Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 15:57

Janinevv schreef:
Ah jawel!
Ik herken het wel.. ze vonden mij altijd geweldig en ik had echt zo iets van .. nah


Of als ik ze eens wel leuk vind dan vinden ze mij mwah -O-

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 15:58

Yvankaxx schreef:
Janinevv schreef:
Ah jawel!
Ik herken het wel.. ze vonden mij altijd geweldig en ik had echt zo iets van .. nah


Of als ik ze eens wel leuk vind dan vinden ze mij mwah -O-


Oh ja true ;(

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 16:31

Ik vind 19 en 25 niet veel verschil hoor, dat kan prima.

Hier een beetje aan het daten, kan alleen niet goed inschatten hoe serieus het is. Maar we hebben het wel heel gezellig :D

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 16:40

Inney schreef:
Ik vind 19 en 25 niet veel verschil hoor, dat kan prima.

Hier een beetje aan het daten, kan alleen niet goed inschatten hoe serieus het is. Maar we hebben het wel heel gezellig :D


Leuk!
Klinkt goed.

Haha oliebol.. 26 is dus duidelijk te oud :+

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:13

Zelf had ik op Tinder tot 35. Ben zelf 31 en dan vanaf 29.

Op Paiq kun je dat niet selecteren en toen was daar ineens een 25 jarige die me aansprak.. wilde het eerst niey accepteren vanwege zijn leeftijd. Niet zulke goede ervaringen en vaak merk je toch dat je in een andere levensfase zit.

Maar goed toch een kans gegeven en nu zijn we al ruim 2 maanden aan het daten

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:14

Super leuk!' :D

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:22

Inney schreef:
Ik vind 19 en 25 niet veel verschil hoor, dat kan prima.

Hier een beetje aan het daten, kan alleen niet goed inschatten hoe serieus het is. Maar we hebben het wel heel gezellig :D


Ik vind het ook niet veel verschil. Maar ik vind de fase waarin je in zit wel belangrijk. Ik ben 22 en werk full-time, ik zou echt niet met een student willen daten die alleen maar aan feesten denkt. :+ En daar zitten er best veel tussen in mijn leeftijdscategorie!

Even een andere vraag. Zouden jullie een bericht op Tinder sturen ook al zijn jullie langer dan een week geleden een match geworden?

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:23

Neverland schreef:
Inney schreef:
Ik vind 19 en 25 niet veel verschil hoor, dat kan prima.

Hier een beetje aan het daten, kan alleen niet goed inschatten hoe serieus het is. Maar we hebben het wel heel gezellig :D


Ik vind het ook niet veel verschil. Maar ik vind de fase waarin je in zit wel belangrijk. Ik ben 22 en werk full-time, ik zou echt niet met een student willen daten die alleen maar aan feesten denkt. :+ En daar zitten er best veel tussen in mijn leeftijdscategorie!

Even een andere vraag. Zouden jullie een bericht op Tinder sturen ook al zijn jullie langer dan een week geleden een match geworden?


Wie niet waagt wie niet wint, wat houd je tegen?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:25

Omdat ik hem ken van zien. :+ Had gehoopt dat hij wat zou sturen maar helaas...

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:26

Oh op die manier haa, jaa die heb ik ook wel maar die stuur ik eigenlijk ook niks..

CalipsoLover

Berichten: 5563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:37

Hier is het ook stilletjes. Definitief een punt achter de situatie met mijn ex gezet en dat doet nog wel een beetje pijn. Ik zou wel graag terug eens een date hebben. Had tinder gedownload maar na 20sec terug verwijderd. Krijg er de kriebels van :')
Er is wel een heel leuke jongen bij mij op school, we zijn de laatste maanden bevriend geworden. Helaas heeft hij er juist ook een lange relatie opzitten en het is wel vrij duidelijk dat hij er nog wel mee in zit. Ik zoek hem dan ook vaker op dan hij mij, maar zijn ex vriendin had wel een vermoede dat hij me leuk begon te vinden. Ben ik zelf nog niet achter gekomen maar denk niet dat hij daar nu echt me bezig is. Maar even niet dus.

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:53

Dat is jammer calipsolover! Maar wie weet over een tijdje :)

Joanne1997

Berichten: 444
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 17:16

Ik kom hier even binnenvallen maar omg :') :') ik had al een aantal keer met een jongen afgesproken via Tinder en klikt goed enzoo. Gister was ik bij hem en bleef slapen. 's Ochtends belde zijn baas op of hij niet wat eerder kon komen werken. Dus hij zei nog tegen mij 'trek de deur straks maar achter je dicht'. Ik gewoon chill ontbeten enzo. Wil ik naar huis gaan, is die deur van buiten op slot gedraaid -O-
Overal gezocht naar een sleutel en hem meerdere keren opgebeld maar geen reactie want aan het werk.
Gelukkig kreeg ik de achterdeur wel open en ben ik over de schutting geklommen _O- echt zo blij dat ik weg kon want hij reageerde pas rond 11:00 :')
Nu maar hopen dat de buren me niet gezien hebben *D

Alja

Berichten: 25597
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:27

Whaha dat is achteraf wel een grappig verhaal.
Op dat moment natuurlijk helemaal niet.

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 19:45

Joanne1997 schreef:
Ik kom hier even binnenvallen maar omg :') :') ik had al een aantal keer met een jongen afgesproken via Tinder en klikt goed enzoo. Gister was ik bij hem en bleef slapen. 's Ochtends belde zijn baas op of hij niet wat eerder kon komen werken. Dus hij zei nog tegen mij 'trek de deur straks maar achter je dicht'. Ik gewoon chill ontbeten enzo. Wil ik naar huis gaan, is die deur van buiten op slot gedraaid -O-
Overal gezocht naar een sleutel en hem meerdere keren opgebeld maar geen reactie want aan het werk.
Gelukkig kreeg ik de achterdeur wel open en ben ik over de schutting geklommen _O- echt zo blij dat ik weg kon want hij reageerde pas rond 11:00 :')
Nu maar hopen dat de buren me niet gezien hebben *D


haha omg dat is echt heel slim
hij heeft natuurlijk nooit nagedacht over het feit dat jij er niet meer uit kon
het is natuurlijk automatisme dat je de deur achter je dicht draait :+

Fijn dat je er toch nog uit bent gekomen!

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 15:12

Wat is het stil hier, hoe is het met iedereen?

Ik heb laatst een date gehad met iemand waarmee ik al sinds januari praat, was wel gezellig, maar nog niet t idee dat er meer is. En heb eindelijk via facebook mn collega durven aanspreken, wat opzich best leuke gesprekken zijn. Gaan zoals t nu lijkt binnenkort wat drinken

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:45

Halloo! Inderdaad stil hier!

Wiskey ga je wel nog een keer met hem afspreken?

De reden waarom ik toen gestopt was met Tinder, heeft zich weer gemeld voor een nieuwe poging tot daten :+ Beetje raar verhaal, en vast niet heel verstandig, maar donderdag gaan we nog eens afspreken.
Ook zie ik einde van de maand utrechtjongen misschien weer, maar dat is dan meer gezellig, hij heeft aangegeven dat er voor hem echt niks in zit.
En dan nog 2 matches waar misschien nog een date uitvloeit. Waarom komen ze altijd tegelijk :+

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:54

Ik heb nu ook al twee dates met iemand gehad. Ik vind hem nu stiekem best leuk. := Alleen heb ik het gevoel dat hij niet zo enthousiast is over mij. Hij wilt wel nog een keer iets doen en hij zei dat hij de tweede date ook heel leuk vond. Maar hij maakt verder geen moves en zo. :+ Misschien moet ik maar de eerste stap zetten op de volgende date!

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 18:19

Neverland schreef:
Ik heb nu ook al twee dates met iemand gehad. Ik vind hem nu stiekem best leuk. := Alleen heb ik het gevoel dat hij niet zo enthousiast is over mij. Hij wilt wel nog een keer iets doen en hij zei dat hij de tweede date ook heel leuk vond. Maar hij maakt verder geen moves en zo. :+ Misschien moet ik maar de eerste stap zetten op de volgende date!


Als jij hem wel ziet zitten zou ik dat gewoon doen :j

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 18:20

Hier nog steeds aan het daten met diegene waar ik alweer bijna 4 maanden mee date. :)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 18:33

Leuk olympia!

Neverland, ik zou gewoon nog een vragen wanneer ie wat wil doen.

Leuk yvanka! Laat maar weten hoe t uitpakt!

Ik ga waarschijnlijk wel met m afspreken, maar of ik t miet zien als date weet ik niet, dat zie ik dan wel. Vrijdagavond had n vriendin m op mijn telefoon een berichtje gestuurd, omdat ik dat echt niet durfde, en uiteindelijk gevraagd of we een n drankje konden doen. En hij zei dat dat altijd gezellig is. Dus of t wat wordt, geeeeen idee, maar dat zien we dan wel weer. Zie m nu niet meer op t werk, hij heeft nu een functie ergens anders

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:54

wat leuk om te horen dat het bij iedereen zo gezellig is :)

ik ben gestopt
denk ook niet dat ik voorlopig weer zal daten

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 21:11

lovelyfiefy schreef:
wat leuk om te horen dat het bij iedereen zo gezellig is :)

ik ben gestopt
denk ook niet dat ik voorlopig weer zal daten

Dat klinkt niet heel positief, iets wat je wilt delen?

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 21:12

Wiskey1 schreef:
lovelyfiefy schreef:
wat leuk om te horen dat het bij iedereen zo gezellig is :)

ik ben gestopt
denk ook niet dat ik voorlopig weer zal daten

Dat klinkt niet heel positief, iets wat je wilt delen?


haha nope.. momenteel zelf nog aan het verwerken
dus niks wat ik wil delen :+

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 21:16

Haha dat snap ik, wel jammer!