bij kennissen eten, maar verder lekker alleen.
Vandaag ook alleen naar de dierentuin geweest, gewoon lekker mijn ding doen zeg maar.

Groetjes Monique.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:32

Hier ook alleen! Gisteren bij familie geweest aan de andere kant van het land, vandaag terug gereden dus grootste deel van de dag op de weg geweest. Nu net heerlijk in mijn eentje op stal wat gereden met (blij {:) ) paard, makkelijk gekookt en nu op de bank met dekentje, chocola en film. Morgenochtend nog kerst op stal en dan zit het er mooi weer op dit jaar. Heeeeerlijk zo!!!

Ik haat de feestdagen normaal gesproken, maar zo is het prima te doen :7 :D

Miep & Pinda & Jipje :+:
Dressuurzadel te koop:
https://www.bokt.nl/markt/ad/506851/pas ... edium-boom

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:34

Ook alleen met de katten.
Ik had geen zin meer om weer op de fiets te stappen en bij mijn ouder te gaan eten.

Morgenochtend dienst op de dierenambulance en daar ook ontbijten met collega (vaste prik elk jaar).
Als ik na de paarden dan nog zin heb gourmetten bij mijn ouders. maar anders gewoon weer thuis...pizza ofzo.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:36

Annwfyn schreef:
Oeh appeltaart!
Dat moet ik van de week ook nog maar eens gaan maken, goed idee haha

Afbeelding

Hmmmmmmm <3 Y)(^)

<3 Wiebe & Sneakers <3

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:45

Yup, hier ook alleen. Zou naar m’n ouders gaan, maar ben gisteren snipverkouden geworden. Verstandiger om dus niet te gaan.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:45

Die taart ziet er goed uit.

Groetjes Monique.

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:47

Ook alleen sinds 8 uur vanmorgen.
Ik heb de paarden hooi en stro gegeven en ben daarna gewoon het huishouden gaan doen. Zo meteen nog een rondje paard en hond en dan ga ik mijn bedje lekker opzoeken. :)

Partner kom na 22:00 pas thuis die werkt altijd met kerst, krijgt hij dubbel betaald, dus hij heeft gelijk ook. Wij hebben zondag al kerst gevierd.

En morgen ben ik van 14:00 tot na middernacht alleen.

Ik vind het best. Wij vieren kerst gewoon op een andere dag. Dan kan het net zo gezellig zijn hoor.

Lekker hoor die appeltaart, geniet ervan.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:52

Ik vier mijn alleen zijn met loeiers van hoofdletters!!!! Wat een ontzettend feest, na een moeizaam huwelijk en een scheiding die bijna 3 jaar geduurd heeft, gedwongen gezamelijk in een huis blijven wonen ivm verkoop maar nu, echt he, ik geniet zo onwijs!!!!! Gisteren bij mijn vader geweest, mijn moeder sla ik over (lang verhaal). Vandaag heerlijk gechilled, lange wandeling met hond en buurvrouw gemaakt en vanavond de paarden binnen gezet en gereden, helemaal in mijn uppie, was de rest van de stal blij mee want dan was er iig iemand om ze binnen te zetten.

Nu saté van gisteren ogewarmd (leftover van het eten bij mijn vader), slonspak aan en straks lekker Love Actually kijken. Morgen krijg ik twee vriendinnen te eten, de een vindt het vreselijk kerst en de ander heeft het thuis ook niet echt gezellig. Ik kook lekker voor ze en we doen een spelletje of zo.

Maar oh wat een ontzettende luxe om helemaal alleen te zijn!!!!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:54

Inmiddels ook alleen. Bij ouders wezen eten maar doe ik meerdere keren per week. Verder van,orgen paardgereden op paard van vriendin oefenen voor oefenwedstrijd en vanmiddag met hond van mijn vader naar het bos geweest.
Morgen paardrijden op weer ander paardje en denk met hond naar strand. In avond eten met hele familie bij mijn ouders.

Eigenlijk zou ik nu nachtdienst gehad hebben maar door omstandigheden niet. Ik heb niets met geen enkele feestdag. Voor mij een dag als andere....

Misty Z 1 + 2 spr. L naar groen weides in 2003
Tyke B + 7 naar groen weides 2006
Verona M1+ 2 naar groene weides 2016
Fiesta L1 + 3 verkocht
Jolly Jumper B + 3

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:55

Ik ben ook alleen! Vind ik het erg? Nee! Helemaal niet zelfs...
Vandaag lekker gewerkt van 6 tot 16. Sus ik heb ze weer verdient.
Daarna heerlijk de left overs van gister opgewarmt en daarna circus gekeken op tv.
Vanavond op tijd naar bed, en morgen lekker uitslapen en mijn huis opruimen.
Misschien nog wat rommelen op zolder. En nog even een stopcontact fixen en een lamp ophangen.
Dan is tweede kerstdag ook voorbij.
Eindelijk die graf feestdagen ten einde!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:56

Ja en het is heerlijk! Ik ben lekker aan het gamen, neus wat rond op het Internet en heb lekker vunzig heel de dag nog niet gedouched. Beste kerst ooit :D