Wat is er aan de hand. Ik heb een excel document met daarin het tabblad 'graaddagen':

In cel B5 staat een plaatsnaam (op dit moment rotterdam). Deze plaatsnaam bepaalt welke gegevens uit de tabel eronder, in de groene tabel aan de rechterkant geplaatst worden. De cel is in principe handmatig te wijzigen in een andere locatie.
Waar het echter om gaat zit in een ander tabblad:

In cel C3 staat ook Rotterdam, maar dit is een uitklapmenu. In deze cel kies ik dus één van de locatie uit het tabblad graaddagen, waardoor de tabel daar veranderd. En omdat bepaalde cellen in het tabblad 'warmtehuishouding' naar de tabel in tabblad 'graaddagen' verwijzen, veranderen die dus mee waardoor berekeningen veranderen.
Dat is dus wat ik moet hebben. Het tabblad 'graaddagen' kan ik hergebruiken. Het zou handig kunnen zijn te weten hoe ze dat opgezet hebben, maar dat is dus niet per sé noodzakelijk. Maar het tabblad 'warmtehuishouding' moet ik aanpassen en op een andere plek er naar verwijzen. Omdat wat ik hier geplaatst heb slechts een afbeelding is en dat van het tabblad 'warmtehuishouding' ook alles is wat ik heb (ik heb dus niet de daadwerkelijke excel sheet van dat tabblad, wel van 'graaddagen'), kan ik niet zien hoe ze dat gedaan hebben.
Dus, wie weet hoe ik dat dropdownmenu in het tabblad 'warmtehuishouding' ga krijgen?
). Alleen hij zit niet aan B5 in tabblad 'graaddagen' gekoppeld, dus er veranderd ook niks als ik een andere locatie kies....
en zelfs de tabelletjes passen zich netjes mee aan