Samsung S7 of S7 Edge?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Samsung S7 of S7 Edge?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-17 17:47

In Januari loopt eindelijk mijn 2-jaar durende abonnement bij Simpel af. Wat was dat een slechte provider. Om maar even zacht uit te drukken :')
Nu mag ik een nieuwe telefoon uitkiezen en ik zat zelf te denken aan de Samsung Galaxy S7. Óf de S7 Edge. En nu wil ik graag meningen en verhalen horen over deze telefoons en welke jullie zouden aanraden.
Ik kies bewust niet voor iPhone, ik vind het besturingssysteem van Apple echt heerlijk makkelijk en fijn en heb hiervoor 2 iPhone's gehad. Maar ik ben er toch inmiddels van overtuigd dat Samsung wat langer mee gaat en minder gauw allerlei nare kuurtjes krijgt. :o

Mijn twijfel tussen de S7 en de Edge heb ik vooral omdat ik me afvraag of de Edge nou zoveel beter is behalve het mooie schermpje. En daarnaast ben ik bang dat als het scherm van de Edge een keer kapot gaat het gelijk veel duurder is dan een 'normaal' telefoon scherm.

Bij Tele2 heb je de S7 voor 35 euro per maand (maandelijks opzegbaar en bundel van 10GB) en de S7 Edge voor 40 euro per maand (ook maandelijks opzegbaar en bundel van 10GB)

Vertel, deel je ervaring :P

Kimmie

Re: Samsung S7 of S7 Edge?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 18:06

Ik heb de s8 plus, mega fijne telefoon. Wil niks anders meer!

Niet het antwoord op je vraag maar eventueel wel iets om te overwegen

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:33

Ik vind de edge heeeerlijk! is even wennen omdat je scherm aan de zijkant doorloopt, blijf het soms een beetje "hangen". Kan bijna niet kapot, maar nadeel is wel dat wanneer die kapot is, dat het heel duur is om te maken.

In ieder geval, vind ik zelf de edge heel prettig werken, maar heb geen ervaring met de gewone.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:37

Ik heb inmiddels al ruim 1.5 jaar de S7 en ben er nog steeds heel blij mee! Ik heb de zilveren versie en hij is zo mooi haha. Werkt ook super snel, toont eigenlijk nooit kuren. Heel af en toe dat hij even blijft hangen maar dat is alles. Ik heb nog nooit echt problemen ermee gehad en de grond heeft hij ook al vaak zat van dichtbij bekeken := Zwemmen kan die ook goed! :+

Ik ben overigens echt heel erg te spreken over de camera van de S7. Haarscherp! Ik heb er zelfs volledige YouTube video's mee gemaakt (maar inmiddels overgestapt op echte filmecamera).

Ik betaal trouwens slechts 27.50pm bij KPN, dan heb ik 2GB internet per maand. Door KPN compleet kunnen mijn ouders ook MBs naar mij overmaken, dus 2GB is ruim genoeg voor mij.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 22:20

Ik heb de S7 als werktelefoon. Wát een drama. Hij is traag, staat een hoop zooi op die ik er niet af krijg en ik vind hem niet fijn in gebruik. Ik zweer bij mijn Iphone, ik wil nooit meer anders.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 17:39

Ik heb vanwege het opzich kleine prijsverschil de S8 genomen en ben er enorm blij mee, wat een fijn ding :D