Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 11:25

Inderdaad!

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 11:40

Eens!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 12:11

Silly1972 schreef:
Diep teleurgesteld, Beljge heeft nu al voor de 3e keer afgezegd, hij blijft aangeven dat hij mij echt heel graag wil zien, maar ja daar heb ik niks aan.
Ik wil iemand toch wel enigsins regelmatig zien, niet aar 1x in de maand ofzo.

Nu heel even een dating time out, even concentreren op mijzelf.


Wat balen!! 1 keer is nog wel geloofwaardig, maar drie keer? :n
Acties zeggen meer dan woorden.

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 12:36

Silly1972 schreef:
OMG dat is met recht een vuurdoop.
Wel leuke mensen?


Haha ja was wel een beetje veel.
Voelde me in het begin ook heel erg bekeken.
Uiteindelijk was het super gezellig en ook aardig wat mensen gevonden waar het al goed mee klikte,
Maar uiteraard ook niet iedereen gesproken .

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 15:28

Silly1972 schreef:
Diep teleurgesteld, Beljge heeft nu al voor de 3e keer afgezegd, hij blijft aangeven dat hij mij echt heel graag wil zien, maar ja daar heb ik niks aan.
Ik wil iemand toch wel enigsins regelmatig zien, niet aar 1x in de maand ofzo.


Dat is een beste domper zeg....

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 15:36

Silly1972 schreef:
Diep teleurgesteld, Beljge heeft nu al voor de 3e keer afgezegd, hij blijft aangeven dat hij mij echt heel graag wil zien, maar ja daar heb ik niks aan.
Ik wil iemand toch wel enigsins regelmatig zien, niet aar 1x in de maand ofzo.

Nu heel even een dating time out, even concentreren op mijzelf.

Als iemand je echt wil, willen ze je ook zien en afspreken... kwestie van prioriteiten.

Ik zou er klaar mee zijn :o

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 15:54

Ben ik ook, zelfs voor een scharrel is dit mij veel te weinig

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 23:45

Pff ik zit ook weer in een dip.
Gisteren nog even gebeld met mijn date. Vrij kort want hij was moe, maar dat is prima. Hij gaf aan me morgen weer te spreken. Helemaal goed. Ik had ook nog gevraagd of er zaterdag iets was of ik iets verkeerd had gedaan bijvoorbeeld, omdat het contaft afneemt. Maar nee er was niks en hij vond het leuk. Nou oke prima.
Hij weet dat ik van vandaag tot donderdag een paar daagjes in Maastricht zit.. je zou denken genoeg om te vragen of plezier mee te wensen. Tenslotte had hij beloofd om me vandaag te spreken. Nou jullie raden het al. He-le-maal niks... Ik ben zo teleurgesteld merk ik. Maar ik probeer mijn gedachten om te keren en gewoon alleen maar te genieten van deze dagen weg, maar het valt me gewoon weer zo tegen. Ik weet echt niet hoe vaak ik dit nog ga trekken.

Sorry ik moet het even van me af schrijven

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-19 07:25

Wat rot Phylos. Wellicht is hij echt moe/druk/wat dan ook, maar die onzekerheid als het contact ineens afneemt is zo vreselijk stom! :(:)
Ik hoop dat hij weer omdraait, het klonk zo top!

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 07:43

Klopt prulletje het was echt super. Daarom doet het dit keer extra pijn omdat ik er meer in had gezien

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 07:52

Ik denk dat je misschien je verwachtingen moet bijstellen? Misschien is hij niet van het appen. Misschien heeft hij het super druk gehad. Misschien zit ie even niet zo lekker in zijn vel. Ik noem maar wat op!

Heb jij hem nog iets gestuurd gisteren? Ik zou het nog een week aanzien. Als er niks veranderd en jij voelt je er niet goed bij, next!

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:55

Klopt mijn verwachtingen zijn wellicht te hoog. Maar ik wil iemand die echt voor mij wil gaan en dat gevoel krijg ik (nog) niet en dat stelt me teleur. Aangezien ik geen relatie ervaring heb, weet ik ook niet goed wat normaal gedrag is zeg maar van een partner in hoeverre die geïnteresseerd is of moet zijn en contact onderhoudt. Gisteren heb ik bewust niks gestuurd omdat hij maandag zij 'ik spreek je morgen' dus ik was wel benieuwd of hij een keer een gesprek begon aangezien ik dat meestal doe en hij weinig aan mij terug vraagt.

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:08

Phylos schreef:
Klopt mijn verwachtingen zijn wellicht te hoog. Maar ik wil iemand die echt voor mij wil gaan en dat gevoel krijg ik (nog) niet en dat stelt me teleur. Aangezien ik geen relatie ervaring heb, weet ik ook niet goed wat normaal gedrag is zeg maar van een partner in hoeverre die geïnteresseerd is of moet zijn en contact onderhoudt. Gisteren heb ik bewust niks gestuurd omdat hij maandag zij 'ik spreek je morgen' dus ik was wel benieuwd of hij een keer een gesprek begon aangezien ik dat meestal doe en hij weinig aan mij terug vraagt.


ik vind wederzijds interesse wel belangrijk.
dat betekend dus ook dat hij eens een gesprek zou moeten starten
en dat jij het dus niet altijd moet doen.

de gene die dat bij mij niet deden zijn ook eigenlijk nooit op veel uitgelopen.
de gene die wel zelf ook wat zeiden zijn toch de mensen waar je uiteindelijk
een stuk verder mee komt.
maar dat is mijn ervaring :P

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:21

Ik kan je helemaal begrijpen phylos.
Wij vrouwen zijn er wat gevoeliger in als er geen contact of wat dan ook opgenomen wordt, voelt echt niet prettig.

Ik denk dat hij zijn interesse kwijt is, maar je kan een berichtje sturen met dat je nu een paar dagen in Maastricht zit en hem een fijne dag wenst.
En dan rest van het contact aan hem overlaten.
Ga er maar van uit dat dit niets meer wordt, zowel is het alleen maar extra leuk.

Dat is zeker zo lovelyfiefy zo ervaar ik het ook

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:27

Ben je helemaal besodemieterd, stuur geen bericht. Hij laat het afweten, dan weet jij toch genoeg? Soms is iemand gewoon niet 'into you'. Jammer, stom, niks aan te doen.

Als iemand bij je wil zijn, dan is hij bij je. Laat hij het afweten, smeek dan niet, blijf geen berichtjes sturen. Behoud je waardigheid.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:31

Jij bent daar misschien makkelijk in MB maar een ander niet.
En ook bij mannen kan er wel eens wat zijn.
Wij vinden het niet fijn al een man gelijk denkt Next! Als je eens een keertje geen tijd hebt gehad om te antwoorden of iets dergelijks en dan zouden we het andersom wel doen?
Vind ik wat kort door de bocht.

En nee ik ben niet besodemieterd, dank je wel!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:35

Ik ben daar makkelijk in, omdat ik mijn eigen beste vriendin ben. Ik doe wat goed is voor mezelf, achter een vent aanlopen die er blijkbaar geen zin in heeft, me laten kwetsen door zo'n halve lül, dat laat ik niet gebeuren.

Dit gaat niet om een keertje geen tijd om te antwoorden. Dit gaat om de rode vlaggen negeren en steeds maar het initiatief nemen. Je bent net een schoothondje dat maar blijft proberen ook al duwt de ander je weg.

Als jij jezelf niet respecteert waarom verwacht je dat wel van een ander?

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:37

En bedankt he!
Ik ken mijzelf prima en heb meer dan genoeg respect voor mijzelf
Ik sta alleen anders in het leven dan jij en daar is niks mis mee.
Wie ben jij om mij belachelijk te maken?
Je kent mij niet eens.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:39

Stap even uit je verdediging en lees jezelf terug. Ik kom niet om je te beledigen, ik probeer je te helpen.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:40

Marco heeft wel gelijk vind ik. Je hebt al aangegeven dat je graag wil dat er contact is. Hij ging je gisteren spreken en je hebt hem niet gehoord. Dat is ook niet te veel verwachten, alsof iemand 24u op 24 bezig is en zelfs geen tijd heeft om te laten weten dat er iets is tussengekomen. Het hoeft zelfs niks te maken te hebben met jou of hoe leuk hij je vond, sommige mensen zijn zo en veranderen meestal ook niet daarin. Je kan er blijven achter aan lopen maar waarschijnlijk helpt dat niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:41

MarcoBorsato schreef:
Ben je helemaal besodemieterd, stuur geen bericht. Hij laat het afweten, dan weet jij toch genoeg? Soms is iemand gewoon niet 'into you'. Jammer, stom, niks aan te doen.

Als iemand bij je wil zijn, dan is hij bij je. Laat hij het afweten, smeek dan niet, blijf geen berichtjes sturen. Behoud je waardigheid.

:j Dit. Ik lees hier zoveel waarbij ik me afvraag of men echt niet doorheeft dat hij je gewoon niet wil of puur aan het lijntje houdt voor het geval hij er wel zin in heeft.
Maar goed, daar moet iedereen zijn eigen keuzes in maken en men mag zo naief zijn als je zelf wil. We hebben allemaal wel eens gedacht dat het "anders" was.
Maar het ligt niet aan jou, het ligt aan mij = nog steeds, ik vind je gewoon niet leuk.
Ik wil me nog niet binden = niet aan jou in ieder geval, maar voor de hobby ben je leuk hoor.
Afzeggen kan een keer gebeuren, maar na meerder keren ben je gewoon geen prioriteit voor iemand.
Simpele afspraken niet nakomen? Hij vindt het gewoon niet boeiend genoeg.

En ik richt mij niet tot 1 persoon, maar heel algemeen.
Of ik het beter kan en weet? Nee joh. Maar ik heb al die fouten zelf al eens gemaakt. :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-08-19 09:44, in het totaal 3 keer bewerkt

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:42

Ho wacht even.
Nu halen jullie de berichten van phylos en mij door elkaar.
Even zelf goed teruglezen graag.
En MB de hulp van jou heb ik niet nodig hoor, zeker niet op de manier hoe jij communiceert naar mensen toe.

Kijk Tica dat slaat inderdaad op mij dat meerdere keren afzeggen.
En inderdaad heb je gelijk in, ik heb het daarom ook gelijk afgekapt.
Vond hij niet leuk en erg jammer maar dat is zijn probleem

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:44

Silly1972 schreef:
Ho wacht even.
Nu halen jullie de berichten van phylos en mij door elkaar.
Even zelf goed teruglezen graag.
En MB de hulp van jou heb ik niet nodig hoor, zeker niet op de manier hoe jij communiceert naar mensen toe.


Nee hoor, jullie doen hetzelfde. Jij bij die Belg en Phylos bij die ander.

https://www.instagram.com/p/B0bDHgYHpLi ... uge6fqv732

Werkt deze link?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:47

Silly1972 schreef:
Kijk Tica dat slaat inderdaad op mij dat meerdere keren afzeggen.
En inderdaad heb je gelijk in, ik heb het daarom ook gelijk afgekapt.
Vond hij niet leuk en erg jammer maar dat is zijn probleem

Maar dear, wat hij daar niet leuk aan vindt, is niet om jou persoonlijk, maar om het feit dat hij niet langer bepaalt, hij niet aan de touwtjes trekt.
Iemand trekt zich los, ja maar dat is niet hoe hij speelt, dat is niet leuk!
En ja, als buitenstaander is dat makkelijker en nuchterder te zeggen.
En niemand wil je daarmee omlaag halen, iemand die je daarvoor waarschuwt wil je alleen de ellende van het maken van dezelfde fouten besparen.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 09:48

Mmm ik had niks meer gestuurd en dan kijken of je nog wat van hem hoorde. Zo niet, dan weet je direct waar je staat. Next! Moet zeggen dat ik deze situatie ook wel vaker heb meegemaakt. "Ik vond het kei gezellig! We houden contact he!" en daarna nooit meer iets van horen ook al stuurde ik een berichtje...