dag te vroeg op een afspraak komen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:59

Ha ik stond laatst met trailer en al een week te vroeg bij n kennis op t erf omdat ik haar en haar paard weg zou brengen :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:08

NinaCharlie schreef:
Zelf eigenlijk nog nooit meegemaakt maar op mijn werk zie ik echt regelmatig dat mensen zich vergissen in een datum. Komen ze inchecken voor een vlucht, staan ze er een maand te vroeg, een dag te laat, er om 21.30 ipv 9.30.

Wel ben ik ooit eens in de verkeerde lesauto gestapt. Dat verhaal heeft me zo lang achtervolgd. :')


Zoiets heb ik ook eens gehad. Vlucht willen boeken van Nederland naar Spanje en terug. Was nogal een gedoe omdat we de meest gunstige vliegtijden wilden hebben. Uiteindelijk gunstige tijden voor een goede prijs gevonden en geboekt. Net toen we de boeking hadden afgerond kwamen we er achter dat we verkeerd om geboekt hadden, dus van Spanje naar Nederland en drie dagen later van Nederland naar Spanje. Oeps _O-

Supervixen

Berichten: 12850
Geregistreerd: 28-04-11

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:20

Ik was er laatst van overtuigd dat ik me had ingeschreven voor een hardloopwedstrijd op zondag. Dus ik dacht: nog even kijken op hun website hoe laat ik precies moest starten. Staat er iets van: we kunnen terugkijken op een geslaagde dag. Ehhhh.. was de wedstrijd op zaterdag. Jammerdebammer.

Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:26

Ik stond eens op het vliegveld om een vriendin op te halen. En ze kwam maar niet, ik heel bezorgd bellen en ze reageerde maar niet.
Ik nog naar een balie gelopen om te vragen of iedereen uit dat vliegtuig was (want ik begon mij echt zorgen te maken) toen ze mij verbaasd terug belde. Ik was een dag te vroeg.. :+

Paardennamen
Berichten: 2128
Geregistreerd: 30-10-04

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 00:56

Ik werk op een camping en hoe vaak mensen al niet op de verkeerde camping gestaan hebben. Er zit er 1 in de buurt met bijna dezelfde naam en nog 1 op 1,5 uur rijden. Je zou toch denken dat mensen het adres goed checken, maar nee... En dan pissig worden, omdat ze aan zee willen staan en nu 1,5 uur terug moeten rijden omdat ze daar geboekt en betaald hebben en wij geen plek meer hebben :+
Laatst ook iemand die bij ons geboekt en betaald had, maar bij de andere in de buurt wilde. Stond daar dus ook. Pissig op ons, want ze stonden daar al jaren. Ja sorry hoor, verschillende campings en dus geen gelinkt systeem. Kunnen ook niet ruiken dat je op de andere camping wilt als er bij ons een boeking binnen komt...

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 02:24

Nou ja Paardennamen, das ook wat. Alsof het dan jullie schuld is dat mensen niet kunnen lezen.

Wij hadden pas bijna onze vlucht naar huis vanuit Nederland gemist. Ik was ervan overtuigd dat we op zaterdagochtend zouden vliegen. Tot mijn moeder een paar dagen ervoor vroeg hoe laat dan. Ik gekeken op de tickets, bleek het vrijdag avond al te zijn… Oeps!! Gelukkig op tijd achter gekomen.

En nog eentje, niet zozeer met verkeerde tijd maar wel hilarisch! Mijn man en ik gingen laatst met de trein naar een rugbywedstrijd in de stad. Hier moet je dus ook in- en uitchecken met zo'n chipkaart. We waren wat aan de late kant en er moest nog opgewaardeerd worden dus een beetje gehaast gedaan allemaal.
Komen we op de eindbestemming, wil manlief uitchecken, geeft dat ding een foutmelding. Paar keer geprobeerd, niks hoor. Maar als je niet goed uitcheckt, wordt er een soort basisbedrag afgeschreven, iets van $10-15 ofzo, veel meer dan de ritprijs. Wij naar zo'n stations meneer toe, vragen waarom dat stomme rotding het nou weer niet deed. Zegt-ie (met moeite zijn gezicht in de plooi houdend): Mevrouw, die kaart is van het OV in Sydney, u bent nu in Brisbane _O- Ik kon wel door de grond zakken. De reactie van mijn man: Wie heeft die kaart in mijn portomonnee gestopt en waarom deed hij het net wel dan!!? Wat blijkt, de Brisbane-kaart zat er gewoon achter en daarmee kon hij wel uitchecken.
Gierend van de lach zijn we het station uitgestrompeld, de OV-mannen hoofdschuddend achterlatend… :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 03:02

Ik moet altijd lachen om de vergistouristen die nog een oude reisgids hebben en denken dat koningsdag op de 30ste is, en dan in vol oranje ornaad door Amsterdam lopen, zich afvragend waar het feestje dan is. :')

Katyatje

Berichten: 1863
Geregistreerd: 25-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:06

Ik heb enkel het omgekeerde al gehad :D
Een keer een dag te laat naar een examen gegaan... Was dat maar een dag te vroeg geweest!

Ook heb ik een keer een periode gehad dat ik me vaak van uur vergiste. Iets met tijdsaanduiding, was het nu 'vier uur dertig' of 'half vier'.

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:23

Resistance schreef:
Ik moet altijd lachen om de vergistouristen die nog een oude reisgids hebben en denken dat koningsdag op de 30ste is, en dan in vol oranje ornaad door Amsterdam lopen, zich afvragend waar het feestje dan is. :')

Vorig jaar gingen wij op Koningsdag naar België... Vroeg onze ober op een zeker moment ook of er een vrije dag was of zo, want hij zag toch wel zoveel Nederlanders vandaag?
Die wist dus ook nog niet dat het een paar dagen opgeschoven was :D

_black_rose_

Berichten: 730
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:32

Voor mijn werk volgde ik een cursus 200 km verderop. Derde cursusdag zat ik weer vol goede moed om 6:30 in de trein om eenmaal op locatie erachter te komen dat het dit keer op een woensdag ipv maandag (zoals de andere twee dagen) gegeven wordt.

Ik schaamde me dood aan die balie op locatie en nog erger toen ik mn baas mocht gaan vertellen dat ik woensdag bog eens weg moest. Mijn baas kom er gelukkig wel om lachen.

Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 08:19

Mijn moeder zou mij ophalen van Schiphol, maar ik had niet helemaal goed door dat als de vlucht van 22:00 uur tot 8:00 uur is, je dus de volgende dag aankomt. :=

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 08:44

Hahaha Dammie _O-
Jij dacht dat je achteruit door de tijd vloog? :D

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 22:11

Lagonda schreef:
Ik stond eens op het vliegveld om een vriendin op te halen. En ze kwam maar niet, ik heel bezorgd bellen en ze reageerde maar niet.
Ik nog naar een balie gelopen om te vragen of iedereen uit dat vliegtuig was (want ik begon mij echt zorgen te maken) toen ze mij verbaasd terug belde. Ik was een dag te vroeg.. :+


Hahaha ik dit topic lezen en dacht na het lezen van je bericht, zoiets heb ik net ook zo goed als hetzelfde gelezen. Heb jij vorig jaar dit bericht ook al geschreven :')

Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 09:39

JCDJK schreef:
Lagonda schreef:
Ik stond eens op het vliegveld om een vriendin op te halen. En ze kwam maar niet, ik heel bezorgd bellen en ze reageerde maar niet.
Ik nog naar een balie gelopen om te vragen of iedereen uit dat vliegtuig was (want ik begon mij echt zorgen te maken) toen ze mij verbaasd terug belde. Ik was een dag te vroeg.. :+


Hahaha ik dit topic lezen en dacht na het lezen van je bericht, zoiets heb ik net ook zo goed als hetzelfde gelezen. Heb jij vorig jaar dit bericht ook al geschreven :')


Hahahaha oeps :+ ik ga het ook nooit meer vergeten _O-

xIrlijn

Berichten: 1710
Geregistreerd: 31-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 09:58

Dag te vroeg op een verjaardagsfeestje toen ik in de brugklas zat :+ Was er achteraf wel blij mee, want had helemaal geen zin in dat feestje en toen hebben we een gezellig avondje op de bank gehangen met z’n tweeën en onze moeders. Weer eens wat anders :D

Melvern
Berichten: 4410
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 10:18

Niet zelf gehad maar wel mensen die in de dierenkliniek kwamen. De mensen kwamen met hun dier maar wij hadden niets in de computer staan. Bleek dat ze bij de verkeerde kliniek stonden. Er was er nog 1 in dezelfde plaats. Gebeurde vaker. Nu altijd duidelijk de straat erbij zeggen zodat het goed gaat.