dag te vroeg op een afspraak komen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xTiffani

Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:31

LindyH schreef:
In de binnenstad van Amersfoort heb je twee filialen van het Kruidvat. Eentje aan de ene kant van het winkelgebied, en eentje helemaal aan de andere kant. Ik liep er een keertje langs en hoorde iemand nogal geïrriteerd in zijn telefoon zeggen: "Maar ik stá bij het Kruidvat!"
:D


Als het in enschede was geweest dan had ik het kunnen zijn :')

Na een nacht stappen mijn vriendin bellen met dat ik bij de Kruidvat op haar aan het wachten was, zei antwoord met dat ze er bijna was (ze had al een stukje gelopen want de andere kruidvat was een stuk verder) maar ik vond het raar dat ik haar nog niet zag.. Komt er een meisje langs die mijn gesprek opgevangen had en mij vertelde dat er nog een was. Ze is meegelopen om mij naar de andere te brengen :')

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:33

In oktober gingen we naar de Spaanse rijschool met stal. De mensen voor ons werden geweigerd ivm ongeldige kaarten.. ze hadden kaarten voor vrijdag 27 oktober en het was zaterdag 28 oktober. :Y)

APCIII

Berichten: 2666
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:34

StonedRomy schreef:
(...)
Maar ook andersom heb ik het klaar gekregen:
dag te laat naar mijn eigen verjaardagsfeest gegaan.
(...)


_O- Die is wel héél erg.

:(:)

Westhof

Berichten: 2904
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:35

Ik ben eens een maand te vroeg bij de tandarts geweest :+

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:39

LindyH schreef:
In de binnenstad van Amersfoort heb je twee filialen van het Kruidvat. Eentje aan de ene kant van het winkelgebied, en eentje helemaal aan de andere kant. Ik liep er een keertje langs en hoorde iemand nogal geïrriteerd in zijn telefoon zeggen: "Maar ik stá bij het Kruidvat!"
:D

uhh, wanneer was dit? :+

Maar ja, ik heb dat ook wel eens gehad.. kwam ik op dinsdag op mijn werk: ja ik sta in het restaurant vandaag? Iedereen in de war. Bleek dat ik op donderdag daar stond. Ja, dinsdag, donderdag.. allemaal hetzelfde hahaha

blondies
Berichten: 682
Geregistreerd: 21-03-09

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:51

Een week te vroeg op sollicitatie gesprek.. zelfs de baas werd gebeld of hij wist dat zijn sollicitant er was...
Een week later de herkansing en toch de baan aangeboden gekregen. Blijkbaar werkte mijn "enthousiaste actie" niet te zeer in mijn nadeel haha.

Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:00

Ik heb ooit een dag te vroeg op het vliegveld gestaan om een vriendin op te halen :+ ze kwam maar niet. Vliegtuig was ondertussen al uur geland. Paar keer gebeld maar ze nam maar niet op dus ik wachten. Uiteindelijk belde ze terug (stond onder de douche), en ik vragen waar ze bleef en of alles wel goed ging. Zij helemaal in de war: ik vlieg morgen pas.
Oeps.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:02

Dag te vroeg bij een verjaardag. :+
Het huis zag er al zo donker uit dus mijn vriend kijkt op zijn telefoon (agenda) en kwam er dus achter dat er geen feestje was haha.

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:05

Zo ben ik wel eens een keertje vrienden van mij gaan verwelkomen bij terugkomst op Schiphol. Ze waren op uitwisseling geweest naar IJsland.

Dus ik sta daar, vlucht geland, ik wachten...komt maar niemand. Dus ik op mijn telefoon kijken en ja, vluchttijd klopt toch echt. Inmiddels sta ik een uur te wachten dus ik besluit dan toch maar een van mijn vrienden te bellen...

“Waar ben je”
“In de bus!”
“Hoe bedoel je in de bus?! Ben je gewoon door gelopen? Ik sta te wachten!”
“Uh....we vliegen morgen pas. Ik rij nog met de bus door IJsland.”

Ik vond het niet zo grappig :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:08

Lizzyy schreef:
Ik niet maar wel mijn vriend :D kaartjes gekocht voor de bioscoop, leuke film, gezellig avondje uit. Wij gaan zitten, komen er mensen aan “eh, wij zitten hier”, nou nee echt niet, wij. Beide kaartjes erbij gehaald en ja, inderdaad, stoelen klopte, film klopte, tijd klopte, we snapte er niks meer van. Alleen wij zaten in een love seat en die was er niet meer. Die mensen waren onderhand een beetje boos geworden en de medewerker erbij gehaald. Die kwam tot de conclusie dat wij een dag te vroeg waren :+
Uiteindelijk mochten wij blijven zitten in de love seat en die andere mensen op een “normale” plaats met 50% korting.

Edit: ook wel eens op een verjaardag. Vriend de avond vrij genomen, op tijd gegeten, netjes opgetut, komen we daar aan. Ehm, is wel heel erg donker. Oeps was morgen :+


Maar jullie waren toch een dag te vroeg, dus zou het eigenlijk andersom geweest moeten zijn. Hun hadden die dag voor die plek gereserveerd en niet jullie. Wel apart opgelost zo :)

daphne_xxx
Berichten: 644
Geregistreerd: 25-02-12
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:10

Ik heb er echt 100 tijdens mijn jaar als au pair in America gehad.

Zo bracht ik mijn hostkind naar haar logopedie, met een half uur daarvoor een hostmoeder in de stress "you really have to go now or you'll be late." Dus ik kom daar aan, uiteindelijk een kwartier te vroeg.
Ik samen met kind aan het wachten en het wachten, een half uur lang. Dus ik bel mijn hostmoeder weer.
"Uhhh, *hostmom* I really think she's not here. She's already 15 minutes late."
Werd ik 5 minuten later teruggebeld door mijn hostmom: "I'm so sorry I thought it was today but our appointment is tomorrow."
Dag, vrije middag om iets leuks met mijn meiden te doen :+

Of op de middelbare school werden de lesuren tijdens schoolexamens opgedeeld in 2. Dus ik had heel perongeluk het schoolexamen bij de verkeerde 'officiële lesuren' gezet. Dus ik fiets naar school met goede moed zie ik allemaal klasgenootjes van school wegfietsen. Dus ik als nerd zijnde gelijk omgedraaid en in blinde paniek naar huis fietsen. Mijn moeder mijn decaan gebeld en die zei zo: laat haar maar komen mag ze hem bij mij in kantoor maken.
Zat mijn decaan daar de toetsen op te delen per klas en ondertussen gesprekken te voeren met collega's. Dus de eerste paar vragen kon ik checken bij al die examens die hij sorteerde. Toppie joppie, had uiteindelijk dan ook een 8,5 voor dat examen :list:

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:12

Dag te vroeg bij de tandarts met het hele gezin. Oeps. :=
Vriend was ook niet zo blij, want hij zat zich de ochtend vrij gepakt. Maar hij had zelf ook op het kaartje kunnen kijken. :7

Anna
Berichten: 3549
Geregistreerd: 29-05-08
Woonplaats: Nergens

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:21

Wel een keer op de verkeerde plek geweest. Gingen naar een concert bij Tivoli Vredenburg, wat een aantal jaar geleden nog ver van het station zat (maar sinds kort er dus pal naast). En ik maar zeggen oh ik weet wel waar het is hoor, we moeten deze bus! Helemaal erheen gegaan, komen we daar aan, was het toch wel erg donker :+
Bleek het in de nieuwe Tivoli Vredenburg te zijn.

Met kamp waar ik leiding ben wel eens gehad dat er een kind een dag te vroeg aan was gekomen, die is toen weer, anderhalf uur terug, naar huis gegaan en de dag erna weer gekomen.

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:28

angrywolf schreef:
Hier zijn we een concert compleet vergeten :o

Zouden naar een concert van Rowwen heze en we hadden de kaartjes al een maand of 3 in huis, In die zelfde tijd zijn we hals over kop verhuist en was het dus een erg drukke tijd, door alle drukte een tijdje niet aan die kaartjes gedacht, Op een gegeven moment dacht ik "laat ik maar even kijken wanneer dat concert nou weer was" Waren we ruim 3 weken te laat het concert al lang al geweest _O-

Man wat heb ik gebaald {kaartjes waren ruim 30€ p/s gewoon ruim 60€ zo de purriebak in gegooid} -:(-


:oo Daar zou ik ook wel erg van balen.

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 01:05

Wij hebben een keer een cabaretvoorstelling van Erik van Muiswinkel gemist. Hadden eersterangskaarten voor onszelf besteld en tegelijk ook voor m’n schoonouders kaarten voor de mattheus passion.
Ik vond het al toevallig dat beide dingen in het Paasweekend vielen. En zo grappig dat Erik een week daarvoor óók al in Groningen was. Totdat ik op zaterdagochtend wakker werd en zag dat de voorstelling op vrijdagavond was geweest. Toen later ook nog bleek dat hij de cabaretprijs had gewonnen met deze show, waren we helemaal zuur }:0
M’n schoonouders zaten overigens wel op de juiste datum in de schouwburg.

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 01:17

Een keer op dinsdag bij de psycholoog gezeten terwijl mn afspraak op een donderdag was.....

Komt omdat hij eerst op een dinsdag was, maar later verplaatst naar een weekje later maar dus ook naar een andere dag, had ik niet helemaal door. Komt er ook nog eens bij dat het op 3 verschillende locaties zou kunnen zijn! Hahaha. Gelukkig wel elke keer op de juiste locatie geweest en daarna ook altijd op de juiste dag en de juiste tijd.

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 01:27

Ik stond een paar weken terug een dag te vroeg bij de concertzaal. Mijn kaartje 'bliepte' niet omdat de zaal nog niet open was volgens het systeem. Maar het meisje stond daar natuurlijk omdat de zaal open was. Paar keer geprobeerd, dachten nog dat de code gekreukeld was, nog niet. Daarna heeft ze goed gekeken. Uhh... Probeerde nog heel netjes te blijven maar toen ik ontzettend moest lachen, deed zij dat ook. Hebben daar dus samen keihard gelachen... En dan te bedenken dat ik me rot heb gehaast uit werk. Zo suf. :')

Er heeft ook wel eens een patient gebeld over zijn afspraak, die ik maar niet kon vinden in het systeem. Had 'ie gebeld naar een hele andere fysiopraktijk. :D

VivianHesen
Fotograaf

Berichten: 974
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 01:28

Ik stond een keer in de verkeerde plaats beek..
Ik had de routeplanner ingesteld op het Facebook evenement. En de organisatie had daar de verkeerde plaats ingevuld. Gelukkig was ik een uur eerder dan het evenement begon en had ik nog voldoende tijd om naar de goede locatie te rijden.

BeFunny

Berichten: 10528
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 01:31

Ja ik heb dat helaas ook wel eens gehad. Ben een tijdje huishoudelijke hulp geweest. Bij verschillende gezinnen. En een keer was ik op donderdag naar het adres van vrijdag gegaan. Gelukkig was de vrouw er een keer die had een vrije dag. Dus kon ik nog naar ander adres. Anders had ik die ander glad vergeten.

Winged

Berichten: 33036
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:21

Jep... Eens 2 dagen te vroeg. Vond het al zo vreemd dat ik geen herinneringsmail had gehad voor de afspraak :+

Cowboy55
Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:28

Christiene schreef:
ik ben dus niet de enige die zon blunder maakt.. valt nog mee met een dag te vroeg zelfs..


Ik ben ook al eens een dag te vroeg verschenen bij een CAO overleg bij de werkgeversvereniging. 2x200 kilometer gereden voor de kat z'n kaatje dan de dag 'weg'.

Anoniem

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:43

Ik zou afgelopen week op zaterdag de 10e vliegen. Maar huh... da’s gek. De 10e is op zondag?

Had ik ineens een dag extra vakantie :Y) Gelukkig kwam ik er op tijd achter

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:48

Ik denk elke keer dat het maandag al kerst is, en 1 dag na de kerst in mijn vriend jarig dus had gister bijna een taart besteld :+

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:55

VivianHesen schreef:
Ik stond een keer in de verkeerde plaats beek..
Ik had de routeplanner ingesteld op het Facebook evenement. En de organisatie had daar de verkeerde plaats ingevuld. Gelukkig was ik een uur eerder dan het evenement begon en had ik nog voldoende tijd om naar de goede locatie te rijden.


Dat had ik laatst ook! Ik moest met m’n paard naar de kliniek. Maar VCHN is verhuisd :D en dat stond nog niet aangepast. Dus wij komen aan, eh, die ingang is wel heel klein voor een paard :+ toen maar even gebeld en stonden we bij de kliniek voor gezelschapsdieren :') op zich, dat is ze ook maar toch in een iets grotere vorm haha

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:59

Niet te vroeg op een afspraak maar wel op de verkeerde locatie. :')
Het ziekenhuis heeft 2 locaties, en ik wist zeker dat ik de afspraak op de ene locatie had, daar aangekomen bleek ik dus op de andere locatie te moeten zijn.
Normaal heb je een brief waarin je het kan lezen, maar mijn brief lag pas de dag na de afspraak in de brievenbus. :')

Dus sindsdien wordt er bij iedere afspraak door het ziekenhuis met een marker de locatie nog even goed duidelijk gemaakt. _O-