Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MyWishMax schreef:En wat vind jij niet te hoog in de wegenbelasting?
palousa_boy schreef:Het meeste dat je zoekt is in elk wat nieuwer model van elk merk wel te vinden, wat zoek je ongeveer? (Sportief, boodschappenwagentje, luxe of basic...
iirrssjjee schreef:Opel astra? Die heb ik nu. Navigatie en boordcomputer erin. Is ook redelijk betaalbaar in wegenbelasting.
little_birdy schreef:Opel corsa /astra opc
Peugeot 208 gti 207rc
Renault clio 3 of 4 evt de R.S of GT variant
Ineke2 schreef:Suzuki Alto / Swift, fijne auto’s en niet duur in wegenbelasting
MirandaDvG schreef:super veel auto's die aan je eisen voldoen
kijk bijv. eens naar de Hyundai i10, deze heb ik en bevalt super goed
of de kia picanto, toyota aygo etc.
maar practisch is het niet zeker niet met kinderen of als je vaker meer mensen meeneemt Gentlegiant schreef:Ik ben zelf helemaal vag dus Volkswagen Audi Seat enz
Renault en fiat en alle dochtermerken begin ik niet meer aan mijn ex is automonteur heb zelf 5j mee gewerkt en t bedrijf mee opgebouwd en weet wat voor ellende sommige auto merken mee brengen
Zelf heb ik nu een Seat Ibiza hele fijne auto en van alle gemakken voorzien ik heb wel 3 deurs omdat ik dat mooier vindmaar practisch is het niet zeker niet met kinderen of als je vaker meer mensen meeneemt
Mn vriend had toen ik hem leerde kennen een Opel Corsa veel ellende mee gehad daarna een Renault dat was nog meer ellende vrij nieuwe auto niet veel op de teller en dat hoeft hij nooit meer
Toch is hij terug bij Opel en heeft nu een Astra vrij nieuwe auto weinig gelopen diesel verder wel van alle gemakken voorzien maar af en toe valt hij random uit maar hij heeft er teveel geld in gepompt dus wilt m niet verkopen
Met Mn Seat heb ik nog geen problemen gehad (heb m bijna n jaar) natuurlijk wel de normale onderhoud rijd veel kilometers
Voorheen golf 6 gehad ook totaal geen problemen mee gehad
Ik weet niet wat je aanschaf budget is?
Zelf ben ik helemaal weg van Audi en dan wel n a/s/rs6 station deze wil ik in de toekomst weer als Mn Seat verkocht word maar voor nu doet deze het prima
Heel veel succes met je auto keuze
Brittjuh97 schreef:Gentlegiant schreef:Ik ben zelf helemaal vag dus Volkswagen Audi Seat enz
Renault en fiat en alle dochtermerken begin ik niet meer aan mijn ex is automonteur heb zelf 5j mee gewerkt en t bedrijf mee opgebouwd en weet wat voor ellende sommige auto merken mee brengen
Zelf heb ik nu een Seat Ibiza hele fijne auto en van alle gemakken voorzien ik heb wel 3 deurs omdat ik dat mooier vindmaar practisch is het niet zeker niet met kinderen of als je vaker meer mensen meeneemt
Mn vriend had toen ik hem leerde kennen een Opel Corsa veel ellende mee gehad daarna een Renault dat was nog meer ellende vrij nieuwe auto niet veel op de teller en dat hoeft hij nooit meer
Toch is hij terug bij Opel en heeft nu een Astra vrij nieuwe auto weinig gelopen diesel verder wel van alle gemakken voorzien maar af en toe valt hij random uit maar hij heeft er teveel geld in gepompt dus wilt m niet verkopen
Met Mn Seat heb ik nog geen problemen gehad (heb m bijna n jaar) natuurlijk wel de normale onderhoud rijd veel kilometers
Voorheen golf 6 gehad ook totaal geen problemen mee gehad
Ik weet niet wat je aanschaf budget is?
Zelf ben ik helemaal weg van Audi en dan wel n a/s/rs6 station deze wil ik in de toekomst weer als Mn Seat verkocht word maar voor nu doet deze het prima
Heel veel succes met je auto keuze
de seat ibiza 3 dears vind ik heel mooi,! maar een 3 deur's komt er eigelijk echt niet meer in. tenzij ik echt niks kan vinden natuurlijk.
Mijn budget is max 8.000 dit omdat ik ook student ben.
Ook ik ben ik helemaal weg van de audi a1 maar helaas ver boven mijn budget
frankiej schreef:kijk eens op autotrack of gaspedaal.nl. Daar je gewenste filters instellen en dan komt er vanzelf wat uit rollen