Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maximuss schreef:Wachten tot het "gat" groot genoeg is dat achterliggers niet in de remmen moeten en gewoon sneller optrekken...

xyzutu2 schreef:Ik sta vaak in een rijtje voor die kruising en zie het ook bij de auto's die voor me linksaf slaan gebeuren. Dan denk ik als toeschouwer : jongens het is druk, groter gaan die gaten echt niet worden en als degene die achter de invoeger rijdt gewoon even een paar secondes de voet van het gaspedaal haalt dan stroomt alles ook door. Maar mensen rijden dan gewoon met 80/90 door tot ze op de bumper van de nieuwe voorganger zitten en zijn dan geirriteerd. Natuurlijk moet je het verkeer op de voorrangsweg zo min mogelijk hinderen en het ideaal is volgens mij dat jij als invoeger op die 80 zit voordat anderen het snelheidsverschil opmerken, maar die 80 is een maximumsnelheid, geen minimumsnelheid.
Ik heb het sowieso maar opgegeven. Iets te temperamentvol volk hier.
Sanned schreef:Alleen als het heel druk is is het lastiger om niemand te hinderen, maar ik merk dat de meeste automobilisten daar wel begrip voor hebben.
Linksaf vind ik wel lastig trouwens.
) nynke55 schreef:Gas geven is voor sommige mensen/auto's wel eens een probleem. Moet zeggen dat mijn vorige auto ook een stuk feller was dan deze.