Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:12

CCCCC schreef:
Ik heb mijn ex-vriend ook leren kennen via Tinder, 2,5 jaar een enorm leuke relatie gehad, dus het kán wel! Afgelopen date was ook via Tinder, maar had er toen al niet echt meer plezier in. Dus app na het krijgen van een nieuwe telefoon ook niet meer geïnstalleerd!

Ik ga nu kijken of ik in het dagelijks leven wellicht een leuk iemand kan tegenkomen!


Ik hoor ook heel veel succes verhalen hoor.
Maar ik heb meerdere apps gebruikt ondertussen .. maar ik tref niet wat ik wel zoek..
Dus ik heb nu ook gezegd, ik loop er wel 1 in real life tegen het lijf.
En zolang dat niet het geval is. Tjah dan dus niet

Amado7

Berichten: 10729
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:15

Welkom lovelyfiefy!



Ik heb mijn date gesproken. Hij heeft duidelijkheid. Ik weet eigenlijk helemaal zeker dat hij voor die ander gaat. Ik vind dit echt zo ontzettend stom.

Ik hoor het vanavond van hem.

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:18

Ik heb nog maar een keer gedate en straks tweede keer via tinder. En real life gaat hier niet zo snel van komen denk ik.

Wat een cliffhanger, ben benieuwd Jolandee, hoop voor je dat hij voor jou kiest.

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:20

amado7 schreef:
Welkom lovelyfiefy!



Ik heb mijn date gesproken. Hij heeft duidelijkheid. Ik weet eigenlijk helemaal zeker dat hij voor die ander gaat. Ik vind dit echt zo ontzettend stom.

Ik hoor het vanavond van hem.


Hoi?
Ik zit hier alleen wel al een tijd in _O-


He dat is jammer!

CarinaR

Berichten: 11950
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:45

amado7 schreef:
Welkom lovelyfiefy!



Ik heb mijn date gesproken. Hij heeft duidelijkheid. Ik weet eigenlijk helemaal zeker dat hij voor die ander gaat. Ik vind dit echt zo ontzettend stom.

Ik hoor het vanavond van hem.


Pff zo een zou ik zelf al aan de kant zetten.
Graag of niet.

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:46

Ik heb mezelf een tijd geleden voorgesteld. En nu ook tinder aan het ontdekken :')

Hoor inderdaad ook succes verhalen over tinder en minder goede verhalen. Maar doe het puur voor de leuk. Heb mn eerste te serieuze al gehad (binnen 10 minuten over exen beginnen..) en het eersten "Heb een gaatje over wil je neuken?" Is ook al voorbij gekomen :P

Kwam zelfs nog een (leuke) collega tegen op tinder.. wist niet dat die vrijgezel was hahaha.

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:48

CarinaR schreef:
amado7 schreef:
Welkom lovelyfiefy!



Ik heb mijn date gesproken. Hij heeft duidelijkheid. Ik weet eigenlijk helemaal zeker dat hij voor die ander gaat. Ik vind dit echt zo ontzettend stom.

Ik hoor het vanavond van hem.


Pff zo een zou ik zelf al aan de kant zetten.
Graag of niet.


Herkenbaar, weet niet hoe jolandee er in staat

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 22:12

amado7 schreef:
Welkom lovelyfiefy!



Ik heb mijn date gesproken. Hij heeft duidelijkheid. Ik weet eigenlijk helemaal zeker dat hij voor die ander gaat. Ik vind dit echt zo ontzettend stom.

Ik hoor het vanavond van hem.



Sterkte hiermee! Ik neig om mee te gaan met de mening van de anderen voor mij, maar ik weet ook dat dat in elke situatie anders is en iedereen er anders mee om gaat.

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 22:13

Janinevv schreef:
Ik heb nog maar een keer gedate en straks tweede keer via tinder. En real life gaat hier niet zo snel van komen denk ik.

Wat een cliffhanger, ben benieuwd Jolandee, hoop voor je dat hij voor jou kiest.


Oeeeh met de Amerikaanse (jonge)man toch? Spannend!

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 22:16

Bij mij is het nu drie dagen geleden dat ex-date het afkapte via de telefoon en ik ben nog steeds een beetje boos over de manier waarop hij dat heeft gedaan. Moet het maar laten gaan, maar merk dat ik er meer moeite mee heb dan ik had verwacht!

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 22:18

CCCCC schreef:
Bij mij is het nu drie dagen geleden dat ex-date het afkapte via de telefoon en ik ben nog steeds een beetje boos over de manier waarop hij dat heeft gedaan. Moet het maar laten gaan, maar merk dat ik er meer moeite mee heb dan ik had verwacht!


houd je menselijk toch?
verwerken kan een tijdje duren.
ik merk dat ik soms nog bezig ben met de s*kkels van vorig jaar. -O-

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 22:20

CCCCC schreef:
Janinevv schreef:
Ik heb nog maar een keer gedate en straks tweede keer via tinder. En real life gaat hier niet zo snel van komen denk ik.

Wat een cliffhanger, ben benieuwd Jolandee, hoop voor je dat hij voor jou kiest.


Oeeeh met de Amerikaanse (jonge)man toch? Spannend!


Haha nee die niet dat werd heel akward..

Eentje die ik nu bijna twee weken spreek :)

Amado7

Berichten: 10729
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 23:48

Sorry bedoelde die ander :+ Dacht al de verkeerde naam te hebben gezegd. :+

Ja ik snap jullie volkomen. Ik zeg dat normaal ook tegen iedereen. En nu zit ik er zelf in en hij is veel te leuk om te laten lopen. En t ligt wat ingewikkelder omdat hij mij aan het begin ook de ruimte heeft gegeven om het een en ander uit te zoeken want toen was het precies andersom.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 00:08

Heeft ie het al verteld, [naam]? Of ie voor jou gaat of toch de ander?

Sorry, even snel zo tussendoor. Ben druk bezig met m'n tentamens.
Laatst bijgewerkt door Dani op 15-03-20 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek weggehaald.

Amado7

Berichten: 10729
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 00:24

Hij heeft nog niet gezegd of hij voor mij gaat maar met die ander is hij in ieder geval gestopt *\o/*

Nu even horen hoe en wat. Zo ingewikkeld dit allemaal. Ik wil hem gewoon hebben _O-

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 05:54

amado7 schreef:
Hij heeft nog niet gezegd of hij voor mij gaat maar met die ander is hij in ieder geval gestopt *\o/*

Nu even horen hoe en wat. Zo ingewikkeld dit allemaal. Ik wil hem gewoon hebben _O-


Haha Nouja als hij met die ander gestopt is :+
Dat is al voor jou positief toch? :P

Nouja hem dan nu de tijd geven die hij jou toen gaf?

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 09:20

lovelyfiefy schreef:
houd je menselijk toch?
verwerken kan een tijdje duren.
ik merk dat ik soms nog bezig ben met de s*kkels van vorig jaar. -O-


Heb je ook gelijk in! Ik twijfel enorm of ik zijn nummer nog houd of verwijder, als ik hem verwijder is het wel echt “definitief”, maar wat moet ik eigenlijk nog met zijn nummer :’). Lastig allemaal dit!

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 09:21

amado7 schreef:
Hij heeft nog niet gezegd of hij voor mij gaat maar met die ander is hij in ieder geval gestopt *\o/*

Nu even horen hoe en wat. Zo ingewikkeld dit allemaal. Ik wil hem gewoon hebben _O-


Dit is goed nieuws! Ik snap heel goed dat het in elke situatie anders is. Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Als mijn ex-date vanavond op de stoep zou staan, zou ik hem ook binnen laten, tegen alle (eigen) adviezen in!

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 09:22

Janinevv schreef:
Haha nee die niet dat werd heel akward..

Eentje die ik nu bijna twee weken spreek :)


Oeeeh leuk! Wanneer is het?

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 09:26

Doen wat goed voelt. Ik zou wel verwijderen juist omdat je het dan kan gaan afsluiten

Amado7

Berichten: 10729
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 10:27

Gisteravond nadat hij dat verteld had best serieus gesprek gehad. Ik heb nog niet rechtstreeks durven vragen wat hij nou verder wil. Komt wel. Ja echt zo gek dat je in je eigen situatie er soms ineens anders over denkt.
Er is in ieder geval wat meer hoop nu.


Lastig CCCC. Ik zou het nummer denk ik verwijderen. Anders ga je hem ook constant checken denk ik, op Whatsapp. Of niet?

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 10:36

CCCCC schreef:
lovelyfiefy schreef:
houd je menselijk toch?
verwerken kan een tijdje duren.
ik merk dat ik soms nog bezig ben met de s*kkels van vorig jaar. -O-


Heb je ook gelijk in! Ik twijfel enorm of ik zijn nummer nog houd of verwijder, als ik hem verwijder is het wel echt “definitief”, maar wat moet ik eigenlijk nog met zijn nummer :’). Lastig allemaal dit!


Dit ken ik inderdaad.
Ik heb uiteindelijk wel de appjes enzo verwijderd maar het nummer pas 1/2 maanden later :+

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 14:33

Ahh, dat is wel beter nieuws dan [naam]!

CCCCC schreef:
Bij mij is het nu drie dagen geleden dat ex-date het afkapte via de telefoon en ik ben nog steeds een beetje boos over de manier waarop hij dat heeft gedaan. Moet het maar laten gaan, maar merk dat ik er meer moeite mee heb dan ik had verwacht!


Dat is ook logisch natuurlijk. Drie dagen is nog niet zo lang geleden; en de manier waarop is ook ruk. :(:)

Janinevv schreef:
Eentje die ik nu bijna twee weken spreek :)


Leuk! Heel veel plezier alvast!


Sjofel schreef:
Ik heb mezelf een tijd geleden voorgesteld. En nu ook tinder aan het ontdekken :')

Hoor inderdaad ook succes verhalen over tinder en minder goede verhalen. Maar doe het puur voor de leuk. Heb mn eerste te serieuze al gehad (binnen 10 minuten over exen beginnen..) en het eersten "Heb een gaatje over wil je neuken?" Is ook al voorbij gekomen :P

Kwam zelfs nog een (leuke) collega tegen op tinder.. wist niet dat die vrijgezel was hahaha.


Wow, binnen 10 minuten over exen beginnen is wel snel :') Tinder vond ik altijd wel leuk, beetje swipen :D
Laatst bijgewerkt door Dani op 15-03-20 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek weggehaald.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 18:36

Ik kan trouwens voorlopig mijn 10 katten weer in de kast stoppen, want zoals het nu lijkt ga ik toch geen kattenvrouwtje worden :D

Mijn date heeft me officieel gevraagd of ie mij zijn vriendin mag noemen <3 :D
Het is allemaal wel sneller gegaan dan de bedoeling was. Maar het voelt voor ons allebei heel erg goed.

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-19 18:43

Wat leuk MarJon! Is inderdaad vlot gegaan, maar als het goed voelt, des te leuker! Wel jammer voor de katten :') .

Fijn dat hij met die ander gestopt is [naam], stoer dat je hem die ruimte kon geven. Denk niet dat ik dat zou hebben gedaan maar hij heeft jou ook die mogelijkheid gegeven, dus alleen maar eerlijk ja.

Mijn date is ook niet helemaal meer alleen mijn date geloof ik. Maar ik ben echt een onwijze relatiefoob dus heb nog een beetje iets van oojeeee! :=
Laatst bijgewerkt door Dani op 15-03-20 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek weggehaald.