wat is zijn bedoeling?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saartje_J
Berichten: 131
Geregistreerd: 31-12-17

wat is zijn bedoeling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 20:46

Hoi,

Ben even benieuwd naar jullie mening.

Tijdje terug iemand leren kennen (via een bedrijf). Ik heb toen een mail gestuurd met dat ik goed geholpen ben, tevreden klant dus. :) Dat mijn dag weer helemaal goed was. Die mail werd gestuurd naar de betreffende werknemer. Na enkele dagen kreeg ik persoonlijk een mail terug, leuk! Daar heb ik nog een keer op gereageerd en daarbij gelaten. Weer enige tijd later kreeg ik weer een mail of ik niet nog een keer af wilde spreken? Ja, prima. Nummers uitgewisseld en inmiddels een gesprek via whatsapp. Ik kreeg dus het idee dat hij het misschien wel ziet zitten. Als puntje bij paaltje komt krabbelt hij toch terug. Hij gaf dit al aan en ik denk ook wel dat het waar is.. dat hij nog onzeker is daarin en twijfelend. In mijn ogen liggen de eerste stappen echt bij de man.

Houdt deze man mij aan het lijntje ? Of is hij gewoon echt zo onzeker dat het er gewoon niet van gaat komen? Ik wil namelijk niet mijn tijd aan een man verdoen die toch nooit gaat afspreken.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 20:49

Waarom moet een man perse de 1e stap zetten.
Jij kan deze ook zetten als jij m ook ziet zitten :)

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: wat is zijn bedoeling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 20:51

Mee eens inderdaad, met quera! Wat is nou leuker dan initiatief nemen :D Helemaal als hij er nog onzeker over is en misschien wel wil, maar niet durft :j

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: wat is zijn bedoeling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 20:54

Vraag het hem, wij kunnen heerlijk speculeren natuurlijk maar uiteindelijk is hij de enige die weet wat zijn intenties zijn ;)

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 20:55

Als het aan mijn vriend had gelegen hadden we nog alleen maar zitten te appen denk ik.... Inmiddels 5,5 jaar samen, 3 daarvan samenwonend. 1,5 jaar geleden huisje gekocht samen en volgend jaar gaan we trouwen (ook dankzij mijn initiatief)!!

Lekker zelf het initiatief nemen!

Goof

Berichten: 28799
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 20:57

Weet je? Mannen zijn zulke makkelijke wezens. Ze kunnen namelijk gewoon goed communiceren.
In plaats van op bokt een invulling vragen van zijn mogelijke bedoelingen kun je het ook gewoon vragen! Het klinkt zo simpel en dat is het ook!
Neem die 1e stap en zoek zelf dat contact, veel plezier.

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 20:58

Zelf het initiatief nemen, als jij tenminste wel durft :D .

Saartje_J
Berichten: 131
Geregistreerd: 31-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 21:05

iirrssjjee schreef:
Als het aan mijn vriend had gelegen hadden we nog alleen maar zitten te appen denk ik.... Inmiddels 5,5 jaar samen, 3 daarvan samenwonend. 1,5 jaar geleden huisje gekocht samen en volgend jaar gaan we trouwen (ook dankzij mijn initiatief)!!

Lekker zelf het initiatief nemen!



Ja! Ik snap jullie volkomen. En jouw verhaal is natuurlijk super.
maar nu ben ik podcastst aan het luisteren die dus over mannen gaan enz en daarin wordt duidelijk gezegd dat de man een jager is en de stap bij hem ligt.

Nu heb ik wel voorzichtig aangeboden op een speelse manier om toch eens te gaan afspreken. Maar als het er dan daadwerkelijk van zou komen krabbelt hij direct terug. Het is nog een te grote stap voor hem.

Ik snap het niet meer... hij begint zelf met mailen om toch nog eens af te spreken. Maar uiteindelijk 'durft' ie toch niet... tja wat wil je dan?

Of zal ik gewoon nog maar even geduldig afwachten? Toch niks te verliezen.
Als hij maar geen spel speelt.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:10

Saartje_J schreef:
iirrssjjee schreef:
Als het aan mijn vriend had gelegen hadden we nog alleen maar zitten te appen denk ik.... Inmiddels 5,5 jaar samen, 3 daarvan samenwonend. 1,5 jaar geleden huisje gekocht samen en volgend jaar gaan we trouwen (ook dankzij mijn initiatief)!!

Lekker zelf het initiatief nemen!



Ja! Ik snap jullie volkomen. En jouw verhaal is natuurlijk super.
maar nu ben ik podcastst aan het luisteren die dus over mannen gaan enz en daarin wordt duidelijk gezegd dat de man een jager is en de stap bij hem ligt.

Nu heb ik wel voorzichtig aangeboden op een speelse manier om toch eens te gaan afspreken. Maar als het er dan daadwerkelijk van zou komen krabbelt hij direct terug. Het is nog een te grote stap voor hem.

Ik snap het niet meer... hij begint zelf met mailen om toch nog eens af te spreken. Maar uiteindelijk 'durft' ie toch niet... tja wat wil je dan?

Of zal ik gewoon nog maar even geduldig afwachten? Toch niks te verliezen.
Als hij maar geen spel speelt.

Geloof me, niet alle mannen zijn jagers. :')

Sizzle

Berichten: 35695
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:12

Net zo goed is hij bang dat jij het opdringerig vind als hij de eerste stap neemt.
Om nou je leven te regelen op basis van een overgeneralierende podcast die 50% van de bevolking over 1 kam scheert vind ik een beetje speciaal.

Brainfail

Berichten: 1438
Geregistreerd: 24-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:14

Wat blijft het vrouwenbrein toch wel grappig, we denken zo moeilijk.
Denk als je hem belt of apt en alleen: jij, ik, vrijdagavond dat uur daar en daar, dat dat al meer dan genoeg is. :D

Amado7

Berichten: 10731
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:15

Ik zou gewoon letterlijk op de man af vragen: heb je volgende week tijd om een keertje wat te drinken?

Go for it ts,als je hem beter wil leren kennen :D

Goof

Berichten: 28799
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:15

Ik denk dat het tijd wordt voor een modernere podcast.
Ik word een beetje moe van die puderwetse inatelling van de vrouw die op de bank gaat zitten wachten tot de man haar komt aanwaaien.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:17

Lol mannen zijn jagers. :=

Zou mijn vriend nog niet ontmoet hebben als het van hem moest komen. En nu al 2,5 jaar samen. :=

Saartje_J
Berichten: 131
Geregistreerd: 31-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 21:18

hahaha ja dat is ook wel zo. Ik ben er al niet zo goed in dus dacht dat die opnames me wel goed zouden doen. :')

Hij wil liever in het weekend afspreken ivm werk enz. Nouja ik laat het op zn beloop, ik zie wel of hij nog met iets komt binnenkort. :)

Ja, de ene zegt.. de man moet de stap zetten de ander zegt.. in deze tijd mag de vrouw ook best initiatief nemen..

Sizzle

Berichten: 35695
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:21

Als jij iets wil dan zet jij de eerste stap.
Zie het als een sollicitatie, als je gaat zitten wachten tot de werkgever zich bij jou komt melden dan vlot dat doorgaans ook niet echt.
Daten is ook een vorm van solliciteren :D

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Re: wat is zijn bedoeling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:33

Denk er ook over na dat jij de klant was in deze. Dus voor hem om jou mee uit te vragen is misschien niet geheel gepast ;) Gewoon een dag voorstellen! Dan hoeft hij zich niet schuldig te voelen naar zijn werkgever.

senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:41

Saartje_J schreef:
hahaha ja dat is ook wel zo. Ik ben er al niet zo goed in dus dacht dat die opnames me wel goed zouden doen. :')

Hij wil liever in het weekend afspreken ivm werk enz. Nouja ik laat het op zn beloop, ik zie wel of hij nog met iets komt binnenkort. :)

Ja, de ene zegt.. de man moet de stap zetten de ander zegt.. in deze tijd mag de vrouw ook best initiatief nemen..


Je kunt het jezelf zo ingewikkeld maken als je wilt. :P

Tieneke

Berichten: 21680
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:42

Mannen zijn jagers, en vrouwen dan? Vruchtenverzamelaars? :+

We leven niet meer in de oertijd. Als het jou leuk lijkt om af te spreken, stel je gewoon iets concreet voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:44

Gooi iig die podcast in de prullenbak. Je moet gewoon doen wat goed voelt voor je. Zitten wachten op de man is hopeloos ouderwets. En zat mannen die absoluut de eerste stap niet zetten.

Gewoon duidelijk zijn: zin in een date? Kan je dan en dan zo laat? Niet zullen we een keer.. ja is goed.. want dan kom je nooit op wat concreets uit. En durft hij niet? Tja dan niet.. volgende..

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: wat is zijn bedoeling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 23:07

Misschien die podcasts aan de kant gooien en zelf bedenken wat je wil gaan doen. Hoe bijzonder om daardoor jouw acties te laten bepalen toch?
Als jij met hem wil afspreken moet je gewoon actie ondernemen! Het is 2018 :D

Saartje_J
Berichten: 131
Geregistreerd: 31-12-17

Re: wat is zijn bedoeling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-18 23:31

Ik moet het gewoon even kwijt! Hij is vanavond bij mij thuis geweest. Hebben heel gezellig gekletst meer niet. Ik zie hem echt wel zitten.

Nu moet de tijd denk ik uitwijzen of het wederzijds is.

Sizzle

Berichten: 35695
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: wat is zijn bedoeling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 00:11

Kijk, dat is nog eens een leuke post +:)+

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: wat is zijn bedoeling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 01:16

Da’s een mooi begin. Leuke update!