Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Diablo schreef:Zo'n dure wijk en dan niet eens een garage bij huis om die dure auto's weg te zetten?![]()
(sorry, kon het niet laten)
Sorry, kon het niet laten. Diablo schreef:Zo'n dure wijk en dan niet eens een garage bij huis om die dure auto's weg te zetten?![]()
Lienek schreef:Diablo schreef:Zo'n dure wijk en dan niet eens een garage bij huis om die dure auto's weg te zetten?![]()
En in mijn dure wijk waar de huizen gemiddeld op 1.000.000 zitten staat alleen aan het begin een lantaarnpaal. Die straat is altijd donker![]()
Misschien moet ik toch maar even gaan klagen..
Ibbel schreef:Als heel de wijk donker is, lijkt het eerder een stoppen-/schakelkastprobleem. Meld het eens bij het noodnummer van de electriciteitsleverancier/netwerkbeheerder bij jullie. Die weten misschien wel wie dat op kan/moet lossen.
Lienek schreef:Ach ben het gewend.En zou me daar het minst druk om maken.
Hebben jullie geen camera's hangen dan? Heb je in ieder geval iets. En schrikt ook af!
Tenminste, dat zei Mw. Wat dat dan is, dat weet ik niet.
Diablo schreef:Zo'n dure wijk en dan niet eens een garage bij huis om die dure auto's weg te zetten?![]()
. Ik zie de relevantie van de term ''duur'' niet zo, maar blijkbaar is het toch relevant.
GDG schreef:Diablo schreef:Zo'n dure wijk en dan niet eens een garage bij huis om die dure auto's weg te zetten?![]()
Hahaha, dat is precies wat mijn man zei. Ik zie de relevantie van de term ''duur'' niet zo, maar blijkbaar is het toch relevant.
Voor je auto's: gewoon je buitenlicht aanlaten vannacht.
Maar excuses moi voor het verkeerd formuleren en iedereen die ik daarvoor tegen de schenen heb geschopt in bovenstaande berichten.