Omdat ik op Bokt vaak topics voorbij zie komen over bokkers die een leuke jongen (of meid) ergens toevallig ontmoet hebben en vervolgens niet weten wat ze "moeten" doen (en veel "fans" zijn van dit soort topics), dacht ik bij mezelf dat ik ook wel zo'n topic wil openen!

Dus, hierbij mijn verhaal:
Via Agradi had ik een deken besteld. Omdat ik weinig thuis ben, heb ik het bij een DPD afhaalpunt in de buurt (paar straten verderop) laten bezorgen. Toen ik dit vrijdag ging ophalen wist ik eerst niet zo goed waar ik moest zijn. Het was op een industrieterrein bij een speelgoedwinkel maar dit was niet zo duidelijk aangeven. Uiteindelijk vond ik toch de "winkel", wat volgens mij meer een voorraad opslagplaats was van een webshop. Maargoed, toen ik de deur open deed, zag ik hem meteen! Een aantrekkelijke jongeman van ongeveer mijn leeftijd (26), gok ik. Mooi donker haar, stralende ogen en een spontane lach, precies waar ik (en volgens mij elke vrouw wel..) gek op ben!
Ik zei dat ik m'n pakketje kwam ophalen. Hij zocht het voor me op en voordat hij het aan me gaf excuseerde hij zich voor de rommel in de winkel. Het was een behoorlijke chaos. We maakten een praatje over de drukte die hij waarschijnlijk zou hebben vanwege alle feestdagen. Toen hij me het pakketje gaf moest ik nog een handtekening zetten. Vanwege de zenuwen (ik voelde me best aangetrokken tot hem) vergat ik hoe mijn handtekening was, dus heb ik maar wat verzonnen
We wensten elkaar nog een fijne dag en dat was het... maar wat me vooral bij was gebleven, was dat hij continue met een hele vriendelijke glimlach naar mij zat te kijken. En dat is de hele dag in m'n hoofd blijven zitten! Toen ik weg liep kon ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik niet wat meer met hem gepraat had.. maar om direct iemands nummer te vragen vond ik ook weer too much!! Dus moest ik wat anders bedenken en vandaag is dat gelukt!
Eigenlijk was het heel simpel... ik heb gewoon wéér een pakketje bij Agradi besteld en deze laat ik weer bezorgen bij hem. Maandag of dinsdag komt ie binnen! Nu heb ik zelf wel wat ideetjes hoe ik het de volgende keer met hem wil aanpakken maar ben natuurlijk erg benieuwd wat jullie zouden doen in mijn schoenen!
Dus brand maar los

Succes ts!
Ik ga zeker volgen!