Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:02

Ik zal ook maar eens een status update geven. De jongen die uit het niets best afstandelijk was geworden ("ik weet het niet zeker..") heb ik toch nog gesproken. Uiteindelijk is alles goed gekomen en zie ik hem dit weekend al weer voor de 5e keer. :=

Of het iets gaat worden op serieus gebied weet ik niet, maar voor nu is het gewoon leuk. :)

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:11

Ah kijk goed om te horen.
Was er iets aan de hand?

Phylos

Berichten: 5675
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 22:35

Zo kan het dus gaan Neveeland. Fijn!

J_nine super leuk dat hij gaat koken. Ben benieuwd

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 06:27

Leuk neverland! Ben benieuwd!

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 07:58

Leuk Neverland, ben benieuwd hoe het nu verder gaat :)



Silly1972; ik heb het hem gisteravond via de app gevraagd.
Wel gelezen, en geen antwoord.... :x :evaw:

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 08:31

ohh wat slecht, dat soort heb ik ook wel getroffen.
Mijn date zegt nog zeer zeker in mij geinteresseerd te zijn, maar dat hij mij liever in het echt treft.
Ja ik ook, maar ja we wonen nu eenmaal niet om de hoek van elkaar, dus zo af en toe eens wat meer op de app ipv alleen goedenmorgen en slaap lekker, zou ik wel leuk vinden.
Heb dat ook gezegd :o

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 10:16

Silly1972 schreef:
ohh wat slecht, dat soort heb ik ook wel getroffen.
Mijn date zegt nog zeer zeker in mij geinteresseerd te zijn, maar dat hij mij liever in het echt treft.
Ja ik ook, maar ja we wonen nu eenmaal niet om de hoek van elkaar, dus zo af en toe eens wat meer op de app ipv alleen goedenmorgen en slaap lekker, zou ik wel leuk vinden.
Heb dat ook gezegd :o

Precies dat zegt mijn vriend dus ook. Ja helemaal prima, heb ik ook, maar soms moet ik gewoon mn verhaal ff kwijt.

Ik heb m vanmorgen op schiphol afgezet, hij gaat een weekendje met n vriend weg.

Wat een ****** j_nine

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:33

Ach ja...voor hem 10 anderen....bij wijze van spreken dan :+

Denk eerder dat het komt omdat hij straks naar Lanzarote vertrekt en verder geen 'verplichtingen' wil hebben in de vorm van een vrouw in nederland.

@Wiskey1; dus een weekendje zonder, woont hij dicht bij jouw?

@Silly1972; hij zegt ook geinteresseerd te zijn...maar daar merk ik dus weinig van.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:50

Oh wat vervelend!

Jaa opzich ook wel lekker hoor, ff wat leuks met vriendinnen en paardlief doen. Hij woont 2 uur verderop, dus zijn veel bij elkaar geweest afgelopen 2 weken.

Phylos

Berichten: 5675
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 12:27

Oke ik heb even advies nodig.
Mijn date had beloofd woensdag te komen uiteindelijk 2 dagen radiostilte en woensdagochtend zei hij af. Wel gegronde reden en later belde hij km excuses aan te bieden. Gisterochtend afgesproken om 's avonds te bellen. Na 21.30 ontvangt hij mijn berichten niet meer en heeft ook niet meer gebeld..vanmorgen krijg ik reactie. Zijn bundel was op en door verhuizing heeft hij geen best Wi-Fi thuis. Op de uni had hij pas weer Wi-Fi. Klinkt op zich niet gek maar toch. Ik heb gezegd dat ik dit echt lastig vind, dat hij beloftes doet maar ze niet na komt ook al is het maar iets kleins. Ik heb me ook kwetsbaar opgesteld en gezegd dat ik het moeilijk vind om mannen te vertrouwen door ervaringen in het verleden...mooie praatjes maar geen acties.
Nu hadden we al een nieuwe afspraak staan voor maandag, maar nu stelt hij voor om morgenavond al te komen, na werktijd nog dus dat wordt 21.00 uur.. naast dat ik het laat vind twijfel ik of ik dat moet doen... wat vinden jullie?

Misschien ben ik te streng...Maar soms ben ik gewoon zo klaar met het hele gedate en gedoe

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 12:56

Ik zou morgenavond afspreken, belt ie weer af, dan zou ik er klaar mee zijn. Maar dat ben ik. 2100 vind ik overigens niet heel laat in t weekend, maar dat verschilt per persoon

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 13:29

Ik zou het doen, dan hoef je niet te wachten tot maandag om te zien of hij zijn afspraken nakomt

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 13:36

Ik zou ook morgenavond afspreken.
Net als wat hierboven word gezegd, belt hij weer af dan weet je genoeg.
Dan zou het bij mij exit zijn.
Zelf vind ik 21.00 in het weekend nog meevallen.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 13:47

Gewoon morgenavond doen! Dan ga je of een heel leuk weekend tegemoet of je weet direct waar je staat en zit je niet op maandag te wachten op 'antwoorden'. :)

Pollywollie

Berichten: 119
Geregistreerd: 16-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 13:50

Ik heb ook advies nodig. Ik heb nu 2 dates gehad met een leuke jongen die ik nog van vroeger ken. Bij de eerste keer afspreken kwam hij een halfuur te laat (iets met dat zijn vervoer stuk was maar was erg onduidelijk), het was wel gewoon gezellig. De tweede date was ook echt top. Alleen is hij totaal geen app persoon. Dat is niet heel erg hoor maar ik wil niet altijd de eerste persoon zijn die een gesprek begint etc en ik vind communiceren en contact houden wel belangrijk. Nu wilde ik wel nog een keer iets doen om te kijken of het wel serieus was maar dat heb ik natuurlijk zelf moeten voorstellen. Iig, het kwam er op neer dat we deze zondag naar de bioscoop zouden gaan maar de tijden van de film waren nog niet bekend en we zouden wel aankomende (deze) week verder kijken want dan zou het wel erop staan. Nu is het probleem dat we al 6 dagen niks meer hebben gezegd want ik ga niet voor de zoveelste keer appen want ik wil dat hij appt. Nu heb ik twee opties; ik app hem vanavond of het nog doorgaat en hoe laat of ik wacht op zijn reactie en als hij niks meer heeft gezegd laat ik het gaan en had hij blijkbaar geen interesse/te druk om überhaupt iets te zeggen.

Sorry voor het lange en onduidelijke verhaal :D

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 13:58

Pollywollie schreef:
Ik heb ook advies nodig. Ik heb nu 2 dates gehad met een leuke jongen die ik nog van vroeger ken. Bij de eerste keer afspreken kwam hij een halfuur te laat (iets met dat zijn vervoer stuk was maar was erg onduidelijk), het was wel gewoon gezellig. De tweede date was ook echt top. Alleen is hij totaal geen app persoon. Dat is niet heel erg hoor maar ik wil niet altijd de eerste persoon zijn die een gesprek begint etc en ik vind communiceren en contact houden wel belangrijk. Nu wilde ik wel nog een keer iets doen om te kijken of het wel serieus was maar dat heb ik natuurlijk zelf moeten voorstellen. Iig, het kwam er op neer dat we deze zondag naar de bioscoop zouden gaan maar de tijden van de film waren nog niet bekend en we zouden wel aankomende (deze) week verder kijken want dan zou het wel erop staan. Nu is het probleem dat we al 6 dagen niks meer hebben gezegd want ik ga niet voor de zoveelste keer appen want ik wil dat hij appt. Nu heb ik twee opties; ik app hem vanavond of het nog doorgaat en hoe laat of ik wacht op zijn reactie en als hij niks meer heeft gezegd laat ik het gaan en had hij blijkbaar geen interesse/te druk om überhaupt iets te zeggen.

Sorry voor het lange en onduidelijke verhaal :D


Goh, herkenbaar verhaal. Had ik ook met iemand, was heel laks en makkelijk. Ik was er gauw klaar mee.

Pollywollie

Berichten: 119
Geregistreerd: 16-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 14:08

Maanlicht schreef:
Pollywollie schreef:
Ik heb ook advies nodig. Ik heb nu 2 dates gehad met een leuke jongen die ik nog van vroeger ken. Bij de eerste keer afspreken kwam hij een halfuur te laat (iets met dat zijn vervoer stuk was maar was erg onduidelijk), het was wel gewoon gezellig. De tweede date was ook echt top. Alleen is hij totaal geen app persoon. Dat is niet heel erg hoor maar ik wil niet altijd de eerste persoon zijn die een gesprek begint etc en ik vind communiceren en contact houden wel belangrijk. Nu wilde ik wel nog een keer iets doen om te kijken of het wel serieus was maar dat heb ik natuurlijk zelf moeten voorstellen. Iig, het kwam er op neer dat we deze zondag naar de bioscoop zouden gaan maar de tijden van de film waren nog niet bekend en we zouden wel aankomende (deze) week verder kijken want dan zou het wel erop staan. Nu is het probleem dat we al 6 dagen niks meer hebben gezegd want ik ga niet voor de zoveelste keer appen want ik wil dat hij appt. Nu heb ik twee opties; ik app hem vanavond of het nog doorgaat en hoe laat of ik wacht op zijn reactie en als hij niks meer heeft gezegd laat ik het gaan en had hij blijkbaar geen interesse/te druk om überhaupt iets te zeggen.

Sorry voor het lange en onduidelijke verhaal :D


Goh, herkenbaar verhaal. Had ik ook met iemand, was heel laks en makkelijk. Ik was er gauw klaar mee.


Ja ik weet niet of zijn intentie is om makkelijk te doen. Ik ken hem al 12 jaar maar ik had hem 6 jaar niet gezien of gesproken en hij was wel nerveus om me weer te zien de 1e keer. Misschien is hij wel te verlegen om iets te zeggen.

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 14:55

gewoon op de man af vragen of hij echt wel geinteresseerd is en zo ja, je eigen afvragen of je dit wel wilt
Ik zou er zelf nl bloed onzeker van wordnen.

Rachelle_99
Berichten: 106
Geregistreerd: 25-09-17
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 15:13

Hey, mag ik hier ook even binnen komen vallen?

Ik ben nu al een tijdje (2 maanden) aan het daten met een jongen waarmee ik eerst puur bevriend was. We zijn beiden studenten en hij heeft nogal een ‘verleden’ met meiden, terwijl ik eigenlijk nog vrij weinig gedate heb. Ik vind hem wel oprecht erg leuk en hij geeft ook aan mij leuk te vinden (hij was degene die voorstelde om te gaan daten), maar ik twijfel heel erg of ik ermee door moet gaan. Na de 1e date had hij met een ander gezoend, terwijl de 2e date toen wel al vast stond. Ik heb op dat moment tegen hem gezegd dat het me niet uitmaakte, want we hadden toch nog maar één date gehad, maar het is me later toch dwars gaan zitten. Ik kan hem denk ik gewoon niet genoeg vertrouwen om ooit iets serieus op te bouwen, maar ondertussen ben ik wel een beetje voor hem gevallen... ik heb constant het idee dat als hij iets beters voorbij ziet komen, hij mij zo weer dropt als het ware.

Hebben jullie advies voor deze situatie?

Sorry voor het lange verhaal ook :D

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 15:21

Ook hier, eerlijk tegen hem zeggen, dat werkt toch vaak het beste hoor

Phylos

Berichten: 5675
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 16:49

Bedankt allemaal voor het advies. We gaan morgenavond poolen en een drankje doen. Heb ik inderdaad meteen duidelijkheid en 21.00 kan op zich nog ja. Heel laat kan het toch niet worden want hij moet nog met de trein terug.

Phylos

Berichten: 5675
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 16:52

Polliewollie ik herken je verhaal. Mijn ervaringen tot nu toe zijn echter dat mannen niet zo apperig zijn en niet snel initiatief nemen. Als je het zelf nog leuk genoeg vind zou ik inderdaad vragen wat het plan is voor zondag en eventueel in real life bespreken dat je wat meer initiatief en contact verwacht.

Phylos

Berichten: 5675
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 16:54

Rachelle inderdaad eerlijk zeggen en anders je gevoel volgen. Dat zegt vaak al genoeg en beseffen dat je meer waard bent dan iemand iemand die van de ene naar de andere hopst

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 17:13

Mijn vriend is ook niet echt vban het appen. Helemaal prima opzich, maar ik heb af en toe wel ff contact nodig. Vind dat ook lastig hoor. Zou indd gewoon vragen of ie nog wil, en zo niet, laten gaan, dan verdiend hij jou niet.

Ik zou dat niet kunnen polliewollie. Maar indd zoals hierboven: tegen hem zeggen. Als hij er laconiek over doet denk ik dat je genoeg weet

Pollywollie

Berichten: 119
Geregistreerd: 16-01-18

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 18:35

Hij heeft zojuist zelf geappt. Ik ga het zondag wel aankaarten want inderdaad word ik er zelf ook onzeker van