ik zat net bij de kapper had dacht ik om half acht een afspraak had..
komt er iemand vragen mevrouw heeft u een afpsraak.. ik zei ja om half acht. toen liep ze na de balie om het te checken en ik keek ik nog eens in mijn mail was dat voor de 15 e dus ben opgestaan en zei bij de balie het is vandaag de veertiende ik heb morgen een afspraak dus dan kom ik morgen weer.. en ben weg gelopen.gelukkig zonder rood hoofd..
ik had vanochtend dus niet na de datum gekeken toen ik een herrinering van de afspraak kreeg per mail.
normaal krijg je die op de dag zelf
hebben jullie dat al eens meegemaakt..
ik ben jaren terug nieuw in het dorp al eens de verkeerde kapsalon in gelopen.ik had ook een afspraak.. kom ik daar wisten hun van niks maar ze hadden wel tijd... ik liet het smsje nog zien,... was er dus een stukje terug in de straat nog een kapper..
kaartjes gekocht voor de bioscoop, leuke film, gezellig avondje uit. Wij gaan zitten, komen er mensen aan “eh, wij zitten hier”, nou nee echt niet, wij. Beide kaartjes erbij gehaald en ja, inderdaad, stoelen klopte, film klopte, tijd klopte, we snapte er niks meer van. Alleen wij zaten in een love seat en die was er niet meer. Die mensen waren onderhand een beetje boos geworden en de medewerker erbij gehaald. Die kwam tot de conclusie dat wij een dag te vroeg waren
wordt daar nu bijna anderhalf jaar later nog aan herinnerd. Een hond van iemand anders bijna bij het verkeerde pension afleveren.
ze vroegen nog heeft u gereserveerd ja hoor, zij zoeken. Baas stond wel in het systeem maar geen reservering
Nog eens kijken en nog eens. Nee kennelijk niet opgeschreven maar hij kan wel blijven.