Iphone overzetten naar iphone, maar dan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Iphone overzetten naar iphone, maar dan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-17 17:46

Wil ik wel graag eerst de foto's sorteren op mijn macbook.

Vanwege een botsing tussen mijn Iphone 6 64 GB en een badkamervloer moet ik nu gebruik gaan maken van een Iphone 6 16GB.

Dit betekend dat ik enooooorm veel data moet verwijderen voordat dat gaat passen. Nu staan er zo'n 10.000 fotos op dus het is tijd om daarin te gaan sorteren. Nu lukt het sws niet om dat op mijn oude Iphone te doen. (stukken glas liggen eruit en ik kan uit persoonlijke ervaring vertellen dat dat scherp is tijdens het swipen -O- )

Ik heb al gegoogled maar ik kom er echt niet uit. Als ik een backup maak in Itunes kan ik uit die backup dan eerst foto's verwijderen voordat ik deze backup overzet naar de nieuwe Iphone? :o? En hoe dan?

Help! :D

Suusie22

Re: Iphone overzetten naar iphone, maar dan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 18:21

Iphone aansluiten op je pc, dan kun je via de bestandsmap foto's etc op je pc zetten. Dan zijn deze veilig.
Dan zou ik de foto's van de kapotte iphone afhalen en de rest vd data backuppen via itunes en overzetten op de andere iphone.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-17 18:24

Suusie22 schreef:
Iphone aansluiten op je pc, dan kun je via de bestandsmap foto's etc op je pc zetten. Dan zijn deze veilig.
Dan zou ik de foto's van de kapotte iphone afhalen en de rest vd data backuppen via itunes en overzetten op de andere iphone.

Ik snap je! Dat is ook een manier haha! Daarna foto's uitzoeken die ik op mijn nieuwe Iphone wel wil behouden en die later er weer op zetten dus.

Wat een gedoe, technologie. :P

Suusie22

Re: Iphone overzetten naar iphone, maar dan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 18:40

Precies! :D en dan heb je alle fotos etc op je pc staan +:)+ succes!