Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-19 18:40

Ik vind het zo stom als mannen zo weinig schrijven :+ . Niet dat ik de hele dag door contact hoef te hebben, maar ik wil wel dat het soepel loopt zonder dat ik steeds eraan hoef te trekken. Voor mij persoonlijk is het ook wel belangrijk dat we op het vlak van communicatie met elkaar overeen komen, wat bij mijn huidige vriend gelukkig heel erg het geval is. Maar iedereen zal voor zichzelf moeten bepalen hoe hoog dat op het prioriteitenlijstje staat. Wat eigenlijk wil zeggen, je hoeft er geen genoegen mee te nemen als dingen niet lopen zoals je wilt, omdat 'mannen nou eenmaal zo zijn.' Er zijn ook genoeg exemplaren die wel graag initiatief nemen en contact houden.

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 19:05

Toch wil het niet altijd veel zeggen.
Ik kan met die Belg ontzettend goed praten echt over vanalles, maar op de app hoor ik hem nauwelijks.
Vind ik echt wel jammer hoor, maar zal wel wennen.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 20:36

Pollywollie schreef:
Ik heb ook advies nodig. Ik heb nu 2 dates gehad met een leuke jongen die ik nog van vroeger ken. Bij de eerste keer afspreken kwam hij een halfuur te laat (iets met dat zijn vervoer stuk was maar was erg onduidelijk), het was wel gewoon gezellig. De tweede date was ook echt top. Alleen is hij totaal geen app persoon. Dat is niet heel erg hoor maar ik wil niet altijd de eerste persoon zijn die een gesprek begint etc en ik vind communiceren en contact houden wel belangrijk. Nu wilde ik wel nog een keer iets doen om te kijken of het wel serieus was maar dat heb ik natuurlijk zelf moeten voorstellen. Iig, het kwam er op neer dat we deze zondag naar de bioscoop zouden gaan maar de tijden van de film waren nog niet bekend en we zouden wel aankomende (deze) week verder kijken want dan zou het wel erop staan. Nu is het probleem dat we al 6 dagen niks meer hebben gezegd want ik ga niet voor de zoveelste keer appen want ik wil dat hij appt. Nu heb ik twee opties; ik app hem vanavond of het nog doorgaat en hoe laat of ik wacht op zijn reactie en als hij niks meer heeft gezegd laat ik het gaan en had hij blijkbaar geen interesse/te druk om überhaupt iets te zeggen.

Sorry voor het lange en onduidelijke verhaal :D


Ik heb toch altijd gemerkt dat als ze dagen niks laten horen dat ze not that into you zijn. Maar dat is mijn ervaring...
Als je iets wil sturen zou ik sturen: de film draait op zondag om 21:00, komt dat uit? Oid.

Edit: zie dat hij zelf geappt heeft. Goed. :D

Ik zou niet met iemand samen kunnen zijn die nooit iets laat horen. Gelukkig zitten mijn date en ik op dat gebied op 1 lijn. Het is net zo leuk op de app als in het echt.

capopjekop

Berichten: 30679
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 21:14

Ik krijg juist altijd op mn kop van mijn vriend. Die typt hele verhalen terwijl ik zeer kort maar krachtig typ :')

Maar mannen die zelden tot nooit wat van zich laten horen daar stopte ik geen energie in. Beetje interesse tonen mag wel, zelfs als je geen apper bent

lovelyfiefy

Berichten: 5119
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 21:17

mijn vriend appt inderdaad ook prima

dat we nog gewoon vrienden waren was dat echt puur wanneer het hem uit kwam
en toen ik hem op date mee vroeg appte hij eigenlijk al meteen elke dag.
toch wel fijn, elke dag iets van mekaar te horen.
al is het maar hoe het op je werk was :P

nu als ik de hele dag niks hoor weet ik dat het gewoon vet druk is op zijn werk :+

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 21:46

Ik vind vooral goeiemorgen en slaaplekker eigenlijk belangrijk. Al ik echt wat wil vertellen en hij kan bellen, dan doe ik dat liever, en hij ook. Voor de rest overdag wat appen prima, maat begin er nu aan te wennen dat dat niet heel de dag door met hele verhalen gaat bij ons, hij is ook niet echt een apper.

Merk trouwens wel, nu ik afgelopen 2 weken echt veel bij m ben geweest, dat ie soms echt vermoeiend kan zijn, precies wanneer ik moe ben :')
Maar vind m nog steeds wel echt leuk, voelt alsof t nooit anders is geweest

lovelyfiefy

Berichten: 5119
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 22:03

goedemorgen of welterusten zit eigenlijk standaard erin ja :P
maar dan wel gekoppeld aan vaak nog een stukje tekst.
reagerende op iets wat de ander gezegd heeft bijv.

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 23:15

Wiskey1 schreef:
Ik vind vooral goeiemorgen en slaaplekker eigenlijk belangrijk. Al ik echt wat wil vertellen en hij kan bellen, dan doe ik dat liever, en hij ook. Voor de rest overdag wat appen prima, maat begin er nu aan te wennen dat dat niet heel de dag door met hele verhalen gaat bij ons, hij is ook niet echt een apper.

Merk trouwens wel, nu ik afgelopen 2 weken echt veel bij m ben geweest, dat ie soms echt vermoeiend kan zijn, precies wanneer ik moe ben :')
Maar vind m nog steeds wel echt leuk, voelt alsof t nooit anders is geweest


Daar moet ik dus ook even aan wennen.
Hij appt elke dag 1-2x om. Goedenmorgen of goedenavond te zeggen, maar verder niet

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 09:15

Silly1972 schreef:
Toch wil het niet altijd veel zeggen.
Ik kan met die Belg ontzettend goed praten echt over vanalles, maar op de app hoor ik hem nauwelijks.
Vind ik echt wel jammer hoor, maar zal wel wennen.

Zei ik nog dat ik geen contact had....
hij is nu onderweg en zijn de hele ochtend al aan het app 8)7
snap er niks meer van...we zien wel hoe het na de vakantie loopt

Gisteravond was heel gezellig...maar word denk ik meer een vriend dan de vriend..
Zijn toch wat dingen wat mij niet helemaal aanstaat.
Maar wie weet wat de toekomst brengt

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 09:32

Ohh jammer j_nine! Hoort erbij, fijn dat het wel gezellig was. En vwb appen, sommige mannen zijn echt raar.

Mijn vriend vergeet ook wel goedemorgen of slaaplekker etc te zeggen, dat vind ik soms wel irritant. Maar hij is sowieso niet zoveel met appen etc bezig. Ik twijfel er niet aan of heeft goed zit hoor, dat merk ik in andere dingen wel, bijv bijna altijd hand vasthouden als we ergens lopen, etc

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:34

Haha zo zie je maar hoe het loopt, veel plezier!

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:51

Grappig dat zoveel mensen hier waarde hechten aan goedemorgen en goedenavond... Ik heb liever iemand die dat niet doet, maar waar ik op de app wel mee kan praten. Vind die berichtjes zo nietszeggend :')

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:54

Tanya schreef:
Grappig dat zoveel mensen hier waarde hechten aan goedemorgen en goedenavond... Ik heb liever iemand die dat niet doet, maar waar ik op de app wel mee kan praten. Vind die berichtjes zo nietszeggend :')

Het is denk ik iets dat iemand aan je denkt ofzo. Weet het ook niet precies. Om de dag te bespreken ofzo bel ik liever. Mn vriend ook gelukkig. Wil m dit weekend ook niet teveel storen, ondanks dat ik wel graag met m praat, dus dat is wel lastig haha

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37323
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 11:11

Vind wel prettig, even kort vooral slaap lekker :j weet niet waarom maar voelt goed. Gv wisselt of weinig of veel. Hangt af van drukte op werk ook.

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 12:06

Ik heb vanavond een eerste date met iemand, ben heel benieuwd. Volgen elkaar al een tijdje via Instagram en gister ook al even gefacetimed.

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 16:41

Ik kom ook even binnenvallen :)

Ik wist tot voor kort niet dat het goedemorgen en slaap lekker zeggen überhaupt een ding was dat mensen ook echt doen :') Tot ik dus een match had waar het wel mee klikte die dat dus deed. Al vond ik dat dus stiekem wel wat overdreven O:) Maar klikte op de app dus wel heel goed, maar uiteindelijk geen date want hij bleek een kattenallergie te hebben (en ik dus een kat ;) )..

Ik zit dus op Paiq, vind het wel een geinige app. Je ziet iemands foto's dus niet direct, maar die krijg je pas na een tijdje te zien. Maar hoe kun je nou subtiel laten weten dat iemand toch niet jouw type blijkt te zijn? := Ik vind het zo gemeen om te moeten zeggen, maarja gewoon door blijven praten is ook zo wat.. En ineens niks meer zeggen vind ik ook nogal gemeen :+

@Maanlicht: leuk, veel plezier! Wat gaan jullie doen?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:51

Ik zou daar niet zo moeilijk over doen. Eerlijkheid is het beste. Ik vind het helemaal niet gemeen als je zegt dat hij je type niet is. Dat is toch niks raars? :)

Phylos

Berichten: 5675
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:55

Inderdaad ik zeg het soms ook gewoon eerlijk, of geef het aan door te zeggen dat ik geen behoefte heb aan verder contact of afspreken

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 18:56

Is niet leuk om te horen natuurlijk, maar ik zou liever hebben dat iemand zegt dat ie me niet ziet zitten dan door te ghosten ofzo. Dan liever eerlijk, dus ik ga mee met wat hierboven gezegd is

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 19:15

Ja, daar ben ik het inderdaad ook mee eens. Maar vind het maar sneu om te moeten zeggen tegen iemand, vooral als het daarvoor wel gezellig was, maarja ergens natuurlijk wel ook het risico van deze app.. Maar thanks voor jullie berichtjes, ik heb inderdaad maar gewoon eerlijk gezegd, kreeg een 'haha oke het was leuk je gesproken te hebben dan' :Y) :(:)

Phylos

Berichten: 5675
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 00:00

Ik heb echt zo'n leuke date gehad! Uiteindelijk werd het bowlen omdat het café waar we zouden poolen dicht was. Maar zoveel lol gehad ook. Was echt de leukste date ooit.
Maandag komt hij als het goed is weer.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 00:05

Phylos schreef:
Ik heb echt zo'n leuke date gehad! Uiteindelijk werd het bowlen omdat het café waar we zouden poolen dicht was. Maar zoveel lol gehad ook. Was echt de leukste date ooit.
Maandag komt hij als het goed is weer.

Ohh wat leuk! Heel erg fijn voor je!

Ik heb net mn eerste ruzie gehad, hij is dronken en irritant. Dus werd ff best chagrijnig. Wel 'lief' dat ie dan belt (waar ik niks van verstond want kroeg) en appt van sorry, maar was er echt ff klaar mee. Hebben t er morgen wel weer over, heb vaak tijd nodig om ff te ontladen zeg maar. Hij zit op dit moment in het buitenland, met een vriend, dus vandaar

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 06:46

@Phylos; wat fijn dat je een leuke avond hebt gehad! Hopelijk volgen er nu meer

@Wiskey1; ai...dat is niet zo leuk :\ hopelijk kunnen jullie het vandaag uitpraten :(:)


De jongen die dus niks zei.....gister de dag mee geappt (behalve wanneer hij in het vliegtuig zat)
Blijft vreemd...
Vandaag ga ik voor een week weg, geen wifi en internet...die gaan uit.
Hij zei dat hij mij dan wel weer wilde zien....ben benieuwd

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 08:37

Heel apart j_nine, gewoon lekker aankijken.

Uitpraten komt wel goed, hij kan soms echt mega irritant zijn. Maarja, ik kan dat ook haha.

lovelyfiefy

Berichten: 5119
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 11:07

Phylos schreef:
Ik heb echt zo'n leuke date gehad! Uiteindelijk werd het bowlen omdat het café waar we zouden poolen dicht was. Maar zoveel lol gehad ook. Was echt de leukste date ooit.
Maandag komt hij als het goed is weer.


Wat super leuk zeg!
Fijn dat het zo gezellig was.
:D