Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:07

Yes!

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:13

Leuke update midden in de nacht ;). Van niet zoenen zou ik ook wel wat onzeker worden. Deed hij verder wel toespelingen? Bij zo'n eerste ontmoeting is toch de seksuele aantrekkingskracht het belangrijkste. Voor al het andere moet je elkaar eerst beter leren kennen.

Hopelijk krijg je vandaag een leuk berichtje van hem waarin hij vist naar een tweede date :D

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:15

Aaah leuke update zo! Klinkt alsof het iig erg gezellig was en leuk elkaar een beetje leren kennen.
Van dat pakket snap ik wel, stukje professionaliteit.
Drie zoenen vind ik ook gewoon netjes.. oke heb mijn vriend toen wel gezoend, maar dat was waarschijnlijk niet gebeurd als we nuchter waren :') maar voor een eerste date lijkt me dit een goed begin.
Zou verder inderdaad nu even afwachten, al is dat best moeilijk denk ik :+
Ik hoop dat hij je snel een berichtje stuurt, dat hij de hele tijd met een big smile zat lijkt me wel een goed teken :D

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:17

Oh wat leuk TS :D Dat klinkt al goed!!
En ja het niet zoenen.. zou er niet zo wakker van liggen.. := Wat niet is kan nog komen!

En nu maar hopen op een berichtje van hem! *\o/*

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:23

Wat gek dat zoveel mensen zoenen op een eerste date. Dat vind ik net niet netjes. Ik wil graag altijd even in normale omstandigheden denken wat ik er nu echt van vond. Want met kriebels denk je niet echt normaal :’) althans teminste als je voor iets echt serieus gaat.
Bij mijn vriend ben ik de dag erna terug gegaan en toen hebben we wel gezoend :+ maar we spraken elkaar al een paar weken via facebook, dus dat is dan ook anders vind ik.

SamCas
Berichten: 440
Geregistreerd: 07-07-14

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:33

Niet gelijk onzeker worden van die 3 zoenen. Ik kreeg bij mijn eerste date één op mijn wang.. maar inmiddels zijn wij al 7 jaar samen :)) dus het hoeft niet negatief te zijn, maar snap wel wat je bedoeld hoor..

Super tof dit en hoop dat hij snel weer wat van zich laat horen.

Jolien87

Berichten: 17468
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:40

Ik denk dat het al genoeg zegt dat hij na zijn werk nog naar je toe wil komen. <3

Bingelding

Berichten: 2935
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:44

Jolien87 schreef:
Ik denk dat het al genoeg zegt dat hij na zijn werk nog naar je toe wil komen. <3


Daar ga ik volledig in mee. Als hij je niet leuk had gevonden en tot laat had moeten werken zou hij echt niet naar je toe zijn gekomen lijkt mij. In ieder geval zou ik dat dan zelf als goede smoes zien aks ik iemand toch niet helemaal zie zitten :+

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:45

Jeeeej de upDATE was er al! :D

Super leuk TS, ik hoop dat er een vervolg komt. Klinkt in iedere geval als een gezellige avond :o

muzzy17

Berichten: 619
Geregistreerd: 15-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:53

Wat een leuk topic! Heb het stilletjes gevolgd. Wat het zoenen betreft snap ik je onzekerheid maar het hoeft geen afwijzing te zijn.

Ik ben een poos geleden op date geweest met een man en hij deed zo zijn best en had het idee dat hij idd wilde zoenend. Ik kwam uit een lange en lastige relatie en wist eigenlijk niet zo goed wat ik nu zelf wilde (wilde ik eigenlijk wel een relatie) en hebben dus ook niet gezoend. Tussen de ene date en de volgende heeft ook even gezeten. Inmiddels heb ik een relatie met hem :D

Het klinkt als een leuke avond en ok hoop dat hij je binnenkort gaat appen

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-17 08:55

Iriscope schreef:
Leuk pakket van Agradi inderdaad! Ben heel benieuwd wat je nu van hem hoort.
Gekke vraag hoor, maar hij is toch niet stiekem van de mannen liefde en probeert je gewoon netjes af te poeieren he? :+

Nee dat lijkt me sterk :) heeft 4 jaar relatie gehad met een meisje..

Af en toe keken we elkaar aan en viel er een kleine stilte en dan bleven we elkaar aankijken totdat we in de lach schoten.. zo schattig :) ik voelde me net weer 16 ofzo haha!

Hij zat naast me op de bank en op een gegeven moment dacht ik in m'n hoofd: zo, dat heb ik wel weer mooi voor elkaar! Zo'n spontane, aardige, knappe kerel!

kiki1976 schreef:
Wat leuk van Agradi

Zo te horen was het evengoed een leuke date. Ach 3 zoenen op je wang is niet raar hoor.
Las van de week een topic hier op bokt dat het bij sommige wel meer date's koste voordat er gezoend werd.

Dat is ook zo! Heb er nu een nachtje over geslapen en vind het eigenlijk ook niet zo erg en vreemd meer :)
Het enige handige is wel met zoenen is dat je meteen weet of er écht aantrekkingskracht is ;)

Dee_Es schreef:
Leuke update midden in de nacht ;). Van niet zoenen zou ik ook wel wat onzeker worden. Deed hij verder wel toespelingen? Bij zo'n eerste ontmoeting is toch de seksuele aantrekkingskracht het belangrijkste. Voor al het andere moet je elkaar eerst beter leren kennen.

Hopelijk krijg je vandaag een leuk berichtje van hem waarin hij vist naar een tweede date :D

De toespelingen waren erg subtiel en ook minder dan ik gewend ben :+
Maar het feit dat ie laat na z'n werk (op een andere locatie dan het afhaalpunt) eerst nog naar z'n huis is gegaan om te douchen, vervolgens naar de winkel (het afhaalpunt) (is trouwens z'n eigen zaak ben ik achter gekomen :) ) is gereden om m'n pakketje op te halen en daarna naar mij is gekomen, zegt toch wel wat denk ik! Zo veel moeite om me ff te zien (terwijl we natuurlijk ook een andere dag hadden af kunnen spreken). Heel tof!
Laatst bijgewerkt door Em_ op 15-12-17 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt

8nnemiek

Berichten: 43415
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:55

Leuke update! En ik ga met de rest mee, niet zoenen op een eerste date hoeft niks te betekenen, ik vind het ook juist netjes om niet te zoenen.
Als je nu helemaal niks meer laat horen dan zou het voor mij overkomen alsof je geen interesse meer hebt. Als je het echt een leuke kerel vindt dan zou ik nog een berichtje sturen dat je het gezellig vond en hem een leuke werkdag wensen ofzo, dan kun je de volgende date toch door hem laten plannen.

Anoniem

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:01

Wat een leuke updates :D

Ashleytjuhh

Berichten: 6666
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:03

leuke eerste date toch :))

ik wouw dat ik ze soms had die je niet gelijk bespringen :')

idylle
Berichten: 5807
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:07

Misschien juist wel een goed teken dat hij het rustig aan heeft gedaan! Meestal als je te hard van stapel loopt wordt het niks. Hij laat iig zien dat hij respect voor je heeft en je niet als lust object ziet

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:13

8nnemiek schreef:
Leuke update! En ik ga met de rest mee, niet zoenen op een eerste date hoeft niks te betekenen, ik vind het ook juist netjes om niet te zoenen.
Als je nu helemaal niks meer laat horen dan zou het voor mij overkomen alsof je geen interesse meer hebt. Als je het echt een leuke kerel vindt dan zou ik nog een berichtje sturen dat je het gezellig vond en hem een leuke werkdag wensen ofzo, dan kun je de volgende date toch door hem laten plannen.


Helemaal mee eens. Ik vind het juist positief dat er nog niet gezoend is, al snap ik dat het je onzeker maakt.
Als hij de ware blijkt te zijn is er nog tijd genoeg ;)

DeniesRos
Berichten: 2334
Geregistreerd: 26-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:16

Leuk topic!
Dat is snel dat jullie al een date gehad hebben... Gelukkig is alles goed verlopen en hebben jullie een leuke avond gehad.

Wat betreft dat hij je niet gezoend heeft, dit vind ik echt totaal geen afknapper waarom zou je meteen moeten zoenen op een eerste afspraak?
Mocht je nu niks meer van hem vernemen dan weet je toch ook wel hoe het zin neem ik aan....
Vind het juist respectvol dat iemand niet gelijk misbruikt maakt van de situatie. :)

Veel plezier nog in deze leuke periode :D

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:18

Dat zegt zeker wel iets idd. Hij had ook bezweet en wel in z'n werkkleren bij je op de bank kunnen ploffen ;). Hij klinkt echt heel leuk, heb inmiddels een heel uiterlijk bij 'm verzonnen maar daar klopt vast niks van :')

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:32

Ooo Nice! Nou ik vind niet zoenen ook niet vreemd hoor. Hij kent je amper. Dates via Tinder zijn anders dan weet je van elkaar dat je op zoek bent. Je kunt hem altijd apje sturen dat je het erg gezellig vond en voor herhaling vatbaar :)

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:37

Klinkt toch als een hele nette, beleefde jongen.
Zou juist heel blij mee zijn.

Heb vertrouwen! En doe zelf ook wat goed voelt.
Hard to get is wellicht niet iets wat deze jongen past, als ik jouw verhaal lees.

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:39

Ja leuk man dat hij je die moeite nu al waard vindt! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat :)

Had het eigenlijk wel heel erg brutaal / opdringerig gevonden als hij er met zo 's avonds laat even kennismaken meteen bovenop was gekropen zeg maar, hihi :D

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:46

Lijkt me inderdaad een goed teken dat hij al die moeite heeft gedaan.
En ook ik vind het niet gek dat er niet gezoend is, dat is toch geen must op een eerste date, toch?
Mijn huidige vriend en ik hebben pas op de 3e date gezoend, als ik me niet vergis.

Jolliegirl

Berichten: 32979
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:51

Aaah super!!

Hij doet echt wel moeite.

Leuk!
Wellicht nog een berichtje doen dat je het enorm gezellig vond?

Of laat je de bal volledig bij hem?
Mannen zijn niet echt van de eerste dtap nemen he haha

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:53

Jolliegirl schreef:
Aaah super!!

Hij doet echt wel moeite.

Leuk!
Wellicht nog een berichtje doen dat je het enorm gezellig vond?

Of laat je de bal volledig bij hem?
Mannen zijn niet echt van de eerste dtap nemen he haha


Ja dat kan je best doen! Gewoon casual sturen dat je een leuke avond hebt gehad. En of hij er hetzelfde over dacht.

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-17 09:58

pmarena schreef:
Ja leuk man dat hij je die moeite nu al waard vindt! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat :)

Had het eigenlijk wel heel erg brutaal / opdringerig gevonden als hij er met zo 's avonds laat even kennismaken meteen bovenop was gekropen zeg maar, hihi :D


Klopt ook wel :') maar toch.. hij kwam 's avonds laat, ik dacht dat dat een hint was :+
In het openbaar kan ik me voorstellen dat je niet direct zoent! Maar bij iemand thuis is toch anders (vind ik).

Ik heb misschien te veel "verkeerde" ervaringen en is / wordt dit juist een goede! Als ie me echt leuk vindt, dan is het dus gewoon een hele aardige en nette jongen, ook niet verkeerd hoor! Ik hoop alleen dat ie genoeg "ballen" voor me heeft (stoer genoeg is) :+

Verder bedankt voor jullie support ;)
Ik heb hem net berichtje gestuurd dat ik het een gezellige avond vond.
Ik hou jullie op de hoogte!