Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 16:13

Janinevv schreef:
Hahah nee we hebben geen date, alleen reünie. En dan zien we wel of het klikt en misschien een vervolg date? Idontknow en weet ook echt niet hoe hij er in staat. Hebben elkaar al twee jaar niet gezien.


O ja dat zei je inderdaad !
Spannend !!
Wordt sowieso wel gezellig in ieder geval

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 16:14

lovelyfiefy schreef:
Janinevv schreef:
Hahah nee we hebben geen date, alleen reünie. En dan zien we wel of het klikt en misschien een vervolg date? Idontknow en weet ook echt niet hoe hij er in staat. Hebben elkaar al twee jaar niet gezien.


O ja dat zei je inderdaad !
Spannend !!
Wordt sowieso wel gezellig in ieder geval


Klopt :D
We gaan het mee maken of er vonken gaan overslaan.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 16:20

Ik heb het een beetje opgegeven met mannen. :') Gisteravond toch weer een poging gedaan tot daten met iemand die ontzettend leuk overkwam! Helaas was hij in het echt ontzettend stijf. Toen ik thuis was appte hij me direct met dingen dat ik maar bij hem had moeten blijven slapen en dat hij het erg gezellig vond etc. De dag erna kreeg ik te horen dat hij niet verder wou afspreken. Ik snap er toch werkelijk niks van. :')

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 16:33

Neverland schreef:
Ik heb het een beetje opgegeven met mannen. :') Gisteravond toch weer een poging gedaan tot daten met iemand die ontzettend leuk overkwam! Helaas was hij in het echt ontzettend stijf. Toen ik thuis was appte hij me direct met dingen dat ik maar bij hem had moeten blijven slapen en dat hij het erg gezellig vond etc. De dag erna kreeg ik te horen dat hij niet verder wou afspreken. Ik snap er toch werkelijk niks van. :')


Meteen de eerste date blijven slapen ?
Dan is hij naar mijn idee al niet op zoek naar wat serieus :+
En dan is de interesse misschien over omdat hij door heeft dat jij wel serieuzer zoekt ?
Of niet makkelijk genoeg bent?

+ jongens zijn gewoon raar & niet duidelijk .. (is mijn ervaring ondertussen)
Zeggen ze iets over ons, maar ik heb daar toch echt iets anders in ervaren

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 16:40

Nee hij is echt zo'n knuffel type zeg maar. Hij wou de hele avond dan knuffelen. :+ Hij zegt sowieso niet op zoek re zijn naar iemand voor een avondje. Mijn collega's zeggen dat hij gewoon een nachtmerrie heeft gehad over me & dat hij daarom de volgende dag in eens niet meer wou. _O-

Ach ja! Op naar de volgende teleurstelling! :D :')

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 17:20

Neverland schreef:
Nee hij is echt zo'n knuffel type zeg maar. Hij wou de hele avond dan knuffelen. :+ Hij zegt sowieso niet op zoek re zijn naar iemand voor een avondje. Mijn collega's zeggen dat hij gewoon een nachtmerrie heeft gehad over me & dat hij daarom de volgende dag in eens niet meer wou. _O-

Ach ja! Op naar de volgende teleurstelling! :D :')


Ja het zal inderdaad een nachtmerrie zijn geweeest.
Waar die paarden al niet goed voor zijn :+

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-18 13:44

Balen, Neverland! Maar lijkt me toch al niet zo´n topper, als hij van die vreemde tegenstrijdige signalen geeft.

Hier weer een heel gezellige date gehad! Voor het eerst in mijn leven volgens mij dat ik met een verlegen jongen date. Ik vind het... apart :') . Via de app is het super leuk, hij is gruwelijk grappig en ook in real life hebben we genoeg om over te kletsen, maar zijn lichaamstaal en manier van praten zijn een en al verlegenheid. Voor mijn gevoel heb ik het volledige handboek 'Hoe toon je een man dat je interesse hebt' afgewerkt en uiteindelijk vond hij toen ik echt, echt, echt bijna weg was de moed om me te zoenen. Maar dat kon 'ie dan wel weer zo goed dat ik daarna met knikkende knietjes mijn huis binnen gestrompeld ben O:) .

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 14:48

prulletje schreef:
Hier weer een heel gezellige date gehad! Voor het eerst in mijn leven volgens mij dat ik met een verlegen jongen date. Ik vind het... apart :') . Via de app is het super leuk, hij is gruwelijk grappig en ook in real life hebben we genoeg om over te kletsen, maar zijn lichaamstaal en manier van praten zijn een en al verlegenheid. Voor mijn gevoel heb ik het volledige handboek 'Hoe toon je een man dat je interesse hebt' afgewerkt en uiteindelijk vond hij toen ik echt, echt, echt bijna weg was de moed om me te zoenen. Maar dat kon 'ie dan wel weer zo goed dat ik daarna met knikkende knietjes mijn huis binnen gestrompeld ben O:) .


Dat klinkt erg goed!! :D

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 16:19

Inderdaad balen Neverland...
Maar Prulletje, jouw verhaal is dan wel weer leuk! Ik ben benieuwd of het wat is, want zo te horen komt er wel een tweede date?

Ik heb morgen een tweede date met die jongen van twee weken terug die niks serieus zocht. Als het goed is heb ik hem wel zo ver dat hij voor me gaat koken, helemaal prima haha. Ik ben benieuwd, niet te veel verwachtingen, maar wel gezellig

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-18 16:35

Altijd leuk om te kijken of iemand een beetje kan koken, StormMilagro! :9 Maar hij is dus niet op zoek naar iets serieus en jij eigenlijk wel, of zie ik dat verkeerd?

Het was al de tweede date, de derde is inmiddels ook gepland :) .

CalipsoLover

Berichten: 5560
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 16:39

Omg prulletje, wat schattig en leuk en een beetje sexy :D

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 16:45

Mijn vriend was ook wat verlegen de eerste date, tweede date ook nog wel, pas aan het einde dat er wat gebeurde :j

En inmiddels zit ik in zijn huis tv te kijken en zijn kasten leeg te eten terwijl hij nog thuis moet komen :Y)

CalipsoLover

Berichten: 5560
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 17:00

Yvankaxx schreef:
En inmiddels zit ik in zijn huis tv te kijken en zijn kasten leeg te eten terwijl hij nog thuis moet komen :Y)

Zo hoort het :j

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:11

Wat lief prulletje! En balen neverland.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:17

Klinkt goed prulletje! :D

StormMilagro, zoekt hij dan nog steeds niks serieus? En wat wil jij dan?

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:58

prulletje schreef:
Altijd leuk om te kijken of iemand een beetje kan koken, StormMilagro! :9 Maar hij is dus niet op zoek naar iets serieus en jij eigenlijk wel, of zie ik dat verkeerd?

Het was al de tweede date, de derde is inmiddels ook gepland :) .


Haha en het was zeker lekker gelukkig. Nou ik ben niet letterlijk ‘op zoek’, maar wel toe aan iets serieus. Maar ook vooral toe aan gezelligheid. Ik wil vooral niks forceren, maar dit is voor het eerst sinds tijden dat ik denk ‘dit is mijn type en hij is nog interessant en leuk ook’. Om het makkelijk te maken :evaw:

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:18

Gister heb ik het echt verpest.
Zo stom !!

Maar voor de rest erg leuke reünie gehad.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:52

Janinevv schreef:
Gister heb ik het echt verpest.
Zo stom !!

Maar voor de rest erg leuke reünie gehad.


Oh jee, wat is er gebeurt?

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:55

StormMilagro schreef:
Janinevv schreef:
Gister heb ik het echt verpest.
Zo stom !!

Maar voor de rest erg leuke reünie gehad.


Oh jee, wat is er gebeurt?


Ik toonde totaal geen interesse omdat iedereen er zich mee bemoeide en pushte en ik klapte helemaal dicht. Heb hem dat net ook in een berichtje gezegd...

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 15:00

Misschien begrijpt hij het wel en wil hij een keer met jou alleen afspreken. Ik hoop dat hij goed op je berichtje reageert!

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 15:02

StormMilagro schreef:
Misschien begrijpt hij het wel en wil hij een keer met jou alleen afspreken. Ik hoop dat hij goed op je berichtje reageert!


Jaa maar hij zei gister tegen een vriendin dat het niks werd,ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen.

En misschien vind hij me gewoon niet leuk dan houd het op.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 17:08

Ik ben ook benieuwd wat hij zal zeggen, ik duim voor je!

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 17:41

*\o/*

Hij begreep mij erg goed, vond het zelf ook ongemakkelijk. En hij was erg benieuwd naar mij, en mijn paardje :o

CalipsoLover

Berichten: 5560
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 17:50

Janinevv schreef:
*\o/*

Hij begreep mij erg goed, vond het zelf ook ongemakkelijk. En hij was erg benieuwd naar mij, en mijn paardje :o

Yes! Eens afspreken dus?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 18:37

Oh wat leuk! Dus er komt een date? <<)