HBO social media marketing?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimbel

HBO social media marketing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 14:19

Hoi allemaal!

Op het moment ben ik mij aan het verdiepen in meerdere social media/marketing opleidingen. Bij mijn huidige werkgever ben ik verantwoordelijk voor alle online marketing en social media en samen met mijn werkgever is besloten hier nog een hoop in te halen valt. Vandaar de opleiding..

Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer, op het moment gaat mijn voorkeur uit naar de opleiding van NCOI. Mensen die hier ervaring mee hebben? Of juist andere suggesties?

:wave:

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 15:16

Andere invalshoek, maar er zijn ook marketeers en tekstschrijvers die hier cursussen in geven. Voordeel is dat je dan les krijgt van iemand die er zelf heel actief mee bezig is en het spelletje goed beheerst. Je moet dan misschien alleen even zoeken naar de juiste cursus, of een combinatie. Ik denk dat je daarbij wel praktijkgerichter aan het werk kan en persoonlijkere feedback krijgt.

Voor mijn gevoel is zo'n opleiding prettig als je er echt weinig vanaf weet nog, als je bijvoorbeeld niet goed begrijpt hoe zoekmachineoptimalisatie werkt. Terwijl zo'n cursus fijner is als je de basis wel beheerst maar de finesses niet, omdat je dan een cursus kunt zoeken die precies aansluit bij jouw niveau.

Google biedt trouwens ook een aantal certificaten in SEO en marketing, die kosten niets maar zijn wel goed om de basis 'n beetje te leren.